Pelkät lennot

Sousse

Haudi,

Mahtaisiko joku tietää mistä kannataa etsiä pelkkiä lentoja Tunisiaan (Monastir) ?
Deturilla ainakin pelkkiä lentoja myydään, mutta tuntuu 540€ hinta kolmesta viikosta aika hintavalta. Tarkoitus olisi lähteä 30 -31.3 ja viipyä siis tuon 3 viikkoa.
Ehdotuksia / neuvoja mistä kannattaa kysellä etsiä?

17

4313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunis

      Ainakin Tunisairin reittilennoilla pääsee,
      mutta hintaa en osaa tässä nyt antaa.
      saako udella oletko menossa sulhoa tapaamaan
      kun pelkät lennot vain otat? ;o)

      • Sousse

        Joo täytyy katella Tunisairia joskos sieltä löytyypi halvempi vaihtoehtoja.

        Sekä että ;o) palleroa sekä kavereita ;o)


      • Sousse
        Sousse kirjoitti:

        Joo täytyy katella Tunisairia joskos sieltä löytyypi halvempi vaihtoehtoja.

        Sekä että ;o) palleroa sekä kavereita ;o)

        Niin, näyttäisi siltä, että tuo yhtiö lentää vain keskieuroopasta Tunisiaan. Ainakaan muita vaihtoehtoja en löytänyt.

        Onko muita ehdotuksia?


      • Tunis
        Sousse kirjoitti:

        Niin, näyttäisi siltä, että tuo yhtiö lentää vain keskieuroopasta Tunisiaan. Ainakaan muita vaihtoehtoja en löytänyt.

        Onko muita ehdotuksia?

        Kyllä mun mielestä Tunisair lentää myös tukholmasta Tunisiaan,
        siinä vaan tulis sulle
        ylimääräinen koneenvaihto...oletko kauankin seukannu
        tämän Tunisialaismiehen kaa? ( minäkö utelias?!?;o)


      • alibaban vaimo
        Tunis kirjoitti:

        Kyllä mun mielestä Tunisair lentää myös tukholmasta Tunisiaan,
        siinä vaan tulis sulle
        ylimääräinen koneenvaihto...oletko kauankin seukannu
        tämän Tunisialaismiehen kaa? ( minäkö utelias?!?;o)

        Herää kysymys oletko itse ihastunut tunisialaiseen mieheen? TAI.. pelkäätkö että sulhosi ottaa vastaan muitakin suomi-tyttöjä...?? ;) älä suotta,niin minäkin ensin ajattelin,mutta suhteesta ei silloin tule mitään. pari kolme kertaa vuodessa nähdään,ehkä kerta enemmän,jos hänellä on varaa matkustaa tänne,mikä on hyvin harvinaista sillä raha politiikalla mikä siellä on.. pelkät reittilennot on täältä varmaan 1 200 euroo,eli sen voi unohtaa,mutta kyllä varmasti jostain saa pelkkiä lentojakin. haluatko tietää erityisesti jotain...? :)


      • Sousse
        alibaban vaimo kirjoitti:

        Herää kysymys oletko itse ihastunut tunisialaiseen mieheen? TAI.. pelkäätkö että sulhosi ottaa vastaan muitakin suomi-tyttöjä...?? ;) älä suotta,niin minäkin ensin ajattelin,mutta suhteesta ei silloin tule mitään. pari kolme kertaa vuodessa nähdään,ehkä kerta enemmän,jos hänellä on varaa matkustaa tänne,mikä on hyvin harvinaista sillä raha politiikalla mikä siellä on.. pelkät reittilennot on täältä varmaan 1 200 euroo,eli sen voi unohtaa,mutta kyllä varmasti jostain saa pelkkiä lentojakin. haluatko tietää erityisesti jotain...? :)

        No tottahan toki olen ;)
        Ainakaan toistaiseksi ei ole mielessä tuo muiden tyttöjen viihdyttäminen, vaan luotan toisen sanaan 10000%.

        Halvin tähän mennessä ollut reittilento on ollut 655 € mutta matkustusaika noin 8 tuntia, joten nou thänks. Varasinkin jo Deturilta lennot, joten on ainakin jotain ellei jostain löydy super halpa lento =)

        Voi varmaan haluaisin kysyä vaikka mitä ja kysynkin heti kun saan ajatukset järjestykseen ja tiedän mitä kysyä (ja varmaan toisessa paikassa kuin Matkailu esim. Suhteet & tunteet > Monikulttuuriset suhteet)


      • Tunis
        alibaban vaimo kirjoitti:

        Herää kysymys oletko itse ihastunut tunisialaiseen mieheen? TAI.. pelkäätkö että sulhosi ottaa vastaan muitakin suomi-tyttöjä...?? ;) älä suotta,niin minäkin ensin ajattelin,mutta suhteesta ei silloin tule mitään. pari kolme kertaa vuodessa nähdään,ehkä kerta enemmän,jos hänellä on varaa matkustaa tänne,mikä on hyvin harvinaista sillä raha politiikalla mikä siellä on.. pelkät reittilennot on täältä varmaan 1 200 euroo,eli sen voi unohtaa,mutta kyllä varmasti jostain saa pelkkiä lentojakin. haluatko tietää erityisesti jotain...? :)

        Jos minulle tarkoitit viestisi niin KYLLÄ olen
        RAKASTUNUT(todella pitkään jo ollut...)
        Tunisialaiseen mieheen :)
        Ihan puhtaasta uteliaisuudesta kyselin,ei ole
        mitään syytä mulla pelätä :)
        Mutta kiva kuulla että sinä olet päässyt eroon
        epävarmuudestasi miestäsi kohtaan,on varmaan
        paljon helpompi olla yhdessä :)


      • alibaban vaimo
        Sousse kirjoitti:

        No tottahan toki olen ;)
        Ainakaan toistaiseksi ei ole mielessä tuo muiden tyttöjen viihdyttäminen, vaan luotan toisen sanaan 10000%.

        Halvin tähän mennessä ollut reittilento on ollut 655 € mutta matkustusaika noin 8 tuntia, joten nou thänks. Varasinkin jo Deturilta lennot, joten on ainakin jotain ellei jostain löydy super halpa lento =)

        Voi varmaan haluaisin kysyä vaikka mitä ja kysynkin heti kun saan ajatukset järjestykseen ja tiedän mitä kysyä (ja varmaan toisessa paikassa kuin Matkailu esim. Suhteet & tunteet > Monikulttuuriset suhteet)

        Niin pitääkin luottaa,niinhän mä sanoin! :) mä en kyllä seuraa noita muita keskusteluja,näitä matkailu juttuja vaa.. joo,deturn lentää Tunisiin,äkkiäkös sieltä sousseen päräyttää! saako kysyä koska lähdet? mä varmaa seuraavaks kesä-heinäkuussa,nyt mennää maaliskuussa egyptiin yhdessä.


      • alibaban vaimo
        Tunis kirjoitti:

        Jos minulle tarkoitit viestisi niin KYLLÄ olen
        RAKASTUNUT(todella pitkään jo ollut...)
        Tunisialaiseen mieheen :)
        Ihan puhtaasta uteliaisuudesta kyselin,ei ole
        mitään syytä mulla pelätä :)
        Mutta kiva kuulla että sinä olet päässyt eroon
        epävarmuudestasi miestäsi kohtaan,on varmaan
        paljon helpompi olla yhdessä :)

        Kyllä,eihän siinä voi kun luottaa.. olisi kiva kuulla miten pitkään olet jo ollut rakastunut? ja miten käyt tunisiassa ja mikä kaupunki siellä ym ??


      • Sousse
        alibaban vaimo kirjoitti:

        Niin pitääkin luottaa,niinhän mä sanoin! :) mä en kyllä seuraa noita muita keskusteluja,näitä matkailu juttuja vaa.. joo,deturn lentää Tunisiin,äkkiäkös sieltä sousseen päräyttää! saako kysyä koska lähdet? mä varmaa seuraavaks kesä-heinäkuussa,nyt mennää maaliskuussa egyptiin yhdessä.

        tarkoitus olis olla siellä huhtikuussa 3 viikkoa, eli pitkään vielä pitää kestää koti suomen vesisadetta ja synkkiä päiviä =(


      • Tunis
        alibaban vaimo kirjoitti:

        Kyllä,eihän siinä voi kun luottaa.. olisi kiva kuulla miten pitkään olet jo ollut rakastunut? ja miten käyt tunisiassa ja mikä kaupunki siellä ym ??

        Puoli vuosikymmentä on jo yhdessä taaperrettu :)
        Tunisiassa suuntaamme Soussesta etelään.


      • Alibaban vaimo
        Tunis kirjoitti:

        Puoli vuosikymmentä on jo yhdessä taaperrettu :)
        Tunisiassa suuntaamme Soussesta etelään.

        Ihanaa!! Meillä ei vielä niin pitkää taivalta,but i hope so!! Tunisiassa paikat on sousse ja bizerte. :) lomailemmme nyt maaliskuussa egyptissä,ja sitten kesä-heinäkuussa tunisiaan 2-3 vk.. mä en kyllä totu varmaa ikinä siihen kuumuuteen kesällä..


    • Suhina67

      Oletko jo kysynyt Domina Travelilta tai Tjäreborgilta?

    • Kesäperho

      Joo minunkin mielestä kannattais ensin kysellä Domina Travelilta ja Tjäreborgilta. Reittilennoilla pääsee kyllä Helsingistä ja vaihto jossakin euroopassa, mutta ne kyllä ovat vieläkin hintavampia kuin tuo Deturin hinta. Jotkin halpalentoyhtiöt lentävät keskieuroopasta joko Tunisiin tai Monastiriin, mutta loppujen lopuksi kokonaishinta ei kovin halpa ole. Ja matkaaminen hieman hankalampaa vaihtojen ym. kanssa.

      • Sousse

        Moi,

        Laittelin Dominalle kyselyä, mutta Tjäreborgilta ei näyttäisi olevan kuin 2 vkon matkoja eikä pelkkiä lentoja lainkaan. Tietty vois varmaan soitella sinne ja kysellä.

        Kiitos kaikille avusta ja vielä voi annella vinkkejä.


    • Sousse

      Kyselyyni Dominasta tuli seuraavanlainen vastaus

      lentopäivämme Tunisiaan on sunnuntai ja lennämme vain Tunisin kentälle.
      1 vkon hinta 350€
      2 vkon hinta 400€
      ja siitä pidemmän pelkän lennon hinta 650€

      • justiinsa

        Eli tääl on joku joka on ollu tunisialaisen kans ja joku joka on rakastunu tunisialaiseen. Epäireilua et pääset tapaahan tätä sulhoos. Minä itte oon kans rakastunu tunisialaiseen mut koska oon alaikänen ni vanhemmat ei sitä hyväksyny kun tämä poika oli 17 (nyt 18) ite oon nyt 16.. Oltiin kyl yhes mut vanhemmat painosti lopettaan suhteen...ja mäki mietin et onko tämä poika sitä maata mitä varoitellaan mut kuitenkaan en usko niin. Harmittaa vain tuo vanhempien touhuilu kun eivät haluaisi antaa minun elää oma elämää :S


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe