Arvoisat asiantuntiat
Olemme (ehkä) ostamassa zafiraa vm. 00-02
Kumpi on parempi vaihtoehto kestävyttä ajatellen diesel tai 1.8 bensa, tai kannattaako edes ostaa kyseistä automerkkiä?
Zafiraa ostamassa
2
807
Vastaukset
- entententen
Eipä niillä kestävyydessä eroa ole. Vaihtoehtona diesel tai bensa ratkaisee ajokilometrimäärä vuosittain. Ja se että kannattaako yleensäkkään ostaa Opelia on ikuisuus kysymys johon joku vastaa että ehdottomasti ja toinen ei ikinä.
Omat kokemukseni Opelista on erittäin myönteiset mutta autoni onkin tuoreempi painos. Sen tiedän ainakin että parhaita nuo on ajaa ja kyyti ja käyttökustannukset ovat halvat. Käytetyn auton osto on aina arpakauppaa millaisen sattuu saamaan, katso vähän ajettu ja eritoten hyvin huollettu ruosteenkanssa ei pitäisi olla ongelmia.- miksi ihmeessä
Auto on tehty ajoa varten ei parkkipaikalla seisomiseen. Auto jolla on AJETTU on ehdottomasti parempi vaihtoehto!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838