Osaisiko joku kertoa hyvien cha cha kappaleiden nimiä (ja esittäjiä)? Myös Lindy Hop kappaleet haussa..
Chacha kappaleita & LHop
8
8681
Vastaukset
- joku
Lindy hopista en tiedä, mutta tässä muutamia cha-cha kappaleita.
Tarja Lunnas - Houkutuslintu, Cafe Amor, On täysikuu
Finlanders - Marleena, Amor
Tomi Markkola - Missähän sä nytkin lienet
Katri-Helena - Mä rytmisi tunnen
Mira Kunnasluoto - Kuuma sinkku
Tommi Soidinmäki - Rumba negro
Eija Kantola - Sinä, minä, taivas, kuu ja tähdet, Tanssi cha-cha-cha, Kylmä, kuuma ja kaunis, Juanita ja Mario
Pekkaniskan pojat - Tyttöjen leikit, Kas kummaa
Tuossa nyt kappaleita, mutta esim. tuo Houkutuslintu ei ole kovinkaan hyvä/selvä. Luettelin vaan ensin mieleentulevat. - cha cha
La Ultima Noche, Pedro Giraldez
Macumba, El Coronel
Vamos A La Playa,Arias / T. Stahl / J. Goldberg
America, Fernando La Torre - musaa
The Swing Session: April in Arkansas,
Dear Old Southerland, Whispering Grass
Indigo Swing: Swing lover, My baby just cares
for me
Nancy Wilson: The Things We Did Last Summer
Woody Herman: Woodchopper Ball
Tässä vain muutamia. - Anonyymi
Käärijä - Cha cha cha
- Anonyymi
Et yhtään vanhempaa aloitusta löytänyt ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et yhtään vanhempaa aloitusta löytänyt ?
No minä jo katoin että nyt on Cha cha cha väärin kirjoitettu :D:D:D!?!?!?!?
- Anonyymi
Hyviä Cha Cha -musiikkikappaleita on paljon, ja monet niistä ovat tanssittavia ja energisiä. Tässä on muutamia esimerkkejä:
"Oye Como Va" - Tito Puente
"Smooth" - Santana ft. Rob Thomas
"La Vida Es Un Carnaval" - Celia Cruz
"Sway" - Michael Bublé
"Hips Don't Lie" - Shakira ft. Wyclef Jean
"Guantanamera" - Compay Segundo
"Cuban Pete" - Jim Carrey (The Mask -elokuvasta)
Nämä kappaleet ovat erittäin suosittuja Cha Cha -tanssilattioilla, ja ne ovat myös monille tuttuja. Muista kuitenkin, että mikä tahansa kappale, jossa on selkeä 4/4-tahtilaji, voi olla hyvä Cha Cha -kappale, joten voit löytää oman suosikkisi musiikin maailmasta!
Näin kertoi Chat gpt. - Anonyymi
Joillakin on hirveä tarve kaivaa vanhoja aloituksia vaihteeksi päivän valoon. Tämäkin aloitus vuodelta 2006. Eiköhän cha cha kappaleet ole jo löytyneet moneen kertaan.
Haluttu vai nostaa tuo paska Kääriän kappale esiin...ei lavatanssimusiikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227