Elikkäs..luulin kyl et kirjoitin eilen tän viestin jo mut en löytäny joten vääräl palstal menny tai sit näin unta. Anyway täs aloin taas kokeilemaan pitkästä aikaa telekinesiaa, paperi "hyrrällä". Ohjeita luin http://www.psipog.net/ sivulta. Videoita tuttei, harmi vaan et ne videot on niin huonolaatusia.
Noh, myötäpäivään se pyörikin jo jonniin verran, vastapäivään sain sen takkuilevasti liikkumaan. Mutta jos peitän lasilla hyrrän, se ei liiku yhtään mihinkään. Eli onko kyse ilmavirrasta, lämpimästä ilma aalloista? Onnistuuko joku vaikka tuopin alla liikuttamaan hyrrää kuten tuol paikas yhes videos ainaki?
Aihe on mielenkiintoinen ja alan päivittäin treenaamaan "kykyä", saa nähdä onnistuuko ikinä multa nuo pyörittelyt oikein hyvin (joojoo turhaa ajantuhlaust blaa joku ajattelee mutta mulla on aikaa).
tk --
9
596
Vastaukset
- muu..
nost ittes ja lennätä kuuhun ittes. muist ottaa hörppy välil bensakanisterista.
- ku kiljuu ja paljo
sil se lähtee, kaik muu ylös paitti kulli ku se onnii iso
- on teeskentelyä
En kumminkaan levitoi, ehkä jossain vaiheessa alan meditoimaan niin sit leijailen kuuta kohti. No se olen mie tai lentävä teräsmummo jota kuvataan ufona seuraavaksi :)
- käpykylä
jos tosiaan saat pyörimään...pyöriikö kun et
keskity?...meinaan vaan et jos ei pyöri muulloin,
niin kai se on ittestäs kii.- että ilmavirtaa on
vähänkin ni se pyörähtää. Mutta tuo suunnan vaihtaminen on se mielenkiintoisin asia minkä huomasin. Ilmavirtaahan sitten ei olekaan jos laittaa tuopin päälle mutta estäiskö se sitten jonkinlaiset "energiat" ettei ne pääse vaikuttamaan hyrrään enää vai miten mahtaa olla.
- käpymäki
että ilmavirtaa on kirjoitti:
vähänkin ni se pyörähtää. Mutta tuo suunnan vaihtaminen on se mielenkiintoisin asia minkä huomasin. Ilmavirtaahan sitten ei olekaan jos laittaa tuopin päälle mutta estäiskö se sitten jonkinlaiset "energiat" ettei ne pääse vaikuttamaan hyrrään enää vai miten mahtaa olla.
niin..tämä on pelkkä olettamus...että kun laitat
tuopin päälle,niin alitajuntaisesti kuvittelet
sen estävän hyrrän pyörimisen ja sehän riittää.
En usko tuopin itsessään vaikuttavan.
- TheOneAndOnly
Mulla se pyörii vain vastapäivään mielellään.
Varsinkin alussa kun homman opin niin meni vaan vastapäivään ja vauhdilla. Sitten kun yritin opetella toiseen suuntaan pyöritystä, niin kohta se ei pyörinyt enää toiseenkaan suuntaan. Eli tavallaan se alkoi "epäröidä", pyöri puoli kierrosta toiseen suuntaa, sitten puoli kierrosta toiseen suuntaa. Joten nykyään jos treenailen niin pyörittelen vain siihen helpompaan suuntaan.
-Pete- tuossa kauempana,
jaksanu oikee keskittyy tuohon. ilmavirta sitä välil pyörittelee, mut sit alan ajattelee et vaiha suuntaa ja se vaihtuu.sit taas vaihda, ja pyörii taas toiseen suuntaan. kyl mä tätä viel treenaan jouten olles ja kyl mä viel maapallon saan kiertoradaltaan loppujen lopuks voimillani. noei.
- aikasemmin joskus
mielenkiintoinen keskustelu asiasta, nyt enää löydä sitä. Samast sivust kumminki katottu ja siin joku sit kirjoitti että laittaa jo lankaa heilumaan.
Täytyy tuota tulitikku vesilasiin juttua ruveta myös koklaamaan, miten sais liikkumaan.
alkup.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982