Kerro vaikka pieni juttu, semmonen hauska.
kerro sun koirasta
7
1161
Vastaukset
- tarina
On koirani oikea Bernhardilainen,
eikä mikään tappijalka amerikkalainen.
Oikean muotoinen hänellä on kallo,
ei siis mikään pyöreä pallo.
Jalat liikkuu sulavasti ravissa,
liikkeet ei hänellä kintereistä ahdista.
Kehässä kaikkien tuomareiden kaveri,
eikä kättä karkuun pyrkivä pelkuri.
Laaja hänellä myöskin on suku,
koska olematon on sukusiitosprosentin luku.
Jos haluat sä koiran tällaisen itsellesi hankkia,
ei kannata Pevisasta luopuvien kenneleitä harkita.- Lassi2
Oikein hyvä mieli tuli.
:) :) - jättihaukku
Ylväs ja ystävällinen on kaverini mun
Onko sun
Ei sukua Viron mun kaverini oo
Onko sun
Mun koirani kotona on,
sun yhä vahis on
Mahtava pää ja pulleat purjeet
Hyvä saksalaiset!!!! - lainen oon
jättihaukku kirjoitti:
Ylväs ja ystävällinen on kaverini mun
Onko sun
Ei sukua Viron mun kaverini oo
Onko sun
Mun koirani kotona on,
sun yhä vahis on
Mahtava pää ja pulleat purjeet
Hyvä saksalaiset!!!!mulla koira on
jolla takapuoli on
ja etujalat
ja takajalat
ja näyttelyissä
käynny oon
vaan EI pärjätä
missä vika on
mut ihan vähän
tuomarille herkkä
- täs
No musta oli hauskaa ko meidän koira
oli vähä villisä kerran. Se leikki pikkukoiran kans,ja sitte ko se ei ennää jaksanu leikkii sen kans nii me lähettiin kottiin nukkuun. - sämpylä,
meidän sämpy oli iso, kuolainen ja lempeä sekä kieltämättä aika tyhmä otus..
Noh se esim luuli olevansa sylikoira ja meni kaikkien syliin. Onneksi se siinä ollessaan sai kaikki jalat maahan ja ikäänkuin vain seisoi polvien päällä poikittain ylen tyytyväisenä itseensä. Välillä oikein hempeinä hetkinä se iski kuonon olalle ja siitä jäi sellainen tassin kokoinen märkä läntti jälkeen..
Sen lemppari asento nukkua oli selällään. Kieli roikkui sitten suupielestä ulkona ja silmät oli ylösalaisin päässä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1273752Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va151717Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos151561Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2961406Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181396Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi301289Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti16974Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy72953Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä126916Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties60829