Elikkäs rupesin miettimään, että mistä saisi tämän pelin originaali version. Pelin nimi vaihettiin Quest for gloryksi koska se sotkettiin johonkin Hero Quest-nimiseen lautapeliin. Nyt rupesin miettimään vanhoja hyviä aikoja ja peliä tuli todella kova ikävä. Mistähän tämän pelin saisi? Mielellään ilmaseks jostain ladattua. Pelin alkuperäinen nimi taisi olla "Hero's quest so you want to be a hero". En ole aivan varma mutta pelion on taidettu tehdä päivitys jossa ainakin grafiikat päivitettiin. Haluaisin nimenomaan sen vanhan alkuperäisen version.
Kiitos jo etukäteen vastauksista!!!
Hero's Quest 1 (vanha roolipeli)
3
584
Vastaukset
- Vesku-_
Moro! Itse kuulun myös pelin faneihin. Siihen liittyy niin paljon nostalgiaa ja hyvää fiilistä että palaan kerta toisensa jälkeen kyseisen seikkailun pariin. amazon.comista voi näemmä tilata alkuperäisen pelin vielä.
Tässä linkkiä: http://www.amazon.com/Heros-Quest/dp/B000GXZBU0/sr=8-2/qid=1169462811/ref=pd_bbs_sr_2/105-8457406-9334833?ie=UTF8&s=videogames
Hyvää alkavaa kevättä :) - pakkanen82
Ite oon vähä samalla asialla... eli tahon itelle kans ton lautapeli/roolipeli version tosta pelistä eli pelin nimi siis on toi heroquest ja se on vuodelta 89. mistä sen sais oon kyselly kaikkipaikat läpi netistä ja alan liikkeistä ei sitte nii mistään en sitä saa!
- Hero's Quest fani
Loistava esimerkki siitä, että pitää surffata vanhat keskustelut läpi! Hyvä et muistin et tällänen on viel olemassa, oli aika yllättävää saada e-mailiin ilmoitus! Siis, lopulta itse löysin pelin, tosin siitä piti maksaa joku 5 dollaria. Tässä linkki. Oli ihan turvallista .
http://free-game-downloads.mosw.com/abandonware/pc/adventure/games_g_h/hero_s_quest_aka_quest_for_glory_i_.html
Samoin myös löyty miljoona muuta peliä, niillä on kait joku semmonen tarjous että maksaa vähän enemmän ni saa kuukauden ajan ladata niin paljo kun lystää ja mitä vaan. tosin jotkut pelit vaati vähän kikkailua, kuten Leisure Suit Larryt ja muut, joita en edes ajanpuutteen vuoksi kokeiluta. Siinä on pari muuta softaa jotka on myös ladattava, jotta pääsee lataamaan Amiga-pelejä ja niin edelleen. heros kyllä toimi ilman mtn muuta.Oli mahtava pelikokemus, tosin ääniä ei tullut mutta ajattele: joku 10 vuotta vanha pelu 17 tuuman näytöllä! Oli siis niin mahtava kokemus ettei mtn rajaa. Suosittelen jos vaika joulun pyhinä ei oo muuta tekemistä! Ja itelläni meni toi accountti umpeen jo aikaa sitten, mutta aivan saletisti opettelen käyttämään noita kaikkia softia ja ostan sen 30 päivän jutun uudelleen, jahka aikaa riittää. Pistähän viestiä tulemaan taas, oli tämä sen verran virkistävää! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481