Kusipäistä

...

Terve taas tänne foorumille! Tänä iltana iski taas kapitaali vitutus päälle ja vielä ihan puun takaa!

Vitutuksen aihe? No mikäpä muu kuin pitkäaikainen kokemukseni kusipäistä! Noh mikäpä siinä jos haluaa kusipää olla ja suosittelenkin nyt yleisesti kaaaikille pojille: ALETAAN KUSIPÄIKSI!!!

Noh syy:
Kusipäät vie kaikki naiset. Ja tämä väite on muuten tosi! Tunnen vain harvoja ei kusipäitä joilla on tyttöystävä. Yleensä ne vielä sitte kaikellisäksi vie ne tytöt joihin on ihastunu/rakastunu.

Kysynkin siis naispuolisiin foorumilla roikkujilta: Mikä kusipäissä viehättää? Ja turha tosiaanki kertoo että ei kaikki oo samallaisii. KYLLÄ NE ON, AINAKI TÄÄLÄ!

Olen tullut omissa mietteissäni siihen että kusipäät täyttävät cooliuskriteerin yleensä, kusipäät ovat mielenkiintoisempia ja jännittävämipiä ihmisiä, kusipäissä on yleensä jotain jota saa sitten naisenpuoli korjailla ja tosiaan kusipäät ovat niin ihania ja komeita!

Rakkain terveisin: ...

PS: En ole humalassa tai aineissa

33

1662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................
    • Zelex

se saattaa vaikuttaa, mutta ei se kusipäisyys naisiin vetoa. Niillä on vain itsevarmuutta.

• Pienityttönen..

Aijai. On pojalla huonoja kokemuksia. No leimaa vaan kaikki naiset typeriksi idiooteiksi, jotka rakastuvat renttuihin (=kusipäihin).

Voi voi, minua taasen mietityttää miten ihmeessä te ''kiltit'' pojat kiinnostutte tytöistä, jotka ihastuvat kusipäihihin. Eikö ole päivän selvää, että kusipäihin ihastuva tyttö ei ole itsekkään mikään kovin kiltti, vaan loppujenlopuksi itsekkin jollain asteella kusipää, vaikka muuta voisi luulla?

Meihin OIKEASTI kiltteihin tyttöihin ei edes luoda katsetta(paitsi niiltä, jotka katselevat kaikkia joilta vaan löytyy pillu), ehkä olemme niin rumia, tylsiä ja huomaamattomia. Niinhän se on.
      Kusipäissä ei viehätä yhtään mikään, ei edes hyvä ulkonäkö! En ymmärrä mikä heissä on jännittävää tai mielenkiintoista, heiltä ei edes löydy kunnollista mielikuvitusta, vaikka niin (muka) ulkoapäin näyttää. Mielenkiintoisimmat tyypit löytyvät hiljaisista ja ujoista pojista, joita en itse samasta syystä (ujoudesta ja hiljaisuudesta riuta muita syitä) osaa lähestyä (ja ehkä ne hiljaiset ja ujotkin pojat ovat vain kiinnostuneet niistä saatanan hyvännäkösista ja suosituista tytöistä, ei tämmöset pikkusen saman tyyppiset kuin itse tytöt katsos kelpaa) Niin en osaa oikeastaan lähestyä ketään. Ihmiset jotka minusta on kiinnostuneet, ovat selvästi ylipuheliaita ärsyttäviä flirttailijoita, jotka on helppo ajaa tiehensä olemalla oma itsensä, eli hiljainen ja outo.

Vittu oikeasti mitä paskaa taas tänne joku on kirjoittanut. Itse olen kanssa miettinyt, että miksiköhän pojat kiinnostuvat aina niistä tytöistä, joilla on paljon ihailijoita ja on niin vitun ihkuihaania ja kauniita, VOITAS VAIKKA KESKUSTELLA SIITÄ! Täällä on paljon vapaita tyttöjä, mutta ehei, ei meitä huomata koska olemme niin huomaamattomia ja epäsuosittuja inhotuksia! Ja tämmöinenko sitten ei ole yleistämistä?

OIkeasti...Olen varma, että maailmasta löytyy paljon sellaisia poikia, joista olisin varmasti kiinnostunut ja jotka olisivat oikeasti kilttejä ja -ehkä- kiinnostuneita minustakin, MUTTA ne tuskin ovat kaltaisiasi, jotka luulevat olevansa niin hemmetin kilttijä ja ei-renttuja, jotka valittavat päivät pitkät kuinka jotkut(teidän sanomana:kaikki) tytöt ihastuvat kusipäihin.

• poikadg

Vaikutat mielenkiintoiselta tytöltä...

• ..............

"Vittu oikeasti mitä paskaa taas tänne joku on kirjoittanut. Itse olen kanssa miettinyt, että miksiköhän pojat kiinnostuvat aina niistä tytöistä, joilla on paljon ihailijoita ja on niin vitun ihkuihaania ja kauniita, VOITAS VAIKKA KESKUSTELLA SIITÄ!"

Totta, voitais keskustella siitä.

Olen itsekkin miettinyt miten monet meistä pojista ihastuu semmosiin tyttöihin jotka eivät ole muuta kuin tuskaa loppujenlopuksi. Kai se joillekkin niiden ulkonäkö niin paljon mielyttää, tai sitten se että näkee että tyttö on ihailtu ja rupee jostain kumman syystä itsekkin haluamaan semmosta alitajunnassa jolloin ihastuu. Tottapuhuen en itsekkään tiedä mikä niissä vetää puoleensa... Olen ollut vain yhden kerran elämässäni ihastunut semmoiseen ja en vieläkään tajua miksi. Yhden asian ainakin tajusin, ei enää ikinä.

Itseäni kiinnostaa tytöt joilla löytyy syvyyttä ja tunnepitoisuutta mutta niitähän ei oikein näy löytyvän, tai sitten niitä ei vain kiinnosta sellainen ihminen kuin minä tai oikeastaan näin käy jokaiselle tytölle josta minä olisin kiinnostunut... Kaippa tuo linkittämäni sivu oli oikeassa siitä miten useitten naisten kanssa pitäisi olla sillä muita ideoita minulla ei ole. Olen ollut liian monta kertaa murtunut, ja muita kokemuksia ei ole. Joten mitä minun pitäisi muka uskoa kun toivoa ei vaan näy missään?

• Pienityttönen..
        .............. kirjoitti:

"Vittu oikeasti mitä paskaa taas tänne joku on kirjoittanut. Itse olen kanssa miettinyt, että miksiköhän pojat kiinnostuvat aina niistä tytöistä, joilla on paljon ihailijoita ja on niin vitun ihkuihaania ja kauniita, VOITAS VAIKKA KESKUSTELLA SIITÄ!"

Totta, voitais keskustella siitä.

Olen itsekkin miettinyt miten monet meistä pojista ihastuu semmosiin tyttöihin jotka eivät ole muuta kuin tuskaa loppujenlopuksi. Kai se joillekkin niiden ulkonäkö niin paljon mielyttää, tai sitten se että näkee että tyttö on ihailtu ja rupee jostain kumman syystä itsekkin haluamaan semmosta alitajunnassa jolloin ihastuu. Tottapuhuen en itsekkään tiedä mikä niissä vetää puoleensa... Olen ollut vain yhden kerran elämässäni ihastunut semmoiseen ja en vieläkään tajua miksi. Yhden asian ainakin tajusin, ei enää ikinä.

Itseäni kiinnostaa tytöt joilla löytyy syvyyttä ja tunnepitoisuutta mutta niitähän ei oikein näy löytyvän, tai sitten niitä ei vain kiinnosta sellainen ihminen kuin minä tai oikeastaan näin käy jokaiselle tytölle josta minä olisin kiinnostunut... Kaippa tuo linkittämäni sivu oli oikeassa siitä miten useitten naisten kanssa pitäisi olla sillä muita ideoita minulla ei ole. Olen ollut liian monta kertaa murtunut, ja muita kokemuksia ei ole. Joten mitä minun pitäisi muka uskoa kun toivoa ei vaan näy missään?

Niinno ulkonäköhän on lähes aina se syy miksi ihmiset toisiinsa ihastuvat. En kuitenkaan käsitä näitä iki-ihania suosittuja henkilöitä joiden luonne paistaa läpi jo heidän puheistaan ja riehumisesta, mutta niihin vain ihastutaan ja ihastutaan. Outoa... Ehkä se on nin kuten sanoit..jaa-a..

**Itseäni kiinnostaa tytöt joilla löytyy syvyyttä ja tunnepitoisuutta mutta niitähän ei oikein näy löytyvän**

Diih.. No minä vähän aattelen, että suurin osa tuollaisista tytöistä ovat juuri niitä huomaamattomampia tapauksia, jotka vain lipuvat ohitse ilman että niitä kukaan huomioi? ..

Ulkonäöllä, pukeutumisella ym, voi antaa monenlaista kuvaa itsestään, mutta pelkkä ulkonäkö kertoo todellisuudessa (useasti) hyvin vähän kyseisetä tyypistä.
        Sellainen henkilö, joka ei näytä ulkoa päin hiljaiselta ja ujolta, mutta antaa sitten kylmän vaikutelman, tulee ihmisestä automaattisesti ylpeä ja itserakas, pinnallinen paska, ja sitten ajatellaan että ei ihme kun tuolla ei ole kavereita . Varsinkin jos mokaa jutun täydellisesti, eikä hymyile kun toinen puhuu, vaan näyttää sitä tavallista mytreätä naamaa. Tuollaisestakin ihan liikaa kokemuksia, aina luullaan jotenkin ylpeäksi kun ei ollenkaan tunneta. Tässä maailmassa pitäisi pukeutuakkin aina näköjään johonkin haalariin jos sattuu olemaan sellainen henkilö, että ei vaan niin tuntemattomille osaa puhua.
        Ihminen joka näyttää ''harmaalta sumulta''(kuten minäkin toisinaan) ja on hiljainen, ei sitä taida kukaan huomata. Toiset saattavat ehkä sääliä ja miettiä, että miksi tuo on aina yksin ja yrittää ehkä tutustua tyyppiin mutta henkilö vaikuttaakin kylmältä, joten heti saa friikin ym maineen. Kylmää vaikutelmaa on vaikea välttää jos ei ole tottunut puhumaan ihmisille tai on ujo ja siitä tuskin kukaan saa sellaista kuvaa ''joo toi on varmaan syvällinen ja tosi mielenkiintonen henkilö'' vaan ihmiset alkavat karttaa tällaisia ''outoja'' tapauksia, mikä tietysti on vain kyseisen henkilön oma syy(tai no syy ja syy, miksikä sitä nyt voisi sanoa..) jos on syrjäänvetäytyvä ja hiljainen. Tuollaisen ihmisen on helppo jäädä yksin, vaikka siellä olisikin oikeasti hyvin mukava henkilö.

Pahoittelen jos oli jokseenkin aika sekava viesti, aika myöhänen alkaa olla jo eikä ajatukset oiken pysy kasassa vaikka kahvia onkin tullu litkittyä kivasti :>

• Pienityttönen..
        poikadg kirjoitti:

Vaikutat mielenkiintoiselta tytöltä...

Juu todella :

• ...

"Aijai. On pojalla huonoja kokemuksia. No leimaa vaan kaikki naiset typeriksi idiooteiksi, jotka rakastuvat renttuihin (=kusipäihin)."
        Nii leimaanki eikös se tullu jo selväksi?

"OIKEASTI kiltteihin tyttöihin ei edes luoda katsetta(paitsi niiltä, jotka katselevat kaikkia joilta vaan löytyy pillu)"
        Kyllähän mää niitä kilttejä tyttöjä yritän kattella. Niistä vaan (mikäli sua uskotaan) ei läheskään kaikki oo loppupeleisä kilttejä.

"Voi voi, minua taasen mietityttää miten ihmeessä te ''kiltit'' pojat kiinnostutte tytöistä, jotka ihastuvat kusipäihihin."
        Heh siis kusipäähän ihastuva ei ole kiltti???

"Eikö ole päivän selvää, että kusipäihin ihastuva tyttö ei ole itsekkään mikään kovin kiltti, vaan loppujenlopuksi itsekkin jollain asteella kusipää, vaikka muuta voisi luulla?"
        Toden totta vastauski samasa. On sullaki varmaa jotai rankkoja leimaamishäiriöitä?

"Niinhän se on.
        Kusipäissä ei viehätä yhtään mikään, ei edes hyvä ulkonäkö! En ymmärrä mikä heissä on jännittävää tai mielenkiintoista, heiltä ei edes löydy kunnollista mielikuvitusta, vaikka niin (muka) ulkoapäin näyttää."
        Niihä se usein on juu vaan eipä niitä kilttejä poikia paljoo huolita.

"Mielenkiintoisimmat tyypit löytyvät hiljaisista ja ujoista pojista, joita en itse samasta syystä (ujoudesta ja hiljaisuudesta riuta muita syitä) osaa lähestyä (ja ehkä ne hiljaiset ja ujotkin pojat ovat vain kiinnostuneet niistä saatanan hyvännäkösista ja suosituista tytöistä, ei tämmöset pikkusen saman tyyppiset kuin itse tytöt katsos kelpaa)"
        Ohhoh! Ehkäpä kato niillon sama vika mitä luulet?
        Siis ettei uskalla/kehtaa?

"Vittu oikeasti mitä paskaa taas tänne joku on kirjoittanut."
        Kiitos vaan! Tuo ei kyllä paljoo kiltin tytön kirjotuksilta kuullosta.

"Itse olen kanssa miettinyt, että miksiköhän pojat kiinnostuvat aina niistä tytöistä, joilla on paljon ihailijoita ja on niin vitun ihkuihaania ja kauniita, VOITAS VAIKKA KESKUSTELLA SIITÄ!"
        Sama täällä! Tuotahan sitä tulee funtsittua. Ja keskustellaan vaan nimittäin kokemusta on.

"Täällä on paljon vapaita tyttöjä, mutta ehei, ei meitä huomata koska olemme niin huomaamattomia ja epäsuosittuja inhotuksia! Ja tämmöinenko sitten ei ole yleistämistä?"
        Täällä on kuule paljon vapaita poikia, mutta kukaan ei huomaa meitä koska olemme niin huomaamattomia ja epäsuosittuja inhotuksia!
        Ja tommone yleistyshän puree vaan sua ittees perseestä!

"OIkeasti...Olen varma, että maailmasta löytyy paljon sellaisia poikia, joista olisin varmasti kiinnostunut ja jotka olisivat oikeasti kilttejä ja -ehkä- kiinnostuneita minustakin, MUTTA ne tuskin ovat kaltaisiasi, jotka luulevat olevansa niin hemmetin kilttijä ja ei-renttuja, jotka valittavat päivät pitkät kuinka jotkut(teidän sanomana:kaikki) tytöt ihastuvat kusipäihin."
        Niivvarmaa löytyyki. Vaan ettet ittekki vaan eläis vaan siinä uskosa että olet kiltti? Sillä mikäli sinua uskoo, minä elän. JA KAIKKI TYTÖT IHASTUVAT KUSIPÄIHIN on todellakin oma yleistykseni joka pohjaa omiin elämäni aikana saamiini kokemuksiini.

• ...
        Pienityttönen.. kirjoitti:

Juu todella :

Aahhaa joojoo! Toine kehuu mielenkiintoseksi ja yks on heti räpättämäsä: "Juu todella :" ois ollu parempi? Liikaa ihtekritiikkiä sulla? Jos joku "kiltti poika" tulee ja sanoo sulle jonku kohteliaisuuden nuu yks paukauttaa raukkaa päin naamaa "juu todella :

• Pienityttönen..
        ... kirjoitti:

"Aijai. On pojalla huonoja kokemuksia. No leimaa vaan kaikki naiset typeriksi idiooteiksi, jotka rakastuvat renttuihin (=kusipäihin)."
        Nii leimaanki eikös se tullu jo selväksi?

"OIKEASTI kiltteihin tyttöihin ei edes luoda katsetta(paitsi niiltä, jotka katselevat kaikkia joilta vaan löytyy pillu)"
        Kyllähän mää niitä kilttejä tyttöjä yritän kattella. Niistä vaan (mikäli sua uskotaan) ei läheskään kaikki oo loppupeleisä kilttejä.

"Voi voi, minua taasen mietityttää miten ihmeessä te ''kiltit'' pojat kiinnostutte tytöistä, jotka ihastuvat kusipäihihin."
        Heh siis kusipäähän ihastuva ei ole kiltti???

"Eikö ole päivän selvää, että kusipäihin ihastuva tyttö ei ole itsekkään mikään kovin kiltti, vaan loppujenlopuksi itsekkin jollain asteella kusipää, vaikka muuta voisi luulla?"
        Toden totta vastauski samasa. On sullaki varmaa jotai rankkoja leimaamishäiriöitä?

"Niinhän se on.
        Kusipäissä ei viehätä yhtään mikään, ei edes hyvä ulkonäkö! En ymmärrä mikä heissä on jännittävää tai mielenkiintoista, heiltä ei edes löydy kunnollista mielikuvitusta, vaikka niin (muka) ulkoapäin näyttää."
        Niihä se usein on juu vaan eipä niitä kilttejä poikia paljoo huolita.

"Mielenkiintoisimmat tyypit löytyvät hiljaisista ja ujoista pojista, joita en itse samasta syystä (ujoudesta ja hiljaisuudesta riuta muita syitä) osaa lähestyä (ja ehkä ne hiljaiset ja ujotkin pojat ovat vain kiinnostuneet niistä saatanan hyvännäkösista ja suosituista tytöistä, ei tämmöset pikkusen saman tyyppiset kuin itse tytöt katsos kelpaa)"
        Siis ettei uskalla/kehtaa?

"Vittu oikeasti mitä paskaa taas tänne joku on kirjoittanut."
        Kiitos vaan! Tuo ei kyllä paljoo kiltin tytön kirjotuksilta kuullosta.

"Itse olen kanssa miettinyt, että miksiköhän pojat kiinnostuvat aina niistä tytöistä, joilla on paljon ihailijoita ja on niin vitun ihkuihaania ja kauniita, VOITAS VAIKKA KESKUSTELLA SIITÄ!"
        Sama täällä! Tuotahan sitä tulee funtsittua. Ja keskustellaan vaan nimittäin kokemusta on.

"Täällä on paljon vapaita tyttöjä, mutta ehei, ei meitä huomata koska olemme niin huomaamattomia ja epäsuosittuja inhotuksia! Ja tämmöinenko sitten ei ole yleistämistä?"
        Täällä on kuule paljon vapaita poikia, mutta kukaan ei huomaa meitä koska olemme niin huomaamattomia ja epäsuosittuja inhotuksia!
        Ja tommone yleistyshän puree vaan sua ittees perseestä!

"OIkeasti...Olen varma, että maailmasta löytyy paljon sellaisia poikia, joista olisin varmasti kiinnostunut ja jotka olisivat oikeasti kilttejä ja -ehkä- kiinnostuneita minustakin, MUTTA ne tuskin ovat kaltaisiasi, jotka luulevat olevansa niin hemmetin kilttijä ja ei-renttuja, jotka valittavat päivät pitkät kuinka jotkut(teidän sanomana:kaikki) tytöt ihastuvat kusipäihin."
        Niivvarmaa löytyyki. Vaan ettet ittekki vaan eläis vaan siinä uskosa että olet kiltti? Sillä mikäli sinua uskoo, minä elän. JA KAIKKI TYTÖT IHASTUVAT KUSIPÄIHIN on todellakin oma yleistykseni joka pohjaa omiin elämäni aikana saamiini kokemuksiini.

**Heh siis kusipäähän ihastuva ei ole kiltti???**

- No periaattessa kusipäähän ihastuva voi mahdollisesti ollakkin päältäpäin kiltti, MUTTA ei sitä lopulta todella ole, koska ihastuu (eli mieltyy) johonkin joka on kaukana kiltistä. Eli siis tämä ''kiltti'' henkilö kaipaa elämäänsä jotain mielenkiintoa, jonka hän saa näköjään kusipäistä, jotka ovat niin ''ihania''...kEli siis ''kiltti'' henkilö, joka kaipaa jotain muuta elämäänsä, kuin sitä kilttinä olemista... Selvennetäänkö vielä?

**''Mielenkiintoisimmat tyypit löytyvät hiljaisista ja ujoista pojista, joita en itse samasta syystä (ujoudesta ja hiljaisuudesta riuta muita syitä) osaa lähestyä (ja ehkä ne hiljaiset ja ujotkin pojat ovat vain kiinnostuneet niistä saatanan hyvännäkösista ja suosituista tytöistä, ei tämmöset pikkusen saman tyyppiset kuin itse tytöt katsos kelpaa)"
        Siis ettei uskalla/kehtaa?**

- Aivan, heillä on sama ongelma, he eivät uskalla! Mutta katsos, kirjoitin tuon suluissa olevan jutun siksi, että ymmärtäisit miten naurettavaa on yleistää. Tiedän että kaikki hiljaiset pojat eivät ole kiinnostuneita niistä suosituista ja puheliaista hihkujista.

**"Vittu oikeasti mitä paskaa taas tänne joku on kirjoittanut."
        Kiitos vaan! Tuo ei kyllä paljoo kiltin tytön kirjotuksilta kuullosta. **

- Ei ehkä kuulosta, mutta eipä se minua haittaa.. Kiltit ihmiset eivät kai koskaan kiroile, tai ärsyynny?
        Niin, ehkä en olekkaan kiltti! Ehkä olenkin samanlainen lutka ja ties mikä, kuin jokainen muukin tyttö, sitäkö yrität sanoa?

**Täällä on kuule paljon vapaita poikia, mutta kukaan ei huomaa meitä koska olemme niin huomaamattomia ja epäsuosittuja inhotuksia!
        Ja tommone yleistyshän puree vaan sua ittees perseestä!**

- Voi anteeksi, sinun ei ehkä olisi kannattanut ottaa sitä kirjoittamaani aivan kirjaimellisesti. Luuletko, että kirjoitin sen tosissani? Etkö näe, mitä yritin teksitilläni suurimaksi osaksi sanoa? Et näköjään. Vastasin yleistämisellä yleistämiseen siksi että näkisit miten naurettavaa se on! Mutta en nähtävästi osannut selventää sitten sitä oikeaa kantaani.

**Niivvarmaa löytyyki. Vaan ettet ittekki vaan eläis vaan siinä uskosa että olet kiltti? Sillä mikäli sinua uskoo, minä elän. JA KAIKKI TYTÖT IHASTUVAT KUSIPÄIHIN on todellakin oma yleistykseni joka pohjaa omiin elämäni aikana saamiini kokemuksiini.**

- Niin, kuten jo aikaisemmin sanoin, en ehkä taida ollakkaan niin kiltti kuin mitä luulen, tai mitä minusta sanotaan. Ehkä sitten olenkin kusipää. Se selittääkin miksi kusipäät kiinnostuvat minusta, mutta miksi en kiinnostu heistä? Taidan olla ylimahtikusipää, joka ei edes hyväksy kusipäitä, vaan vaatii jotain mahtavampaa, jota ei edes ole olemassa?
        Huoh..Omista kokemuksista syntyy yleistämiset, se on totta, mutta onko se todella järkevää? EI OLE. On minunkin lyhyessä elämässäni ties mitä tapahtunut, voisin tehdä ties minkälaisia yleistyksiä! Mutta en tee, koska olen KUULLUT JA TIeDÄN, että kaikki eivät ole samanlaisia, vaikka itse en ole koskaan sellaisia henkilöitä tavannut. Olethan sinäkin tietoinen että joillakin tietämilläsi kilteillä pojilla on tyttöystävä, NIIN, miten siis voit yleistää, että kaikki tytöt ihastuvat kusipäihin?

Tahtoisin muuten kysyä sinulta, jos vielä jaksat vastata.. Miten määrittelet kiltin ihmisen?

Niin muuten, minulla ei ole mitään kusipäitä vastaan (siis toisia kusipäitä, sillä nythän olen itsekkin sellainen), mutta en halua heitä minun elämääni, eläkoot omaa elämäänsa kaukana minusta. Sama se on minulle, jos joku haluaa vaikkapa seurustella rentun kanssa ja sitten itketään silmät päästä kun toinen teki sitä ja tätä, niin olkoot sitten niin jos sellaista tahtoo. Etkä ole ainoa, joka on huomannut kusipäitten olevan suositumpia ja että heihin monet ihastuvat, mutta se ei edelleenkään tarkoita kaikkia, eli yleistämiseen ei saa ryhtyä. Perkele.

• Pienityttönen..
        ... kirjoitti:

Aahhaa joojoo! Toine kehuu mielenkiintoseksi ja yks on heti räpättämäsä: "Juu todella :" ois ollu parempi? Liikaa ihtekritiikkiä sulla? Jos joku "kiltti poika" tulee ja sanoo sulle jonku kohteliaisuuden nuu yks paukauttaa raukkaa päin naamaa "juu todella :

Katsos, ehkä sanoin aivan tarkoituksella tuolla tavalla. Mutta miksi? - Mieti ihmeessä, ymmärtänetkö?

• Peter Kranz

Katsos, ehkä sanoin aivan tarkoituksella tuolla tavalla. Mutta miksi? - Mieti ihmeessä, ymmärtänetkö?

Koska tahdot olla yksin ja elää itsesäälissä?

• Pienityttönen..
        Peter Kranz kirjoitti:

Koska tahdot olla yksin ja elää itsesäälissä?

ahhhahha. Lillunko itsesäälissä? En, olen vain erittäin hyvällä tuulella. Järjetöntä, että joku ymmärtäisi kun ei edes tunne minua :) Joten turha yrittää tajuta, ei onnistu . Jumaliste tämä on hauskaa :>

• jokutyttövaan

- No periaattessa kusipäähän ihastuva voi mahdollisesti ollakkin päältäpäin kiltti, MUTTA ei sitä lopulta todella ole, koska ihastuu (eli mieltyy) johonkin joka on kaukana kiltistä. Eli siis tämä ''kiltti'' henkilö kaipaa elämäänsä jotain mielenkiintoa, jonka hän saa näköjään kusipäistä, jotka ovat niin ''ihania''...kEli siis ''kiltti'' henkilö, joka kaipaa jotain muuta elämäänsä, kuin sitä kilttinä olemista... Selvennetäänkö vielä?

**''Mielenkiintoisimmat tyypit löytyvät hiljaisista ja ujoista pojista, joita en itse samasta syystä (ujoudesta ja hiljaisuudesta riuta muita syitä) osaa lähestyä (ja ehkä ne hiljaiset ja ujotkin pojat ovat vain kiinnostuneet niistä saatanan hyvännäkösista ja suosituista tytöistä, ei tämmöset pikkusen saman tyyppiset kuin itse tytöt katsos kelpaa)"

- Aivan, heillä on sama ongelma, he eivät uskalla! Mutta katsos, kirjoitin tuon suluissa olevan jutun siksi, että ymmärtäisit miten naurettavaa on yleistää. Tiedän että kaikki hiljaiset pojat eivät ole kiinnostuneita niistä suosituista ja puheliaista hihkujista.

- Ei ehkä kuulosta, mutta eipä se minua haittaa.. Kiltit ihmiset eivät kai koskaan kiroile, tai ärsyynny?
        Niin, ehkä en olekkaan kiltti! Ehkä olenkin samanlainen lutka ja ties mikä, kuin jokainen muukin tyttö, sitäkö yrität sanoa?

**Täällä on kuule paljon vapaita poikia, mutta kukaan ei huomaa meitä koska olemme niin huomaamattomia ja epäsuosittuja inhotuksia!

- Voi anteeksi, sinun ei ehkä olisi kannattanut ottaa sitä kirjoittamaani aivan kirjaimellisesti. Luuletko, että kirjoitin sen tosissani? Etkö näe, mitä yritin teksitilläni suurimaksi osaksi sanoa? Et näköjään. Vastasin yleistämisellä yleistämiseen siksi että näkisit miten naurettavaa se on! Mutta en nähtävästi osannut selventää sitten sitä oikeaa kantaani.

**Niivvarmaa löytyyki. Vaan ettet ittekki vaan eläis vaan siinä uskosa että olet kiltti? Sillä mikäli sinua uskoo, minä elän. JA KAIKKI TYTÖT IHASTUVAT KUSIPÄIHIN on todellakin oma yleistykseni joka pohjaa omiin elämäni aikana saamiini kokemuksiini.**

- Niin, kuten jo aikaisemmin sanoin, en ehkä taida ollakkaan niin kiltti kuin mitä luulen, tai mitä minusta sanotaan. Ehkä sitten olenkin kusipää. Se selittääkin miksi kusipäät kiinnostuvat minusta, mutta miksi en kiinnostu heistä? Taidan olla ylimahtikusipää, joka ei edes hyväksy kusipäitä, vaan vaatii jotain mahtavampaa, jota ei edes ole olemassa?
        Huoh..Omista kokemuksista syntyy yleistämiset, se on totta, mutta onko se todella järkevää? EI OLE. On minunkin lyhyessä elämässäni ties mitä tapahtunut, voisin tehdä ties minkälaisia yleistyksiä! Mutta en tee, koska olen KUULLUT JA TIeDÄN, että kaikki eivät ole samanlaisia, vaikka itse en ole koskaan sellaisia henkilöitä tavannut. Olethan sinäkin tietoinen että joillakin tietämilläsi kilteillä pojilla on tyttöystävä, NIIN, miten siis voit yleistää, että kaikki tytöt ihastuvat kusipäihin?

Tahtoisin muuten kysyä sinulta, jos vielä jaksat vastata.. Miten määrittelet kiltin ihmisen?

Niin muuten, minulla ei ole mitään kusipäitä vastaan (siis toisia kusipäitä, sillä nythän olen itsekkin sellainen), mutta en halua heitä minun elämääni, eläkoot omaa elämäänsa kaukana minusta. Sama se on minulle, jos joku haluaa vaikkapa seurustella rentun kanssa ja sitten itketään silmät päästä kun toinen teki sitä ja tätä, niin olkoot sitten niin jos sellaista tahtoo. Etkä ole ainoa, joka on huomannut kusipäitten olevan suositumpia ja että heihin monet ihastuvat, mutta se ei edelleenkään tarkoita kaikkia, eli yleistämiseen ei saa ryhtyä. Perkele.

Mitä työ oikein kiltteydellä tarkotatte? Sitä että kokoajan vaan paapotaan toista? Sitä että ollaan samaa mieltä koko ajan kaikesta? Ollaan selkärangattomia? Puhutaan aina vain mukavia? Ollaan pehmeitä ja ilman varsinaista särmää? Ollaan mielenkiintosia ja hiljaisia ja ujoja? Ollaan ymmärtäväisiä?

Mun mielestä kiltteys näkyy ainakin käytöstavoista, jos osaa käyttäytyä aina vähintään kohtalaisesti, ajatellaan muitakin kuin itseä niin alkaa jo olla lähellä kiltteyttä. Ei tarvitse aina olla samaa mieltä kuin muut, mutta ei kuitenkaan aleta mollia toisen näkemyksiä vaan puhutaan rakentavasti. Voi myös pitää hauskaa jos siltä tuntuu, mennä bilettämään ja näin, mutta ei koskaan anneta ymmärtää omia tarkoituksiaan väärin = käytetä toisia hyväksi.

Välillä vaikuttais esim. että Pienityttönen.. on kokenut vääryyttä sillä että hänelle on oltu ilkeitä tai häntä on kartettu koska hän on hiljainen tai outo. Tietenkin ihmiset alkavat karttaa jos ei koskaan saa hyvää sanaa tai hymyä! Kuka nyt jaksaisi nyrpeänaamaisen kanssa koko ajan yrittää keskustella mukavia? Jos väität olevasi kiltti sisältä, niin miksi kummassa et tuo sitä esille esim. hymyilyllä? Vaikuttaisi vähän että tuo outous on suojautumiskeino mahdolliselta hyökkäykseltä ja alat pikkuhiljaa suojautua myös mahdollisuudelta onneen. Tämä johtaa siihen että suojauskeino tulee niin tavaksi, ettei osatakaan olla kuin "normaalit" ihmiset: ollaan toisille ystävällisiä ja edes välillä huomaavaisia.

En halua kirjoittaa tätä pahalla, mutta tuollainen viesti kirjoituksistasi välittyy. En tietenkään sinua tunne, mutta mietityttää vain kuinka luulet että joku voi sinua ymmärtää jos et anna hänelle sitä mahdollisuutta edes :/ Toivottavasti et ole kuitenkaan yksinäinen, vaan sinulla sitten on niitä ystäviä jotka ymmärtävät sinua :) Hyvää uutta vuotta kaikille! Yritetään olla huomaavaisempia pitäen kuitenkin samalla myös omista mielipiteistä ja muista sopivasti kiinni! :)

• ...

"Tahtoisin muuten kysyä sinulta, jos vielä jaksat vastata.. Miten määrittelet kiltin ihmisen?"

Jaa'a pahan pistit kyllä. Eipä sille taija määritelmää olla joka ois yhtäpitävä kaikille.

"No periaattessa kusipäähän ihastuva voi mahdollisesti ollakkin päältäpäin kiltti, MUTTA ei sitä lopulta todella ole, koska ihastuu (eli mieltyy) johonkin joka on kaukana kiltistä. Eli siis tämä ''kiltti'' henkilö kaipaa elämäänsä jotain mielenkiintoa, jonka hän saa näköjään kusipäistä, jotka ovat niin ''ihania''...kEli siis ''kiltti'' henkilö, joka kaipaa jotain muuta elämäänsä, kuin sitä kilttinä olemista... Selvennetäänkö vielä?"

Kyllä sinällänsä selventää. Voihan sitä kuiteski väsyä oleen "kiltti" ja haluta vaihtelua.

"Aivan, heillä on sama ongelma, he eivät uskalla! Mutta katsos, kirjoitin tuon suluissa olevan jutun siksi, että ymmärtäisit miten naurettavaa on yleistää. Tiedän että kaikki hiljaiset pojat eivät ole kiinnostuneita niistä suosituista ja puheliaista hihkujista."

Yleistäminen on naurettavaa juu myönnettäköön, mutta minkäs teet kun se vastakkainen kokemuspuoli on jääny nii rankasti vähemmälle että yleistää.

"Ei ehkä kuulosta, mutta eipä se minua haittaa.. Kiltit ihmiset eivät kai koskaan kiroile, tai ärsyynny?
        Niin, ehkä en olekkaan kiltti! Ehkä olenkin samanlainen lutka ja ties mikä, kuin jokainen muukin tyttö, sitäkö yrität sanoa?"

Ei kuule haittaa muakaan, sillä itsekkään en ole kiltti. Kiltteydestähän en varsinaisesti 1 viestisä pistäny mitään vai pistinkö? Mistähän tämä kiltteyshomma tänne tuli?

"Voi anteeksi, sinun ei ehkä olisi kannattanut ottaa sitä kirjoittamaani aivan kirjaimellisesti. Luuletko, että kirjoitin sen tosissani? Etkö näe, mitä yritin teksitilläni suurimaksi osaksi sanoa? Et näköjään. Vastasin yleistämisellä yleistämiseen siksi että näkisit miten naurettavaa se on! Mutta en nähtävästi osannut selventää sitten sitä oikeaa kantaani."

Tapanani ei ole lueskella kovinkaan paljon rivien välistä joten en huomannut. Ja usein otan kirjaimet aika kirjaimellisesti.

"en ehkä taida ollakkaan niin kiltti kuin mitä luulen, tai mitä minusta sanotaan."

Ainakaan minun tai sinun kriteereillä kumpikaan meistä ei ole kiltti.

"Taidan olla ylimahtikusipää"

Ohhoh, voi olla! Epäilen silti.

"Olethan sinäkin tietoinen että joillakin tietämilläsi kilteillä pojilla on tyttöystävä, NIIN, miten siis voit yleistää, että kaikki tytöt ihastuvat kusipäihin?"

Niijjuu nyt jäin kiinni! Muutetaas vähä: MILTEI kaikki tytöt ihastuvat kusipäihin. Parempi?

"Niin muuten, minulla ei ole mitään kusipäitä vastaan (siis toisia kusipäitä, sillä nythän olen itsekkin sellainen), mutta en halua heitä minun elämääni"

Onneksi olkoon, että olet vain yhden kusipään kanssa tekemisissä! Itse joudun elämään sekä itseni, että joukon muita kusipäitä, kanssa.

"Sama se on minulle, jos joku haluaa vaikkapa seurustella rentun kanssa"

Mulle ei yhäkään oo. Varsinkaan jos olen ihastunut kyseiseen henkilöön.

"Etkä ole ainoa, joka on huomannut kusipäitten olevan suositumpia ja että heihin monet ihastuvat, mutta se ei edelleenkään tarkoita kaikkia, eli yleistämiseen ei saa ryhtyä."

Eli olet siis teheny samat havainnot. Yleistämiselläni kuiteskin sain sinut vastaamaan viestiin eikös niin?

Rakkahin terveisin: ...

• ...

ahhhahha. Lillunko itsesäälissä? En, olen vain erittäin hyvällä tuulella. Järjetöntä, että joku ymmärtäisi kun ei edes tunne minua :) Joten turha yrittää tajuta, ei onnistu . Jumaliste tämä on hauskaa :>

Miksi sitten? Olet ylikriittinen? Kysymys ulkonäöstä?

Valaise minua tyhmää yleistäjää.

• Chambers

No huh huh... Joku on katkeroitunut. Ja pahasti.

• Peter Kranz

Se että on katkeroitunut, ei tarkoita että olisi väärässä.

• ...

Toden totta! Olen katkeroitunut! Vihaan koko ajan puhuvia ja ylisuosittuja.

• mephistotheles

Kusipäisiin ihastuvat kaikki, niin kusipäiset tytöt kuin kiltitkin. Jos karkeasti yleistetään, siis. Eihän muuten koko ajan joutuisi kuuntelemaan sitä tyttöjen valitusta, että se ihana renttu nussi kaveria ja kohteli kuin paskaa (yleensä valituksen jälkeen vielä tulee kysymys, että miten tyttö saisi sen rentun itselleen takaisin... josta voisi päätellä, että renttuihin ihastuu vain idiootit.)

• Niinpä..

Mä olen nyt lukenu kaiken mitä te ootte tänne kirjottanu ja täytyy sanoa että mun mielestä tääkin on nyt taas niin turha aihe kuin olla ja voi. Siis miks itseään pitää vaivata tälläsillä asioilla. Mun mielestä nuoruus on muutenkin jo tarpeeks vaikeeta kun pitää miettiä tulevaisuutta ja kaikkee. Mut kun lisätään vielä tää; miks kukaan ei tykkää musta ja miks kaikki tykkää ihan vääristä ihmisistä? Siis tyhmää.
        Miks ei voi olla rauhassa ensin lapsi? Miks pitää hypätä heti aikuisten maailmaan ja alkaa miettiä tälläsiä asioita.
        Mä oon 16-vuotias tyttö, enkä mä ole ikinä seurustellu. Mistä mä olen oikeastaan vaan kiitollinen. On jotain mitä voi odottaa aikuisuudelta.
        Mutta älkää luulko etten mä tiedä mitä se maailma on. Mä olen vaikka kuinka monta kertaa lohduttanu kavereita joilla on ollu ongelmia poikaystäviensä kanssa. Mä olen kuunnellu lukemattomia kertoja kuinka joillakin on ollu niin huono omatunto siitä että se on pettäny seurustelukumppaniaan.
        Siis kuka haluaa rehellisesti elää sellasta elämää?

• jooooomo

määrittele kusipää. ei kai kukaan rakastu kusipäähän vaan siihen ihmiseen ? mua kiinnostaa oikeesti et mikä tää kusipää niinku on ? : DD

• tapg

No kai täällä tarkoitetaan kusipäällä renttuja/pelimiehiä/naistennaurattajia ym. jotka lähinnä juoksevat pillun perässä ja eivät välitä toisten tunteista ym...

• ...
        tapg kirjoitti:

No kai täällä tarkoitetaan kusipäällä renttuja/pelimiehiä/naistennaurattajia ym. jotka lähinnä juoksevat pillun perässä ja eivät välitä toisten tunteista ym...

Oikein! Sieltä se määritelmä tuli aikalailla. Plus sitte ylisosiaaliset

• lukiolaistyttönen

En ihastu muihin kuin kiltteihin poikiin.
      Enkä todellakaan ihastu muihin kuin sellaisiin, joiden kanssa olen edes joskus puhunut.

• Vampire_Doll

Meidän tyttöjen sisällä asuu jokaisessa pieni lutka, joka rakastaa seksiä ja irtosuhteita, ''poikaystäviä'' petetään joka sekunti. Meilla tytöillä on oma salaliitto. Toisilla on selvästi näkyvillä, että luonne on lutkamainen, toisistä sitä tuskin edes huomaa. Osaamme soluttautua viattomiksi neitsyiksi, mutta tosiasiassa jokainen yli 8 -vuotias tyttö on nussinut vähintään sataa eri henkilöä. Meidän tyttöjen elämäntehtävä on tehdä kilttien poikien elämästä helvettiä. Olemme kusipääpoikien kanssa liitossa. Kiltit pojat pilataan kiusaamalla heitä koulussa, että jopa lopulta osa heista tappavat itsensä masennuksen ja kaiken muun paskan seassa. Se on kiihottavaa. Kun kusipääpoika ''jättää'' meidät, itkemme, vain näyttääksemme kilteille pojille, kuinka typeriä tytöt ovat ja että he eivät ikinä tule löytämään sitä unelmatyttöä! Murskaamme heidän unelmansa!

Kaikista ylimmällä tasolla seikkailevat kiltit tytöt, jotka ottavat poikaystävikseen kiltin pojan ja esittävät tälle sitä heidän unelmatyttöään. On kiihottavaa ajatella, että oma hyväuskoinen poikakaveri ei tiedä oikeista touhuistamme mitään vaan luulee, että meitä kilttejä tyttöjä on sittenkin olemassa. Mutta niin ei ole.

Sinä olet näemmä jäljillämme ja siksi sinut on siis eliminoitava, kuten kaikki muutkin kiltit pojat, jotka tämän tekstin lukevat.

Hommassa on siis kyse omien kiihottavien ajatusten toteuttaminen. Kilttien poikien murskaaminen on ihanaa *kuola valuu*, on mahtavaa katsoa ja nähdä kuinka heidän itsetuntonsa murentuu olemattomaksi kun petämme heitä miljoonaan kertaan tai olemme heidän tavoittamattomissa. Elämämme on pyhitetty seksin harrastamiselle mahdollisimman monien eri henkilöiden kanssa.

Pojat, jotka unelmoitte ''ikuisesta rakkaudesta''; sitä EI ole OLEMASSA!

Voi kuinka tuntuu kutkuttavalta ajatus kun kiltit pojat lukevat tämän ja alkavat pillittämään.. veitsi on jo kädessä ja se työntyy syvemälle rintaanne. HYVÄ, TAPPAKAA ITSENNE!

• kiltti poika

*purkahtaa itkuun*

• tyttötyttöjuu

*repesin* aivanaivan,niinhän se on! mutta voi ei! nyt paljastit meidän ns.kilttien tyttöjen salaisuutemme! ;)

• kiltti poika.

tuo ei ollut hauskaa... oikeasti!
        Joku ottaa tuon vielä tosissaan...

• tyttötyttöjuu.
        kiltti poika. kirjoitti:

tuo ei ollut hauskaa... oikeasti!
        Joku ottaa tuon vielä tosissaan...

no tottaha se oliki ;D

no joo, ei kandee olla tosikko, sori vaan/ei millään pahal.

• Groozye

Kai sinulla on ihan vain tyttökavereita joihin et ole ihastunut? Pyydä niiltä vinkkejä jos koet olevas jotenki huonomman näkönen ;)
      Ite ainaki autan sellasii poikii jotka tarttee jotai uutta elämäänsä :D
      KAIKKI KANNATTAA ALOTTAA YSTÄVYYDESTÄ! Kokemusta on. Aina se ei mene niinku haluu, mutta niin se on varminta. ja jos joskus menee poikki, on helpompi pysyy kavereina jälkee päin.

Nimim. Kokemusta on ;>

• dfgdgdf

yleensä ne pissikset niihin "kusipäihin" (=poikapuolisia pissiksiä) ihastuu ja pissiksistä ei kiltit pojat tykkää. eihän ?

• Anonyymi

Täällä Kärsämäki luomu foorumi avoin data ajattelu miehet ajattelee emme tarvitse naisia.

Kusipäöt TV tekstitys on tahallista, kiroamista, puhelut ei yhdistä myyntiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      249
      14351
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      147
      3809
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3722
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      1492
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      367
      1459
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      13
      1330
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      45
      1236
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1001
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      928
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      92
      775
    Aihe