Oisko kellään kokemuksia paikasta ja myös autonvuokraus meitä kiinnostaisi? Miten on kun mukaan lähtee 1v10kk vanha neiti, niin hänen kanssaan, saako jostain esim. turvaistuimia vuokrattua tms.?
Lanzarote/Puerto del Carmeniin tamikuussa
äpäz
2
1320
Vastaukset
- lkd
Olin siellä lomailemassa toissavuonna helmikuun lopulla. Onhan siellä monenlaista tekemistä ja nähtävääkin, tulivuorimaisemia pääasiassa. Aluksi olin vähän pettynyt kun odotin jotain vehreämpiä maisemia, siellähän on aika karua laavakivimaisemaa pääasiassa. Ja korkeuseroja siellä tosiaan on paljon, rannalta hotelleille oli melkoiset ylämäet kavuttavana kuumuudessa.
- hiphei
Olin itse siellä samoihin aikoihin ja kuumuudesta ei ollut tietoakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022326- 1171862
- 891463
- 1351433
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511077
- 381012
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu22960