Tykkääkö monet sheltit uimisesta?

shelttityttö

Tykkääkö sheltit uimisesta? Kun meijän pojan yrittää viedä uimarannalle veteen,niin tämä kipittääpuun taakse piiloon...:( Antakaa vinkkejä miten saisin sen totuteltua veteen!

7

1852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Ei sheltit oikein uimisesta pidä. Jos ne ei itse halua uida, niin ei niitä voi pakottaa.
      Meidän sheltti ei tykkää yhtään uimisesta, mutta suihkuun se kävelee omasta tahdostaan, jos on kuuma. :)

• eppulainen

mulla on ollut 2 shelttiä, toinen ui ihan innolla ja toinen kastelee vaan "kulkusiin" asti. kaverilla myös 2, toinen tekee uimahyppyjä ja toinen pysyy kaukana.

tärkeintä on se ettet pakota, heittele leluja veteen tai menet itse ja houkuttelet sinne. jos ei tule, niin ei tule.

• sheltti

ei kyllä oikein mielellään ui. Tosin mökille kun päästään niin heti kohta sen näkee jo olevan rannassa kahlaamassa :) pari kertaa on laiturilta hypännyt veneen perään kun on huomannut että emäntäkin on kyydissä =D ja siihempä ne uinnit on jäänytkin.

• krb

Meidän sheltti ei ui. eikä uinut edellinenkään. eikä tarvitse uidakaan, jos ei kerran siitä pidä. meilläkin änkee kyllä suihkun alle ja kesällä suihkutellaankin turkkia kuumana päivänä, jotta vähän helpottaisi oloa.

• vesipeto. :D

Ensin meidän neiti juoksi pakoon kun näki että olimme menossa uimaan, mutta saimme sen kuitenkin aina rannalle mukaan, siellä rannalla se sitten makoili ja katseli uimistani, vähän ajan päästä sukelsin ja kun tulin pinnalle taas koira oli jo uimassa luokseni. Sen jälkeen ollaan sitten menty yhdessä uimaan ensin matalaan veteen jossa tassut ylettyivät pohjaan, ja sitten vähitellen syvempään veteen minun sylissäni ja lopulta molemmat uiden, nyt shelttimme suostuu menenmään veteen vaikken minä olisikaan uimassa, eli kun heittelen rannalta esim. keppejä tai muuta haettavaa koira noutaa esineet iloisesti. Muutenkin siitä on tullut melkoinen vesipeto viime kesän aikana. :D

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

Oma shelttini ui ja todella mielellään. Menee syvälle ja ui todella hyvin. Ei mitenkään koskaan opetettu tai houkuteltu veteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4450
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3493
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3207
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2144
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1793
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1751
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1446
    Aihe