Tällanen ongelma!!

==>

Mitä tahansa peliä tai muuta pelaankin, niin kone heittää välillä ulos pelistä ja laittaa pelin palkiksi työkalupalkkiin tonne alas. Mistä saattas johtua? Kun palkista painaa niin peli tulee takas mutta heittää taas kohta ulos. Kertokaa pliis! Ostin NFS Most Wantedin ja kun sen koneelle laitoin niin on alkanut sen jälkeen teemään tota. Jos on kokemusta niin kertokaa mistä vois johtua ja miten saan tuon hoidettua. [Virusten torjunta (F-secure) ei löytänyt viruksia koneelta]

8

588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määkiii vaik en oo turust alan epäilee tota f-securea.nii määkii ehkä vaihdan uuden virus/palomuuriohjelman ehkä vaik en ookaa Turust.nämmönen onkelma.that't a fact

      • tuo F-secure tekee joskus.Itselläni lähinnä silloin kun se on torjunut jonkin pöpön.Asetuksista saa pois ilmoita kun ja plää,plää


      • muutellaan...
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        tuo F-secure tekee joskus.Itselläni lähinnä silloin kun se on torjunut jonkin pöpön.Asetuksista saa pois ilmoita kun ja plää,plää

        Täytyypi kokeilla, sillon muuten kun laitoin sen pelin tähän ja kävin netissä sen jälkeen niin F-secure valitti jostain trojan downloaderista.. Se oli sitte vissii joku virus, f-secure hoiti homman asiallisesti mutta sen jälkeen on alkanu hyppiin ohjelmista ulos. Jos viitit ja osaat ni voisit kertoo vielä että mistä saan tuon loppumaan. Jotai päivityksii tai semmosia?


      • ==>
        muutellaan... kirjoitti:

        Täytyypi kokeilla, sillon muuten kun laitoin sen pelin tähän ja kävin netissä sen jälkeen niin F-secure valitti jostain trojan downloaderista.. Se oli sitte vissii joku virus, f-secure hoiti homman asiallisesti mutta sen jälkeen on alkanu hyppiin ohjelmista ulos. Jos viitit ja osaat ni voisit kertoo vielä että mistä saan tuon loppumaan. Jotai päivityksii tai semmosia?

        Jotain tommostahan tuo sanoo, mutta laitoin sen hakemaan uusia päivityksiä. Katotaan jos auttas..


      • ==>
        ==> kirjoitti:

        Jotain tommostahan tuo sanoo, mutta laitoin sen hakemaan uusia päivityksiä. Katotaan jos auttas..

        Kun yritän päivittää f-securea, niin se menee jumiin ja ilmoittaa tilakseen toimintahäiriö.. Tuun hulluks :D


    • kerro heti

      Tietokoneesi tekniset tiedot ,ennen sitä on mahdotonta sanoa yhtään mitään asian tiimoilta.

      Tämä asia on tullut esille aina uudestaan ja uudestaan.
      Eli kun kysytte asioita niin,ilmoittakaa koneenne tekniset tiedot,niin saatte aivan varmarmasti paremmin vastauksia.

      • ==>

        Tää on tällanen LG LW75 Express läppäri. Käyttöjärjestelmä on Win XP professional ja tuohon alas voisin laittaa koneen sisällä olevat asiat;
        Processor : Intel® Pentium® M Processor Dothan 1.6GHz(730) ~, 533MHz FSB, 2M L2
        ATI radeon X700, Win XP Prof. DDR2 keskusmuistia 2046. Kaiuttimet on creativen 7.2 ja hiiri microsoftin langaton laser. Tää on ihan sairaan tehokas kone ja pyörittää mitä tahansa sisälle laittaakin. En tarkalleen osaa selittää kaikkia koneen osia, mutta haluaisin että tuon vian saisi korjattua.


    • .............

      Älä painele alt ja tab näppäimiä samaa aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe