kerro koirastasi

jokin tarina

kerro tarina tai sattumus koirastasi
olisin siitä iloinen

8

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • señora lyyli

      minul on kaunis berhardilainen koira. hää vast älykkö on niin mones asiassa. ottaa opiks kaikki minun tekemiset mutta ei opetuksii;)).

      garbo, joka on hänen nimi, nukkuu minun petissä samalviisii ko minun kissatkii, gilda ja edison.

      garbo tahtoo männä aikasemmin maate ko myö ja päiväpeittoo on vaikia saaha sitten pois, hää ko ei liikaha mihinkää, kuorsaa ja kääntää kylkee. neiti on melkee miun painonen niin en häntä jaksa siirtääkää maate männessä.

      kaikki alko siitä ko nuorenpana hää taas oli menos pettii, mie kiirehin sanomaa että ootahan mie pettaan ensin, ja otin päiväpeiteen pois ja silittelin jalkopäätä mihin hää mennee yleensä maate.

      garbo ootteli nätisti ja mie annoin palkas makkarapalan ja toivotin halijen myötä hyvää yötä.

      tästä hää näköjää tykkäsi ja niin se on meillä olt sen jälkeen joka iltanen seremonia, garbo istuu petin vieressä eikä mene maate , inahtellee minua tulemaan pettaamaan neitille peti.

      minust garbo on niin hellyttävä iso iita, mutta siin sen näkkee, mite tärkee koiralle on huomio ja hellyys, en usko hänen perustavan tuon taivaallista pettaamisesta.

      minul on monta muistoo koirista, surullissii ja ilosii niinko tämä . mie ko oon asunt ikkäin maalla niin täällä koira on olt talonvahti tai metsästyksessä käytetty. yksistää lemmikiksi ei koirii ennevanhaa juur otettu. mie ko oon jo kaheksaskympis niin minun nuoruutes huonees elävilkii ol käyttötarkotus.

      nyt ko olen vanha ja leskenä, minun eläimet on toises tarkotukses, hyö on seurana, heiän ei tarvii tuottaa. olen ihan toiselviissii tutustunnutkin eläimii tänä aikana.

      toivon että ihmisil olis mahollisuus olla paljon tekemisis eläimien kanssa , eläimiltä oppii paljon, ja heiän kans telmies pyssyy ihmisessä leikkimieltä ja ilosuutta ja hyö pittää arimmankin salaisuuten.


      hyvää uutta vuotta toivoo lyyli

      • Lassi2

        Mihin mie joutuisin iliman siun juttuja.
        Ihan hyvän mielen pukkaa, kun niitä lukee.


    • linneea

      Mulla on kolme tolleria eli novascotiannoutajaa. Vanhin DEMI synnytti keskimmäisen ULIANAN ja ULIANA puolestaan nuorimmaisen MASHAN. DEMI on 10vuotta vanha, ULIANA neljä ja MASHA 9kk.

      • Lassi...

        Minulla oli sekarotukoira Hupi. No se oli kova reissaamaan omilla teillään.
        Koskaan sitä ei pidetty kiinni. Maalla se ei ollut niin tarkkaa. No se eli
        minun kanssa 15 vuotiaaksi asti. Sitten piti jättää jäähyväiset.


      • Opri ja Oleksi
        Lassi... kirjoitti:

        Minulla oli sekarotukoira Hupi. No se oli kova reissaamaan omilla teillään.
        Koskaan sitä ei pidetty kiinni. Maalla se ei ollut niin tarkkaa. No se eli
        minun kanssa 15 vuotiaaksi asti. Sitten piti jättää jäähyväiset.

        Oli tosi hienoa lukea lyylin juttu. Lyylillä on sitä sydämen viisautta.


    • Lassi...

      Hupi oli aina irrallaan kylillä. Kerran se oli lammella syömässä sorsanpoikasia.
      No poliisi sattui sinne. Se yritti ampua Hupin. Mutta Hupi meni kiireesti
      kuivatusojan pohjalle ja ryömi sitä pitkin metsään. Poliisi ei mahtanut mitään.
      Kertoi siitä myöhemmin kahvikupin ääressä meillä kotona.

    • linnea56

      Meillä on kuusi aivan ihanaa mopsia. Viine jouluna, kun meillä oli vaan neljä, meidän joulu oli mukava. Mutta sitten sattui sellaista, että yksi koira joutui uuden vuoden jälkeen sairaalaan ja pääsi tammikuussa pois. Sairaalaan se jotui, kun sen jalat petti. Mutta se meinattiin joutua lopettamaan, mutta se saatiinkin kuntoon. Nyt me eletään onnellista elämää täällä kotona

    • papillon12

      Meillä on viisi aivan ihanaa papillonia ja yksi kooikerhondje. ne ovat tosi ihania.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe