pinnacle studio 10

käyttöohjeet

Mistä saa Pinnacle Studio 10 suomenkieliset käyttöohjeet? Ohjelma on ostettu päivitysversio jonka mukana ei tullut suomenkielisiä käyttöohjeita.

15

9510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Digiootti

      Eikö mukana tulleella levyllä ole Suomenkielinen yli 200 sivuinen ohje pdf muodossa?

      Tässtä linkistä voit ladata Pinnacle Studioon uusimman päivityksen,10.7 sekä kielipaketin joka muuttaa sen Suomenkieliseksi.
      Skandinanvian laguage tiedosto on kolmanneksi alimmaisena.
      Kun lataat sen koneellesi ja asennat, (Studio ei saa silloin olla auki) niin Studio muuttuu kokonaan Suomenkieliseksi, muös yläreunan palkin Help/Topic, muuttuu Suomenkieliseksi, (Ohje/Ohjeen aiheet)

      http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Products/Consumer Products/Home Video/Studio Family/Studio Version 10 Support/Download Area/Drivers - Updates?mode=documents

      • suomeksi

        Levyillä on käyttöohjeita muille kielille muttei suomeksi.

        Minulla on studio suomenkielisenä mutta tarvittaisiin vielä suomenkieliset käyttöohjeet joita ei löydy mistään.

        Voisitko mahdollisesti lähettää käyttöohjeet esim. sähköpostin kautta minulle jos sinulla on ne?


      • Digiootti
        suomeksi kirjoitti:

        Levyillä on käyttöohjeita muille kielille muttei suomeksi.

        Minulla on studio suomenkielisenä mutta tarvittaisiin vielä suomenkieliset käyttöohjeet joita ei löydy mistään.

        Voisitko mahdollisesti lähettää käyttöohjeet esim. sähköpostin kautta minulle jos sinulla on ne?

        Osoitteeseen?


      • on.
        Digiootti kirjoitti:

        Osoitteeseen?

        osoitteeni on [email protected].

        Erittäin suuret kiitokset ystävällisyydestä!


      • Pa201
        Digiootti kirjoitti:

        Osoitteeseen?

        Hei,
        käsitin tuosta keskustelupalstalta, että Pinnacle 10:n suomenkielinen käyttöopas on sähköisessä muodossa Digioottilla?
        Jos on, niin onko se mahdollista saada? Olen päivittänyt Pinnaclen 10.7:ksi.


      • Digiootti
        Pa201 kirjoitti:

        Hei,
        käsitin tuosta keskustelupalstalta, että Pinnacle 10:n suomenkielinen käyttöopas on sähköisessä muodossa Digioottilla?
        Jos on, niin onko se mahdollista saada? Olen päivittänyt Pinnaclen 10.7:ksi.

        Edellisellekkään en voinut lähettää Studion käyttöohjetta sähköpostitse, koska tiedosto oli ilmeisesti liian iso. (310 sivua)
        Ja se ei ole ihan laillistakaan.

        Jos olet Studion ostanut Suomesta, sen mukana tulleella bonus DVD:llä on Suomenkielinen käyttöohje pdf muodossa.


      • Pa201
        Digiootti kirjoitti:

        Edellisellekkään en voinut lähettää Studion käyttöohjetta sähköpostitse, koska tiedosto oli ilmeisesti liian iso. (310 sivua)
        Ja se ei ole ihan laillistakaan.

        Jos olet Studion ostanut Suomesta, sen mukana tulleella bonus DVD:llä on Suomenkielinen käyttöohje pdf muodossa.

        Olen ostanut 10:n Suomesta. En silloin huomioinut bonus-DVD:tä. Nyt on suuretsintä menossa. Toivotaan, että se löytyy.
        Kiitos tiedosta. VHS:stä siirtyy koko kuvaa DVD:lle.


      • vpv
        on. kirjoitti:

        osoitteeni on [email protected].

        Erittäin suuret kiitokset ystävällisyydestä!

        Anna sellaisen sähköpostin osoite, johon mahtuu 18,5 Mt liitetiedosto, niin laitan tulemaan ohjeen. Jos siis vielä tarvetta.


      • vpv
        Pa201 kirjoitti:

        Olen ostanut 10:n Suomesta. En silloin huomioinut bonus-DVD:tä. Nyt on suuretsintä menossa. Toivotaan, että se löytyy.
        Kiitos tiedosta. VHS:stä siirtyy koko kuvaa DVD:lle.

        Jos vielä tarvetta ohjeelle, niin anna sellaisen sähköpostin osoite, johon mahtuu 18,5 Mt liitetiedosto. Laitan tulemaan.


      • Pa201
        vpv kirjoitti:

        Jos vielä tarvetta ohjeelle, niin anna sellaisen sähköpostin osoite, johon mahtuu 18,5 Mt liitetiedosto. Laitan tulemaan.

        Kiitos avuliasuudestasi, löysin lopulta viikonloppuna oman bonus-dvd:ni.
        Oletko kopioinut kaitafilmejä videokameran avulla? Itse olen siirtänyt kaitafilmejä heijastamalla projektorilla valkokankaalle (projektorin ja valkokankaan etäisyys toisistaan mahd. lyhyt, jotta kuva pysyy terävänä. Sitten kuvaamalla videokameralla pojektorin yläpuolelta (tulee väristymää). Osaatko neuvoa, missä olisi edullisinta siirrättää kaitafilmit dvd:lle?


      • Digiootti
        Pa201 kirjoitti:

        Kiitos avuliasuudestasi, löysin lopulta viikonloppuna oman bonus-dvd:ni.
        Oletko kopioinut kaitafilmejä videokameran avulla? Itse olen siirtänyt kaitafilmejä heijastamalla projektorilla valkokankaalle (projektorin ja valkokankaan etäisyys toisistaan mahd. lyhyt, jotta kuva pysyy terävänä. Sitten kuvaamalla videokameralla pojektorin yläpuolelta (tulee väristymää). Osaatko neuvoa, missä olisi edullisinta siirrättää kaitafilmit dvd:lle?

        En ole siitänyt kaifilmejä videokameraan, koska ei ole ollut tarvetta.
        Olen kyllä lukenut jodenkin siitäneen, mutta ongelmt on toisillakin saman tyyppisiä, kuin sinullakin.

        Ainakin Reel one niminen firma siirtää mm. kaitafilmit DVD:lle, hinnasta en tiedä.

        http://www.reelone.fi/kaitafilmi.htm


      • ...........
        Pa201 kirjoitti:

        Kiitos avuliasuudestasi, löysin lopulta viikonloppuna oman bonus-dvd:ni.
        Oletko kopioinut kaitafilmejä videokameran avulla? Itse olen siirtänyt kaitafilmejä heijastamalla projektorilla valkokankaalle (projektorin ja valkokankaan etäisyys toisistaan mahd. lyhyt, jotta kuva pysyy terävänä. Sitten kuvaamalla videokameralla pojektorin yläpuolelta (tulee väristymää). Osaatko neuvoa, missä olisi edullisinta siirrättää kaitafilmit dvd:lle?

        http://www.mediazoo.fi/kaitafilmi.pdf
        http://www.mediazoo.fi/kaitafilmi2.pdf

        "perinteisellä menetelmällä" nykyään 1,20e/min


      • kysy tarjous

      • sla
        vpv kirjoitti:

        Anna sellaisen sähköpostin osoite, johon mahtuu 18,5 Mt liitetiedosto, niin laitan tulemaan ohjeen. Jos siis vielä tarvetta.

        Kokeilkaapa tämmöisestä osoitteesta
        pitäis löytyä kaikki manuaalit
        ftp://ftp.pinnaclesys.de/Manual/Studio 10/


    • HeLi

      Ymmärtääkö Studio 10 AVCHD-formaattia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7781
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3804
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1087
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1032
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      718
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      715
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      39
      677
    Aihe