Kirjoitusten poistopyynnöistä asiaa

Zamio

Hyvää ekapäivän iltaa hyvät keskustelijat :)

Muistakaa perustella,kun teette poistopyyntöjä palautteen kautta.Selkeät häirikköviestit luonnollisesti tunnistan...mutta...

..jos on kyseessä epäselvä tapaus,niin en poista keskustelua pelkästään sen takia,että joku niin haluaa,jos en itse näe siinä kuitenkaan mitään moitittavaa.

Elikkäs perustelua perustelua..vaikka lyhyttäkin..niin silloin on helpompi ymmärtää,MIKSI joku tietty kirjoitus tulisi poistaa.

Kiitos,terveisin "ei mikään selvänäkijä" Zamionrontti

5

1046

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loistava.polku

En ole ikinä pyytänyt mitään poistamaan, mutta muistan että omia viestejä on jokus hävinnyt, ihan käsittämättömistä syistä.

Tämä olikin tärkeä info. Turha siitä on sinulle mököttää: joku paikallinen "ystävä" on ollut näreissään.

Todella, kiitos tiedosta.

• Jos joku rekisteröity nimimerkki haluaa poistaa itse oman viestinsä,alla olevat vastaukset poistuvat luonnollisesti samalla.Myös jos on vastattu sellaiseen viestiin,joka on epäasiallinen,senkin alla olevat viestit luonnollisesti poistuvat,kun tämä epäasiallinen viesti sefun tai ylläpidon toimesta poistetaan.

Koskaan en poista sellaisia kirjoituksia,joissa en näe itse mitään moitittavaa ja jotka ovat asiallisia,vaikka ne pyydettäisinkin poistamaan.Tämä siksikin,koska poistopyyntöjä saattaa joku tehtailla ihan kiusantekomielessäkin..ja tämäkin mahdollisuus on aina otettava huomioon.

Zamio

• kristallipallos, hehehe

Niin, moni tosiaan tuntuu luulevan että sefuilla kaikilla forumeilla olis sellaiset kristallipallot...

• Semmosta ei voi hukata,mitä ei ole ikuna ollutkaan,mutta eiköhän tää tästä mee jo vanhalla rutinoffilla ;)ja jos ei niin sitten harjoitellaan lisää.

Zamio

• miksi jos

kielletään kristinusko?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      116
      689
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      77
      663
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      48
      638
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      39
      556
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      45
      537
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      532
    7. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      507
    8. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      506
    9. 25
      447
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      52
      444
    Aihe