Tere kaikki!
Mitä hyviä ja mitä huonoja puolia olisi ostaa kone osamaksulla...tai jopa vuokrata? En raski kerralla ostaa konetta ja nyt houkuttaisi tarttua tarjoukseen...
Kokemuksia vuokra koneista
2
297
Vastaukset
niin tuollaista en omista eikä ole aikomustakaan hankkia.hyvät puolet:saat koneen.huonot puolet:voisi epäillä että maksat pask.. konetta jota ei kukaan huoli edes ilmaiseksi hieman liian rankasti.tietenkään konetta en tiedä mutta kutina on vähän sen suuntainen.
itse yleensä käteisellä hoitelen niin voi saada jonkinnäköistä alennustakin ovh:sta.
maksutapa ei mielestäni ole oleellinen koneen hankinnassa.lähtisin ensin valitsemaan sen koneen ja rahoitusta miettisin jälkikäteen.- $user
raha nyt on sivuseikka. Ensin miettisin että mihin sitä konetta tarvitsee. Jos haluat surffailla netissä, kirjoitella tänne foorumiin ja lähettää spam postia kavereille niin siihen käy kone vaikka kodinkoneiden romuttamolta / vuokrakone.
Muussa tapauksessa miettisin sitten komponenttien vaatimuksia tarkemmin, jos haluat nimenomaan pelata uusimpia ja hienoimpia pelejä niin sitten kyllä tulee kone maksamaan vähintään 1500€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146