Tykkääkö monet sheltit uimisesta?

shelttityttö

Tykkääkö sheltit uimisesta? Kun meijän pojan yrittää viedä uimarannalle veteen,niin tämä kipittääpuun taakse piiloon...:( Antakaa vinkkejä miten saisin sen totuteltua veteen!

6

1621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      Ei sheltit oikein uimisesta pidä. Jos ne ei itse halua uida, niin ei niitä voi pakottaa.
      Meidän sheltti ei tykkää yhtään uimisesta, mutta suihkuun se kävelee omasta tahdostaan, jos on kuuma. :)

    • eppulainen

      mulla on ollut 2 shelttiä, toinen ui ihan innolla ja toinen kastelee vaan "kulkusiin" asti. kaverilla myös 2, toinen tekee uimahyppyjä ja toinen pysyy kaukana.

      tärkeintä on se ettet pakota, heittele leluja veteen tai menet itse ja houkuttelet sinne. jos ei tule, niin ei tule.

    • sheltti

      ei kyllä oikein mielellään ui. Tosin mökille kun päästään niin heti kohta sen näkee jo olevan rannassa kahlaamassa :) pari kertaa on laiturilta hypännyt veneen perään kun on huomannut että emäntäkin on kyydissä =D ja siihempä ne uinnit on jäänytkin.

    • krb

      Meidän sheltti ei ui. eikä uinut edellinenkään. eikä tarvitse uidakaan, jos ei kerran siitä pidä. meilläkin änkee kyllä suihkun alle ja kesällä suihkutellaankin turkkia kuumana päivänä, jotta vähän helpottaisi oloa.

    • vesipeto. :D

      Ensin meidän neiti juoksi pakoon kun näki että olimme menossa uimaan, mutta saimme sen kuitenkin aina rannalle mukaan, siellä rannalla se sitten makoili ja katseli uimistani, vähän ajan päästä sukelsin ja kun tulin pinnalle taas koira oli jo uimassa luokseni. Sen jälkeen ollaan sitten menty yhdessä uimaan ensin matalaan veteen jossa tassut ylettyivät pohjaan, ja sitten vähitellen syvempään veteen minun sylissäni ja lopulta molemmat uiden, nyt shelttimme suostuu menenmään veteen vaikken minä olisikaan uimassa, eli kun heittelen rannalta esim. keppejä tai muuta haettavaa koira noutaa esineet iloisesti. Muutenkin siitä on tullut melkoinen vesipeto viime kesän aikana. :D

    • Anonyymi

      Moi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe