Kerro pieni juttu koirasta.
Mie tulisin iloiseksi.
juttu koirasta
5
559
Vastaukset
- mä vaan
hmm..se on koira. Happy now? :)
- kerron ihmeessä
pieni juttu
- sulle tosi tarina
Laskin koiran aamupaskalle. Se haisteli pensaita ja livahti ovesta takaisin sisälle ja teki haisevan läjän keskelle olohuonetta. Hetken mietin, että onko koira syntymädeme. Mutta sitten rauhoitun enkä vienyt sitä piikille. Mutta kyllä elukka on nyt ns. tarkkailuluokalla. Ei taida ihan täysipäinen olla. Jos se tulee vielä toisen kerran ulkoa sisälle paskalle, niin koira tuhkataan. Se on varmaa.
ps. eiks oo kaunis tarina? Tykkäätkö? - Tuija-Sisko
tuli ensi kertaa luokseni kylään ja Ossille tuollainen vauvanrääpäle oli ihan uusi juttu. Ossia kiinnosti kovasti tuo uusi tulokas ja se yritti päästä nuolemaan vauvan päätä aina kuin mahdollista. Ossi on muille uroksille ärisevä macho, mutta ihmisille se on ylenpalttisen ystävällinen. Kun vauva sitten parkaisi itsensä pahaan itkuun, Ossi hätääntyi täysin. Se katsoi vuoroin vauvaan, vuoroin lattialla lojuviin leluihinsa, vuoroin siskoni vaatekassiin, ja lopulta se katsoi vauvan varustekassiin, ampaisi kassille ja tempaisi suuhunsa vauvan potkuhousut ja kiikutti ne juoksujalkaa syvästi huolissaan suoraan tuolle itkevälle vauvalle. Hellyttävää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341