Onko normaalia jos The Plugit päästää ulkopuolista ääntä? Eli kun olen vaikka vilkkaalla kadulla, autojen äänet kuuluu ja bussissakin ollessani bussin äänet pääsee läpi. onko normaalia? Onko asialle tehtävissä jotain?? Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
KOSS The Plugit päästää ääntä!
3
1046
Vastaukset
- Sama vika
Sama vika mulla... Täytynee kehitellä jotain, koska tarvitsen äänen eristystä (käytän koulussa).
Onkohan kellään kokemusta Koss:in Sparktipnimisistä silikoonitulpista? Eristävätköhän ne paremmin?
Jos muu ei auta, kuulemma tavallisista korvatulpista saa modattu väh. yhtä hyvät (jos osaa). Voisi kokeilla myös esim. Shuren Triple flange sleeves:ejä modata kosseihin kiinni. Jos jollain on kokemusta kyseisestä kombinaatiosta, voisiko saada pientä opastusta tai vinkkiä? Ei tee mieli heittää 15 euroa rikottuihin tulppiin... - toisin päin
Itse käänsin tulppaosan toisin päin, eli niin, että leveämpi osa kartiosta työnnetään korvakäytävään.
Äänieristys ja soundit paranivat mielestäni huomattavasti pienelläkin äänenvoimakkuudella kuunneltaessa. Voi olla, että ei sovi kaikille, mutta minulla toimii hyvin. - arn
Noi sparktipit kuulokkeisiin varmasti ovat paremmat kuin kuulokkeiden mukana tulevat. Toinen vaihtoehto (ja mahdollisesti miellyttävämpi korvassa), on vaihtaa tulpat perinteisiin "EAR" vaahtomuovitulppiin. Tässä asennusohjeet:
http://www.pbase.com/arn/koss_plug
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840