Testi täältä:
http://x-aguilera-news.blogspot.com/
Erizo on Cruz.
Testi: Mikä Strippedin laulu olet?
8
491
Vastaukset
- Destin3
Kiitos Erizo! Tällaiset ovat aina hyvää ajankulua, vaikka eivät ehkä aina kovinkaan "luotettavia". ;D
Destin on nyt siis The Voice Within. :) :)- Erizo
Ha! Eikös TVW ollut yksi sun lemppareista! Hi hii... tuo testi perustuu siis tiukkoihin totuuksiin... ;)
- Destin3
Erizo kirjoitti:
Ha! Eikös TVW ollut yksi sun lemppareista! Hi hii... tuo testi perustuu siis tiukkoihin totuuksiin... ;)
Jees, huvittavaa. (: Eikä muuten sanojenkaan mukaan kohtalo ole pussannut minua!! x)
Mahtavaa. - MercyOnMe
Destin3 kirjoitti:
Jees, huvittavaa. (: Eikä muuten sanojenkaan mukaan kohtalo ole pussannut minua!! x)
Mahtavaa.Minä omassa yksinkertaisuudessani olin myös Cruz. Onhan se elämä ihmeellistä, Cruz on kaikkien aikojan parhain kappale, jonka Christina on mielestäni laulanut. ^^
Kai se testi sitten jotain tietää. (; - Erizo
MercyOnMe kirjoitti:
Minä omassa yksinkertaisuudessani olin myös Cruz. Onhan se elämä ihmeellistä, Cruz on kaikkien aikojan parhain kappale, jonka Christina on mielestäni laulanut. ^^
Kai se testi sitten jotain tietää. (;... tuon testin täytyy olla puhdasta tiedettä! ;)
No vitsi. - Destin3
Erizo kirjoitti:
... tuon testin täytyy olla puhdasta tiedettä! ;)
No vitsi.käsittääkseni lähetit/kirjoitit tänne 2 viestiä 15:11. Pistäkää paremmaksi!! ;) Hihi.
- Erizo
Destin3 kirjoitti:
käsittääkseni lähetit/kirjoitit tänne 2 viestiä 15:11. Pistäkää paremmaksi!! ;) Hihi.
Niin taisin tehdä! Mua-ha-ha-ha-haaa!
;) - MercyOnMe
Erizo kirjoitti:
Niin taisin tehdä! Mua-ha-ha-ha-haaa!
;)Pelottavaa. O.o
Erizolainen ei ole ihminen. ;D Ai, mutta eihän hän olekaan... Siilit ovat ilmeisesti nopeita. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405545
Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi394711Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2404550Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234501Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364434Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?724275Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264232Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1543719Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.203025Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273011