Kuka mahtaa olla Niko Saarelan äiti? Hänen isänsähän on näyttelijä Erkki Saarela, ja olen ymmärtänyt, että äiti on myös samalla alalla. Tietääkö kukaan?
Niko Saarelan äiti
13
13907
Vastaukset
- tämä näyttelijätär
Sari Mällinen? Ainakin on Erkki Saarelan vaimo.
- Hedda
Sari on Nikon äitipuoli, ikäeroakin heillä on vain kymmenen vuotta.
- mällinenmela
Hirvee sukunimi mällinen huhhuh
- Hedda
Onpas tämä nyt tarkkaan varjeltu salaisuus, kun kukaan ei näytä tietävän.
- luulisin
Muistelen että kuvaussihteeri tms. Ei mikään kuuluisa muistaakseni.
- toopeilija
Joku DDR:stä se on 1970-luvun alusta.
- Wikiwiki
Ajankohtainen aihe, kun Erkki Saarela kertoi juuri Arto Nybergissä tavanneensa -76 Ddr:n kauneimman naisen ja menneensä tämän kanssa naimisiin. Nikon äidin henkilöllisyyttä pimitetään mm. Wikipediasta. Miksi?
- Anonyymi
Eipä ollut kovin kummoinen harppu enää 80 luvulla. Oltiin samassa työpaikassa, ikävä ihminen.
- Magisteri_ap
Ei tarvinnut kuin googlettaa. Niko Saarela syntynyt 1972, vanhemmat Erkki Saarela ja Tiina Harpf
- Mansetar
Orjatsalo, Pennanen, Vammelvuo suvun vesahan hän on. Tietääkös kukaan Jarno Pennasen lapsista muista kuin Jotaarkka Pennanen ja Raiku Kemppi. Liittyykö nimi Lumivarpu Pennasen sukuun?
- niin_että
Miten liittyy tähän?
- Anonyymi
Eikös tuo Erkki Saarela ole kaikkien yrjöhalveksima taistolaisnstsi?
- Anonyymi
Tiina Harpf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693