Kirjoitusten poistopyynnöistä asiaa

Hyvää ekapäivän iltaa hyvät keskustelijat :)

Muistakaa perustella,kun teette poistopyyntöjä palautteen kautta.Selkeät häirikköviestit luonnollisesti tunnistan...mutta...

..jos on kyseessä epäselvä tapaus,niin en poista keskustelua pelkästään sen takia,että joku niin haluaa,jos en itse näe siinä kuitenkaan mitään moitittavaa.

Elikkäs perustelua perustelua..vaikka lyhyttäkin..niin silloin on helpompi ymmärtää,MIKSI joku tietty kirjoitus tulisi poistaa.

Kiitos,terveisin "ei mikään selvänäkijä" Zamionrontti

5

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loistava.polku

En ole ikinä pyytänyt mitään poistamaan, mutta muistan että omia viestejä on jokus hävinnyt, ihan käsittämättömistä syistä.

Tämä olikin tärkeä info. Turha siitä on sinulle mököttää: joku paikallinen "ystävä" on ollut näreissään.

Todella, kiitos tiedosta.

• Jos joku rekisteröity nimimerkki haluaa poistaa itse oman viestinsä,alla olevat vastaukset poistuvat luonnollisesti samalla.Myös jos on vastattu sellaiseen viestiin,joka on epäasiallinen,senkin alla olevat viestit luonnollisesti poistuvat,kun tämä epäasiallinen viesti sefun tai ylläpidon toimesta poistetaan.

Koskaan en poista sellaisia kirjoituksia,joissa en näe itse mitään moitittavaa ja jotka ovat asiallisia,vaikka ne pyydettäisinkin poistamaan.Tämä siksikin,koska poistopyyntöjä saattaa joku tehtailla ihan kiusantekomielessäkin..ja tämäkin mahdollisuus on aina otettava huomioon.

Zamio

• kristallipallos, hehehe

Niin, moni tosiaan tuntuu luulevan että sefuilla kaikilla forumeilla olis sellaiset kristallipallot...

• Semmosta ei voi hukata,mitä ei ole ikuna ollutkaan,mutta eiköhän tää tästä mee jo vanhalla rutinoffilla ;)ja jos ei niin sitten harjoitellaan lisää.

Zamio

• miksi jos

kielletään kristinusko?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3792
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      37
      3263
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3219
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3039
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2894
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2819
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2331
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2168
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    Aihe