aapuaa!!!

kuori halki!!

apua! noin kolme kuukautta vanhan akaatin poikaseni kuori on kokonaan keskeltä halki!

kuori on vielä noin 1x2 cm pitkä siis tosi pieni.
en ole tehnyt niiden kanssa mitään erityistä jonka takia se olisi voinut mennä halki.
sillä on kaksi seepiansuomua terraariossaan.
pistin sen nyt vanhaan terraarioonsa joka on pienempi ja matalampi ja siellä on nyt seepian suomu joka täyttää lähes koko pohjan.
siis kotilo kuori on keskältä halki mutta pysyy silti (viellä) yhdessä alaosan avulla. en kestäisi menettää sitä!!! :`( pystyyko kotilo rakantamaan sen vielä ehjäksi?!

1

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo-kaktusfani.

      Jos se kuori on kotilon kuoren alla olevassa "ihossa" kiinni niin luulen että se pystyy paikkaamaan repeämät runsaalla kalkilla. Jos ne taas ovat ihan irti en usko että selviää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe