Oletteko huomanneet, että kaikki Paska-Ankka-sivut on poistettu?
Törkeätä, mitä pahaa niissä muka oli.
Löytyisköhän niitä vielä jostakin?
PASKA-ANKKA
16
20464
Vastaukset
- elina
ei niit ehkä löydä mistään
- stevez
Tässä on yksi:
http://www.sunpoint.net/~matinolli/muuta/aku4.htm
Aika hyvä :) - Jelppaaja
Ankkanaali:
http://www.ankkanaali.50megs.com/
Keräsin tänne kaikki aikoinani tallentamani Paska-Ankat:
http://s129.photobucket.com/albums/p209/paskaankka/ - rane
- Onhan niitä viel pst.ja tuo ei oo mun sähköposti osoite
- heittola95racing
lähettäkää ihmeessä sähköpostii tai jotain, jos tiedätte mistä löytää paska ankkoja. oon nähny aku roopella, akun ja hannut kilpaorgeot ja paska taikuri, ja jotain muuta pientä, mut sanokaa osoite jos tiiätte jotain mist löytää! =/ melkein kaikki sivustot on lopetettu
- Meikäpoika112
Täällä niitä on katsokaas sivu :
http://koti.mbnet.fi/se700i/Valikko1_sarjakuvat.htm- welmuelmo
ymmärtää miten joku voi olla noin hanurista. kavaltaja-kakka
- juhi puhi
löytyy pistät vaan kuva hakuu
- jiihee
löytyy täältä http://www.parhaatpaskaankat.webs.com/
- Täällä on hyviä
Parhaat löytyy osoitteesta http://paska-ankka.huumeet.com/
Lainmukaan kuitenkin Paska-Ankat ovat laittomia, joten sivuja on poistettu, sillä ensinnäkin kuvien tekijänoikeudet ovat Disney Companyllä, joka ei ole myöntänyt kuviin julkaisu eikä muokkausoikeutta. Toiseksi kuvat voivat mahdollisesti loukata niiden alkuperäistä tekijää. Esimerkiksi jos joku taiteilija on maalannut maalauksen, jossa on teksi: Tervetuloa hienoon ja paikalliseen kyläkauppaan, niin sen muuttaa Tervetuloa maankuuluun Sokokseen loukkaa taiteilijaa, ainakin lain mukaan.
Kyllä sitten kaikki kielletään!- Täällä on hyviä
Siis paska-ankka.huumeet.com en tiedä mikä äskeisessä viestissä meni vikaan.
- tesu244
mikä *****-ankka
- Täällä on hyviä
No otas aluksi kirosanafilteri pois käytöstä ja sitten näkyy paska-ankka.huumeet.com
- PaskiaisAnkka
On nää vaan hyviä. Onko kukaan jaksanut tehdä uusia viimenä parina vuotena?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368