scenic -97

hukassako

No terve vaan kuomat !
On tuo kostea talvi pannu pientä rasitetta tuolle huurteen poistolle. Niin tuli mieleen , että voisin kai tarkistaa/vaihtaa sen raitis ilmasuodattimen ku meinaa olla kuin lehmän hönkäys tuo puhallin. Tietäisiköhän joku selittää ,että missäpäin se sijaitsee??? minä kun en tuosta perus manuaalista löytänyt siihen ohjausta.

4

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jossain

..on jossain siellä hanttimiehen jalkatilan 'katossa' vaatii käsivalaisimen.
      Hanki huollosta vaihtosuodatin niin voit laittaa uuden samalla krt.

• paikannus

Jaahas vai siellä! paljon kiitoksia säästyin juuri suurelta etsintä projektilta.

• Jamo2 & -99 Scenic

Mulle selvis vasta aika hiljattain että autossa edes ylipäätään on paikka raitisilmasuodattimelle. Autossa oli huoltosopimus ensimmäiset 6 vuotta mutta ikinä sinne ei oltu raitisilmasuodatinta laitettu vaikka paikka oli valmiina juuri siellä apukuskin jalkatilassa, hanskalokeron alla/takana.

Suodattimia on sitten samanlaiseen ja samanikäiseen Sceniciin ranskalaisen logiikan mukaan neljää (4) erilaista mallia joten kannattaa selvittää ensin että mikä on se oikea.

Meidän Scenicissä oli kanssa viime talvena vähän ongelmia tuon lämpenemisen kanssa. Syynä ei ollut raitisilmasuodatin koska sitä ei edes ollut. Syynä ei ollut myöskään tukkeutunut lämppärin kenno vaikka sitäkin monet ehdottivat. Termostaatti oli rikki eikä koneen lämmöt nousseet kuin siihen ensimmäiseen neljännekseen joten lämpöä ei riittänyt kunnolla ohjaamoonkaan.

• pa uli

ottaa talveksi pois koko suodatin tuosta skenikistä. Itse ainakin aikoinaan tein niin. auttoi huurtumiseen paljon. tosin lämpö ei nouse siltikään. Siihen auttaa kun nykäsee pikkuvolvon termostaatin rellun oman paikalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe