Onko kukaan käynyt Kannuksessa yksityisellä hammaslääkärillä? Jos olet niin kertoisitko missä ja onko palvelu ollut sen arvoista? -Hammaskeiju
Hammaslääkäri
17
7903
Vastaukset
- JONKA SUUSSA ASUU
ilkeä hammaspeikko käy Viherkarin Leenalla. Käynyt jo useita vuosia.Hoito on hyvää. Hyvästä kannattaa maksaa. Joskus ajat voi olla myöhässä mutta so not!
- nomex
Aina kantsii käydä sielä oliko se koivukoski kirsi niminen hammaslääkäri kannuksesa? osaa työnsä lämpimästi suosittelen ei edes ota kipeetä kun paikkaa ja poraa ja tekee vaika mitä:)
- Rauta8
nomex kirjoitti:
Aina kantsii käydä sielä oliko se koivukoski kirsi niminen hammaslääkäri kannuksesa? osaa työnsä lämpimästi suosittelen ei edes ota kipeetä kun paikkaa ja poraa ja tekee vaika mitä:)
...on Koivukoski muuttanut. Tilalla on Honkelan Pertti, joka on ihan yhtä pätevä. Ei ole valittamista.
- kane
Rauta8 kirjoitti:
...on Koivukoski muuttanut. Tilalla on Honkelan Pertti, joka on ihan yhtä pätevä. Ei ole valittamista.
epäilen tota jkylää. mutta muuttannu pois on.
ja epäilen tota viherkariesta!!! en tod. suositt..
ja epäilen tota hönkeliä. hyvä jos sattuu oleen paikalla...
ja suosittelen että odotat, tulossa uusi lekuri!
meinaan kokemusta noista kaikista!!!
ikävä on koivukoskea minulla ja hampaillani.. :) - Kokemusta tarpeeksi
Tämä täti vihreä palvelee niin hyvin, että tekee ilmeisesti rahanhimossaan turhaa työtä. Vaihtaa ehjiä paikkoja jne. eikä työstä tule koskaan loppua. Pisnes on pisnestä, ja täti pitää pihdeissään.
- Rauta8
kane kirjoitti:
epäilen tota jkylää. mutta muuttannu pois on.
ja epäilen tota viherkariesta!!! en tod. suositt..
ja epäilen tota hönkeliä. hyvä jos sattuu oleen paikalla...
ja suosittelen että odotat, tulossa uusi lekuri!
meinaan kokemusta noista kaikista!!!
ikävä on koivukoskea minulla ja hampaillani.. :)se Jkylään on muuttanut. Voithan sä ajaa sinne porauttaan purukalustoasi, jos olet sitä mieltä että Honkela ei o pätevä mies. Täti Vihreästä olen myös kuullt, et urakka ei lopu koskaan.
- kane
Rauta8 kirjoitti:
se Jkylään on muuttanut. Voithan sä ajaa sinne porauttaan purukalustoasi, jos olet sitä mieltä että Honkela ei o pätevä mies. Täti Vihreästä olen myös kuullt, et urakka ei lopu koskaan.
en mä herra h:ta moiti työstä! pätevä on todella!
mutta hankaluudet saada aika ja peruutukset jne. ollu ongelmana viimeaikoina. hoidan hampaani nykyisin ite. opettelin sen kun kuljin niin paljo porareilla ;) - kauhea
jos todella haluat ettet saa loppuiän murhetta älä mene viherkarille "juoppo"
- Lissu
kauhea kirjoitti:
jos todella haluat ettet saa loppuiän murhetta älä mene viherkarille "juoppo"
Kävin eilen hammaslääkäri Jaana Uuusisalolla.
Suosittelen. - rehellinen Renaultisti
Lissu kirjoitti:
Suosittelen.Paikka sijaitsee?? onko sielä hyvä hygienia käyttääkö kumikäsineitä? poraako paljon? laittaako puudutuksen? onko apulalaista jos,niin onko mies/nainen? kuuleeko sielä musiikkia? millainen odotustila? kallis/edullinen/halpa/sikakallis?
- Lissu
rehellinen Renaultisti kirjoitti:
Paikka sijaitsee?? onko sielä hyvä hygienia käyttääkö kumikäsineitä? poraako paljon? laittaako puudutuksen? onko apulalaista jos,niin onko mies/nainen? kuuleeko sielä musiikkia? millainen odotustila? kallis/edullinen/halpa/sikakallis?
Jaana Uusisalo ottaa vastaan Pertti Honkelan tiloissa- heillähän on yhteinen lehti-ilmoituskin.Jaana siirtyy kyllä piakkoin avattavaan hammaslääkärikeskukseen Kannuksessa.
Todella suosittelen! - Yksi vaan
Lissu kirjoitti:
Suosittelen.Se Uusisalo on varmaan myös siellä Kulmahampaassa. Itse käyn siellä toisilla hammaslääkäreillä ja oon todella tyytyväinen, kerrankin hyvää ja laadukasta hoitoa. Hyvä paikka, paljon kuullut kehuja myös muilta kaikista Kulmahampaan hammaslääkäreistä.
- yx kannuslaanen
Pertin vastaanotolla olen käynyt, ja voin suositella lämpimästi kaikille!
- Akkeli
Pertti on tosi hyvä hammaslääkäri. Olen tosi kammoinen itse, mutta siellä voi jo vähän rentoutua kun ei porata pää märkänä , lisäksi on nopea työssään ja nyt on mukava se hoitajakin! Suosittelen myös.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3923199Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.382861Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1722156Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601561Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko2151444- 951153
- 681109
- 891086
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha691020Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,16995