Hyvää ekapäivän iltaa hyvät keskustelijat :)
Muistakaa perustella,kun teette poistopyyntöjä palautteen kautta.Selkeät häirikköviestit luonnollisesti tunnistan...mutta...
..jos on kyseessä epäselvä tapaus,niin en poista keskustelua pelkästään sen takia,että joku niin haluaa,jos en itse näe siinä kuitenkaan mitään moitittavaa.
Elikkäs perustelua perustelua..vaikka lyhyttäkin..niin silloin on helpompi ymmärtää,MIKSI joku tietty kirjoitus tulisi poistaa.
Kiitos,terveisin "ei mikään selvänäkijä" Zamionrontti
Kirjoitusten poistopyynnöistä asiaa
5
1035
Vastaukset
- Loistava.polku
En ole ikinä pyytänyt mitään poistamaan, mutta muistan että omia viestejä on jokus hävinnyt, ihan käsittämättömistä syistä.
Tämä olikin tärkeä info. Turha siitä on sinulle mököttää: joku paikallinen "ystävä" on ollut näreissään.
Todella, kiitos tiedosta.Jos joku rekisteröity nimimerkki haluaa poistaa itse oman viestinsä,alla olevat vastaukset poistuvat luonnollisesti samalla.Myös jos on vastattu sellaiseen viestiin,joka on epäasiallinen,senkin alla olevat viestit luonnollisesti poistuvat,kun tämä epäasiallinen viesti sefun tai ylläpidon toimesta poistetaan.
Koskaan en poista sellaisia kirjoituksia,joissa en näe itse mitään moitittavaa ja jotka ovat asiallisia,vaikka ne pyydettäisinkin poistamaan.Tämä siksikin,koska poistopyyntöjä saattaa joku tehtailla ihan kiusantekomielessäkin..ja tämäkin mahdollisuus on aina otettava huomioon.
Zamio
- kristallipallos, hehehe
Niin, moni tosiaan tuntuu luulevan että sefuilla kaikilla forumeilla olis sellaiset kristallipallot...
Semmosta ei voi hukata,mitä ei ole ikuna ollutkaan,mutta eiköhän tää tästä mee jo vanhalla rutinoffilla ;)ja jos ei niin sitten harjoitellaan lisää.
Zamio
- miksi jos
kielletään kristinusko?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733401Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031693- 681259
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991087Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is1991071- 581051
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511000- 63971
- 42827
- 51815