Mä on ostanut semmosen Dna lataussetelin ja kirjoittin Saksassa asuvalle ystävälleni tekstiviesin en tiedä menikö perille kun vastausta ei tulee. missä vika osaako joku kerto.kiitos
dna latausseteli
5
534
Vastaukset
- viesti, jossa kysyt
Että saiko hän viestiäsi? Ja tälläkertaa laitat välitystiedot päälle!
Voithan tietty soittaakin sille, mutta taitaa olla dna prepaidilla melko kall.. siis reilua!- aysela
missä se välitystiedot on kännykässä en löydä.
- minä vaan
aysela kirjoitti:
missä se välitystiedot on kännykässä en löydä.
Koita vaikka seuraavaa.Tämä on nokian kännystä.
ensin:tekstiviestit-sitten viestiasetukset-sieltä oletusprofiili-sieltä kelaat kohdan välitystiedot.Valitse sitten kyllä. - aysela
minä vaan kirjoitti:
Koita vaikka seuraavaa.Tämä on nokian kännystä.
ensin:tekstiviestit-sitten viestiasetukset-sieltä oletusprofiili-sieltä kelaat kohdan välitystiedot.Valitse sitten kyllä.mulla samsung ja siinä on viestit-asetukset ja siinä on vastauspolku ja toimitusraportti en löydä siitä välitystiedot
- kokeile...
aysela kirjoitti:
mulla samsung ja siinä on viestit-asetukset ja siinä on vastauspolku ja toimitusraportti en löydä siitä välitystiedot
En tunne samsungin polkuja mutta se voisi olla se toimitusraportti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145