Miten ruokitte koiranne te ,jotka joudutte käymään kolmivuorotöissä? Olen täysin uusi koiran omistaja ja täysin keltanokka näissä ruokinta asioissa .Minun työvuorot ovat aamu6.00-14.00. ilta14.00-22.00. yö22.00-6.00.Yhtä vuoroa kestää aina viikon .Mihin aikaan itse ruokkisitte koiranne näitten työaikojen perusteella ??? Kiitokset niille jotka vastaavat(niin ja koirahan on noin puolivuotias dobermann)
Ruokinnasta?
2
440
Vastaukset
- meillä näin
No, minä olen kolmivuorotyössä ja annan ateriat koiralleni työvuorojeni mukaan.. ei siis tarkkoja kello aikoja.
Aamuvuoron aikana annan aterian ennen töihin lähtöä ja toisen annan sit klo 17 aikoihin.
Iltavuoron aikana annan aterian kun herään eli n. 9 aikoihin. Ja toisen aterian kun tulen töistä.
Yövuorojen aikana annan ateriat kun tulen töistä ja sit kun heräilen (klo 16-18)
Itse jätin oman puolivuosikkaan koirani kahdelle aterialle n. 6-7kk iässä. - fadde
meillä syödään myös 2 krt päivässä, aamulla klo 7 (ennenkuin lähden töihin) ja illalla ennen nukkumaan menoa klo 23.
Kannattaa ottaa sellaiset ajat että pystyt pitämään ne vaikka vuoro vaihtuu (tunnin heitto ei haittaa). Tarpeet tulee siten vähän ennustettavammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1624869Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2544472Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat324345Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,104274Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1933503Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis883207Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos813129Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993047Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2442851Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432782