kumpi parempi?
Razer Krait .
vaiko
Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 ?
etsin sopivan hintaista hiirtä fps pelikäyttöön. ;)
saa laittaa muitakin ehdotuksia.
OKO
laava$upi
1
225
Vastaukset
FPS vaatii tarkkaa hiirtä. Itsellä Logitechin G5 ja toimii kuin unelma. Myös Razerin Copperhead olis yks mahdollisuus. Myös Logitechin MX 510 on ihan ok, pelihiirenä markkinoitu. Erona noihin edellisiin on että tällä sensori on normaali optinen kun nuo ovat laserhiiriä.
Ja siksi langalliset et ei paristot kulu ja reagoivat nopeasti mitä sitten haluatkin tehdä.
MX1000 toiminee myös jos jostain satut löytämään. Se on siis Logitechin ensimmäinen laserhiiri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223017- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381473- 841350
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124893- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621