Näkyykä ens kauden formulat MTV3 vai ainostaan MTV3 Maxilta?
formulat
15
2023
Vastaukset
Suorat lähetykset näkyvät vain Maxilta. Koosteita näytetään myös MTV3:lla.
- jälkilähetys
MTV3 näyttää joka ainoasta kisasta kisapäivänä jälkilähetyksenä koosteen kisoista ilmaiseksi. Muutaman tunnin viiveellä suorasta lähetyksestä
- myös..
viasat tv6 lähettää suorana ja rtl myös
- epävarma1
Mun täytyy hankkia plustv:n kortti.
- Arveltaja
epävarma1 kirjoitti:
Mun täytyy hankkia plustv:n kortti.
Kaapelitaloudessa tarvitset kaapelikortin (tai operaattorin kortin).
- Cajander
Niin kaikki näkevät.....tämä on vanha formula totuus ja sehän todettiin jo aikoinaan Eutosport kanavan kanssa joka psekuloi maksaa ei maksa ja kun kukaan ei maksanut niin kaikki näkevät.
- Cajander
Siis Eurosport ja spekuloi.....sorry
Eurosport on maksullinen, mutta maksajana on taloyhtiö. Ilman maksua ei näy. Digipuolella vaaditaan lisäksi kaapelikortti.
- Mutta
okaro kirjoitti:
Eurosport on maksullinen, mutta maksajana on taloyhtiö. Ilman maksua ei näy. Digipuolella vaaditaan lisäksi kaapelikortti.
Olen kuitenkin sitä mieltä,että rajansa se on ahneudellakin.Jos kukaan ei ota maikkarin uusia maksukanavia,niin kaikki näkevät formulat kuten ennenkin.
Miksi pitäisi maksaa ensin TVlupa (Yle),sitten katsoa mainokset ja sitten maksaa maksukanavat vain jotta maikkarille tulisi enemmän rahaa??? Laatuunhan se ei vaikuta. - Arveltaja
MTV3:lla ei ole varaa lähettää kisoja pääkanavalla, koska mainostulot eivät riittäisi kattamaan lähetysoikeuksia. Jollei MTV:n kanavapaketti mene kaupaksi, formulat siirtyvät johonkin kalliinpaan pakettiin. Käytännössä Canal tai Viasat, jolla lähetysoikeudet muihin pohjoismaihin jo on. Tosin Viasatin pitäisi ensin saada oikeudet myös antenniverkkoon.
- on jo
Arveltaja kirjoitti:
MTV3:lla ei ole varaa lähettää kisoja pääkanavalla, koska mainostulot eivät riittäisi kattamaan lähetysoikeuksia. Jollei MTV:n kanavapaketti mene kaupaksi, formulat siirtyvät johonkin kalliinpaan pakettiin. Käytännössä Canal tai Viasat, jolla lähetysoikeudet muihin pohjoismaihin jo on. Tosin Viasatin pitäisi ensin saada oikeudet myös antenniverkkoon.
viasatilla on jo nykyäänkin formulat jakelussa!
- Arveltaja
on jo kirjoitti:
viasatilla on jo nykyäänkin formulat jakelussa!
Mutta ei Suomen antenniverkossa, johon suurin osa katsojista täällä kuitenkin kuuluu.
- saa..
Arveltaja kirjoitti:
Mutta ei Suomen antenniverkossa, johon suurin osa katsojista täällä kuitenkin kuuluu.
...
- Arveltaja
saa.. kirjoitti:
...
En minä ole muuta väittänytkään. Useimmilla ei kuitenkaan satelliittivehkeitä ole.
- ilmaiseksi viasatilta
Arveltaja kirjoitti:
En minä ole muuta väittänytkään. Useimmilla ei kuitenkaan satelliittivehkeitä ole.
...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701