Hyvää Uutta Vuotta kaikille tipattomille minunkin osaltani!
Juomingit loppui omalta osaltani jo alkuillasta ja tämä tiistai alkoi raittiina! Nyt haluan todellakin testata itteni ja katsoa, miten kauan mun raittius kestää. Ehkä se kestää koko vuoden, ehkä vain viikon, emmätiiä, mut sen tiiän, että tänään en juo!
T: Alakarppaaja (elikkäs karppauskin alkoi tänään).
2.1.2007
18
1192
Vastaukset
- Cettuz!
Raittiina ja maate, tuli oltua satissa.
Koko tiistai, Lordilimukatkin on juotu loppuun eli vesi saa kelvata tänään.
- åpoi
tasapuolisesti
hyvin meni joulu ja uusvuosi ruoka piisas eikä juomassa ollu rosentteja
eturessun pienennysohjelma pyörähti käyntiin vuojenvaihteessa. pakko, ku kaikki housut on kaapissa kutistunneet, pilikkihaalarit ainuat jokka soppii päälle
selevänä kuiten oon - karbidi
Toivottelempa viel Hyvää Loppuvuotta myös vielä tipallisille!
Raittihina tupakista, viinaksista ja kahviksista, kuin myös kasviksista alkoi eilline iha suunnitellusti, kun tätä Pörri eilennä kyseli!
Jatkon osaan kertoo vasta liempänä puoltayötä; mää oon jäänny paitsi siitä, ku porukoille jaettiin ne ristallipallot, mist näkee jo amusella päivän tapahtumat. Ei sitä muuten taida olla ambillakaa?
Mistä muusta oon jäänny paitsi; alakarppaaja ???
Sitä taas varhain yläällä, ku vein emännän "yö"junalle saadakseni auton käyttööni. Oon koittannu noudattaa sitä periaatetta, et älä koskaan tee huomella sitä, minkä voit jättää ylihuomiseen! No, nyt on se ylihuominen ja auton vimmone leimauspäivä! Ei sillä, kunnos se on, mutku masikselta ei oo saannu aikaseks!
Ei helvata! Se on nii, et kahveen ja tupakin suhteen on paniikki päällänsä; mite ois hienoo mennä tonne tutun kellarinoven eteen kuppi käjessä ja tupakki toisessa. Sitäpaitsi eikö EU:n jäsenvaltioilla oo sama kanta kidutuksen ku kuolemantuomionki suhteen? Miks mää sallin moisen rääkkäyksen vieläpä omasta tahdostani, joskohta legureitten toiveesta? - ma-sa
Tipaton tiistai.Sekin on joskus hyvä muistaa mikä päivä on.Turhat huolet vaan sivuun,niitä on ihmisellä älyttömän paljon.Tämän päivän päätös on olla kajoamatta alkoholin.Meinaan mennä käväseen isossa kaupungissa.Siellä oli muuten ihmeelliset magneetit ennen ja melkein kaikissa kapakoissa.Ne vaan nykäs masan sisälle.
Stokessa kävästä? Pirullisia mangneetteja ne ruohtalaiset keksii, no se on hyvä että ne ei tehoa enään sinuun. Huomenta kaikille!!
- veska58
raitis kirjoitti:
Stokessa kävästä? Pirullisia mangneetteja ne ruohtalaiset keksii, no se on hyvä että ne ei tehoa enään sinuun. Huomenta kaikille!!
Krapulaton aamu.Täytryy lähteä ostoksille. Hyvää päivänjatkoa.
- ma-sa
raitis kirjoitti:
kävin vähän tuulettumassa.Muutama vapaapäivä ja senverran on rauhattomuuta että jotain pitää keksiä.Täällä kotona on työt vähissä näin talvella.Eipä siellä kukaan yrittänny heittää sisään kapakkaan.Ne on oppineet oikeat tavat,ihan ko tuo mun polkupyörä.Sillähän oli kans' vähän outo tapa aikoinaan viedä anniskelupaikkaan.
- Tänään raittiina,
eikä sitä enempää voikaan kuin päivän kerrallaan.
tulee olemaan tämä tiistai.
- raitistelijasuotuulia
Minulla toinen raitis päivä tänään tänä vuonna ja edellisestä retkahtamisesta seitsemästoista raitis päivä. Ainakaan vielä ei kuivakänni ole nostanut päätään.
Karppauksesta sen verran, että olen ollut alakarppi puoli vuotta ja tulos on hyvä. Nimittäin makean- ja viinanhimo on paljon vähäisempi kuin jos söisin hiilareita.
Onnea yrityksellesi ystävä!
Minä raitis tänään. - ja selvää
sellaista toivon teille. Itsekkin selvänä olen ollut ja olen tänäänkin, mutta ei jaksa kirjoitella enempää.
-KarjalanSissi-- ambivalenttineN
Kiva kun jaksoit kirjoitella edes tuon verran. Tieto siitä, että olet selvänä tänään on tosi positiivinen uutinen, koska ehdin jo huolestua sinusta. :)
- Karjalan Sissi
ambivalenttineN kirjoitti:
Kiva kun jaksoit kirjoitella edes tuon verran. Tieto siitä, että olet selvänä tänään on tosi positiivinen uutinen, koska ehdin jo huolestua sinusta. :)
Kyllä tässä selvänä koitetaan olla. On vaan taas niin pirunmoiset masennukset ettei ole huvittanu oikein mikään- ei edes ryyppääminen-
Mutta kyllä minä aina yritän lukasta tätä palstaa ja laittaa jotain juttuaki välillä.
-Karjalan Sissi-
- selvänä
tänään vietän päivä raittiina sekä pistelen itseni lenkille, jotta saan sunnuntain kakat keuhkoista.lupaan ottaa jokaisen päivän uutena mahdollisuutena sekä edetä pienin askelin tavoitteissani.
- tipatpois
Hyvää uutta vuotta ja selvinpäin sinnitellään.
- tippaeitapa
Nyt voisi maistua muutama lasillinen mutta ei niin ei.
- tippaeitapa
on muutama tölkki eliksiiriä, täytyy tarjota jollekkin pois silmistä :)
niin ja laittaa tuo jack daniels johonkin lukkojen taakse odottamaan vappua tai juhannusta ettei se tuossa houkuttele kuin jokin seireeni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760