Oisko kellään kokemuksia paikasta ja myös autonvuokraus meitä kiinnostaisi? Miten on kun mukaan lähtee 1v10kk vanha neiti, niin hänen kanssaan, saako jostain esim. turvaistuimia vuokrattua tms.?
Lanzarote/Puerto del Carmeniin tamikuussa
äpäz
2
1306
Vastaukset
- lkd
Olin siellä lomailemassa toissavuonna helmikuun lopulla. Onhan siellä monenlaista tekemistä ja nähtävääkin, tulivuorimaisemia pääasiassa. Aluksi olin vähän pettynyt kun odotin jotain vehreämpiä maisemia, siellähän on aika karua laavakivimaisemaa pääasiassa. Ja korkeuseroja siellä tosiaan on paljon, rannalta hotelleille oli melkoiset ylämäet kavuttavana kuumuudessa.
- hiphei
Olin itse siellä samoihin aikoihin ja kuumuudesta ei ollut tietoakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619354Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492910Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja382695- 572571
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971975- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501371Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101234- 281221