Kannattaako ostaa kaverilta 7600GT 80 eunokilla?
7600GT
4
648
Vastaukset
- kaitzu
kannattaa ensin katsoa mb:n hintaseurannasta kortin tän hetkinen hinta ja pohtiaa että kaupasta saat myös TAKUUN,itselläni on ko. kortti ja olen kyl ihan tyytyväinen tosin en näistä sydeemeistä niin paljon tiedä eetä osaisin sanoa onko tää priima kortti
Kaverin kanssa ei muiden joo.80€ tuosta on kuitenkin sen verran halpa hinta että uhraisin jopa kaveruussuhteen.
- aloittaja
Eipä se nyt niin käsittämättömän halpa ole kun uuden saa 130 eurolla ja huuto.netissä myydään hintaan 80-100 euroa. Taidan ostaa kun en mikään himopelaaja ole, enkä tarvi yberkorttia ja onhan tuokin ihan hyvä.
- kannattaa....
ostaa tolla hinnalla kortti jos vaan on kunnossa pelaa meinaan ihan hyvin ja voimaa riittää melkein peliin kun peliin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815