kun jollain kameralla zoomaan oikein paljon, muuttuu kuva tietysti todella huonoksi, onks jotain huippu kuvanparannusohjelmia, eli jotain ammattimaista?
kuvanparannusohjelma
zoomia
3
401
Vastaukset
tätä pikselijutskaa.Kuvaa voi manipuloida ja tehdä kaikennäköisiä parannuksia mutta jos tuo kuvan alkuperäinen laatu on sitä sun tätä niin jou thats`it ytimeen mentiin taas
Massapostaa "ongelmaansa" joka palstalle. Kyllä on tärkeä henkilö...
- Keitto
Digikameralla kun zoomaa ja optinen zoomi loppuu, jatketaan pixelizoomilla eli kuvaa venytetään. Kuva heikkenee radikaalisti eikä sitä juurikaan paremmaksi saa. Kameran ohjelma jo muutenkin tekee lisää pikseleitä laskemalla viereisistä pikseleistä.
Blur -efekti saattaa ehkä tehdä samaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013