Testi täältä:
http://x-aguilera-news.blogspot.com/
Erizo on Cruz.
Testi: Mikä Strippedin laulu olet?
8
487
Vastaukset
- Destin3
Kiitos Erizo! Tällaiset ovat aina hyvää ajankulua, vaikka eivät ehkä aina kovinkaan "luotettavia". ;D
Destin on nyt siis The Voice Within. :) :)- Erizo
Ha! Eikös TVW ollut yksi sun lemppareista! Hi hii... tuo testi perustuu siis tiukkoihin totuuksiin... ;)
- Destin3
Erizo kirjoitti:
Ha! Eikös TVW ollut yksi sun lemppareista! Hi hii... tuo testi perustuu siis tiukkoihin totuuksiin... ;)
Jees, huvittavaa. (: Eikä muuten sanojenkaan mukaan kohtalo ole pussannut minua!! x)
Mahtavaa. - MercyOnMe
Destin3 kirjoitti:
Jees, huvittavaa. (: Eikä muuten sanojenkaan mukaan kohtalo ole pussannut minua!! x)
Mahtavaa.Minä omassa yksinkertaisuudessani olin myös Cruz. Onhan se elämä ihmeellistä, Cruz on kaikkien aikojan parhain kappale, jonka Christina on mielestäni laulanut. ^^
Kai se testi sitten jotain tietää. (; - Erizo
MercyOnMe kirjoitti:
Minä omassa yksinkertaisuudessani olin myös Cruz. Onhan se elämä ihmeellistä, Cruz on kaikkien aikojan parhain kappale, jonka Christina on mielestäni laulanut. ^^
Kai se testi sitten jotain tietää. (;... tuon testin täytyy olla puhdasta tiedettä! ;)
No vitsi. - Destin3
Erizo kirjoitti:
... tuon testin täytyy olla puhdasta tiedettä! ;)
No vitsi.käsittääkseni lähetit/kirjoitit tänne 2 viestiä 15:11. Pistäkää paremmaksi!! ;) Hihi.
- Erizo
Destin3 kirjoitti:
käsittääkseni lähetit/kirjoitit tänne 2 viestiä 15:11. Pistäkää paremmaksi!! ;) Hihi.
Niin taisin tehdä! Mua-ha-ha-ha-haaa!
;) - MercyOnMe
Erizo kirjoitti:
Niin taisin tehdä! Mua-ha-ha-ha-haaa!
;)Pelottavaa. O.o
Erizolainen ei ole ihminen. ;D Ai, mutta eihän hän olekaan... Siilit ovat ilmeisesti nopeita. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714116- 332361
- 402204
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171741Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401612Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 801487
- 1441246
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901135