Olemme suunnitellemassa matkaa Yhdysvaltojen länsirannikolle ensi syksynä. Löytyisikö jostakin sieltä päin joku suomalainen tai suomalainen perhe, joka maksua vastaan majoittaisi ja näyttäisi meille paikkoja? Haluaisimme käydä mm. Grand Canyonilla ja Vegasissa. Kielitaitomme ei ole järin häävi, mutta pakettimatkoille emme erityisesti halua.
Kuka oppaaksi jenkeissä
Neppari
1
328
Vastaukset
- kasilaukku
Uskallan epailla etta teille opasta ja majoittajaa loytyy. Toivottavasti tarppaa, mutta jos ei, kannattaa silti lahtea matkaan. Maailma on taynna ihmisia jotka matkailevat huonolla tai olemattomalla kielitaidolla varustettuina, mukaan vaan!
Antakaa matkatoimiston hoitaa kaikki jarjestelyt ja pakatkaa hyva sanakirja mukaan. Kannattaa kuitenkin viela pohtia pakettimatkaa, ei ne niin kamalia ole ja kun joku muu hoitaa kaikki jarjestelyt, paasette rentoutumaan ja nauttimaan matkasta ilman huolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059