Kerro vaikka pieni juttu, semmonen hauska.
kerro sun koirasta
7
1151
Vastaukset
- tarina
On koirani oikea Bernhardilainen,
eikä mikään tappijalka amerikkalainen.
Oikean muotoinen hänellä on kallo,
ei siis mikään pyöreä pallo.
Jalat liikkuu sulavasti ravissa,
liikkeet ei hänellä kintereistä ahdista.
Kehässä kaikkien tuomareiden kaveri,
eikä kättä karkuun pyrkivä pelkuri.
Laaja hänellä myöskin on suku,
koska olematon on sukusiitosprosentin luku.
Jos haluat sä koiran tällaisen itsellesi hankkia,
ei kannata Pevisasta luopuvien kenneleitä harkita.- Lassi2
Oikein hyvä mieli tuli.
:) :) - jättihaukku
Ylväs ja ystävällinen on kaverini mun
Onko sun
Ei sukua Viron mun kaverini oo
Onko sun
Mun koirani kotona on,
sun yhä vahis on
Mahtava pää ja pulleat purjeet
Hyvä saksalaiset!!!! - lainen oon
jättihaukku kirjoitti:
Ylväs ja ystävällinen on kaverini mun
Onko sun
Ei sukua Viron mun kaverini oo
Onko sun
Mun koirani kotona on,
sun yhä vahis on
Mahtava pää ja pulleat purjeet
Hyvä saksalaiset!!!!mulla koira on
jolla takapuoli on
ja etujalat
ja takajalat
ja näyttelyissä
käynny oon
vaan EI pärjätä
missä vika on
mut ihan vähän
tuomarille herkkä
- täs
No musta oli hauskaa ko meidän koira
oli vähä villisä kerran. Se leikki pikkukoiran kans,ja sitte ko se ei ennää jaksanu leikkii sen kans nii me lähettiin kottiin nukkuun. - sämpylä,
meidän sämpy oli iso, kuolainen ja lempeä sekä kieltämättä aika tyhmä otus..
Noh se esim luuli olevansa sylikoira ja meni kaikkien syliin. Onneksi se siinä ollessaan sai kaikki jalat maahan ja ikäänkuin vain seisoi polvien päällä poikittain ylen tyytyväisenä itseensä. Välillä oikein hempeinä hetkinä se iski kuonon olalle ja siitä jäi sellainen tassin kokoinen märkä läntti jälkeen..
Sen lemppari asento nukkua oli selällään. Kieli roikkui sitten suupielestä ulkona ja silmät oli ylösalaisin päässä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230