Myyn käteviä lankatelineitä, jonka avulla
voit käyttää saumurilankaa tavallisessa ompelukoneessa.
Säästät huomattavasti lankakuluissasi!
Huom! Erityisesti koulut, työväenopistot yms.
Näitä et saa mistään muualta!
Kuva telineestä nettisivuillani sekä tilausohjeet:
www.ateljeesirpa.fi
lankateline
4
742
Vastaukset
- kikka
Teline on kätevä, olen ostanut moisen kymmenisen vuotta sitten kaupasta. Ja sen hankinnan jälkeen olen käyttänyt vain saumurilankoja ompeluksissani.
- freebie
Saumurilanka on tarkoitettu huolitteluun. Sen ominaisuudet eivät ole riittäviä muihin saumarakenteisiin.
Teline on kyllä hyvä jos haluaa käyttää teollisuuslankoja, jotka ovat isoissa kartioissa. - MarianneSii
Hei!
Olisin kiinnostuntu saumurilankatelineestäsi! Saisiko sellaisesta pari kolme lähikuvaa ja mittatietoja?- Neulova
Tuota... alkuperäinen viesti on 15 vuotta vanha eikä kotisivuakaan ole enää olemassa, joten voi olla, ettet saa vastausta kysymykseesi. Mutta onneksi Google auttaa: täältä saat telineen 12 eurolla (plus postikulut): https://www.ompelijanmaailma.fi/verkkokauppa/index.tmpl?ryhma_id=126 ja täällä on Prymin vastaava vähän kalliimmalla: https://www.jyvaskylankangaskauppa.fi/prym-saumurilanka-teline-611769
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673427- 152066
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231480Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371111
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361021- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38958