Moi!Olen ollut masentunut pitkään. Hetken mielijohteesta avioliiton päätyttyä tuli juotua reipas annos alkoholia joka johti tajuttomuuteen. Kuitenkin ilmeisesti olin hapettunut ihan hyvin sairaalaan tullessa. Muisti pelaa hyvin, mutta vielä viikko tapahtuman jälkeen on päänsärkyä ja hieman tasapaino vaikeuksia. Eli varmaan lievä aivovamma?Onko kenelläkään kokemuksia voiko tilanne parantua vielä, Tietenkin jotain voi jäädä. Mutta eikö aivoilla ole hieman kompensaatiokykyä?Lääkäriin vielä menossa jonkun viikon kuluttua. Kiitos mahdollisista vastauksista!
Intoxikaatio
Nuori mies
2
1544
Vastaukset
- änkyrääääääääääääääääääääääää
Ei se oo kuin viinan puutetta
- Hoitaja
Olen itse hoitanut aika paljon intoxikaatio potilaita. Tuon kertomasi perusteella uskoisin että vointisi palaa ennalleen, mutta se voi viedä aikaa.. Koska myrkytystila on elimistölle todella kova ja rasittava niin motoriikka ei palaa heti ennalleen. Voi olla tietenkin, että jotain pysyviä vaurioita jää, mutta niistä osaa lääkärisi sanoa paremmin. Toipumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585030
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544552Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1214472Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2881582- 2281298
- 811291
- 681245
- 305988
- 199930
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50810