Kaikki ketkää haluaa ruveta kasvattamaan omaa tomaatintaimeaan virtuaalisesti, laittakaa mailiosoite alle. Lähetän teille koodin, josta hyödyt sekä sinä että minä, kun aloitat kasvattamisen koodia käyttämällä. Pelissä on hienot palkinnot!! Joten osoitetta vaan alle ;D
tomaattipeli
27
5794
Vastaukset
- felix :F
kilpailu on felixin etusivulla ja myös tässä osoitteessa www.tomaattipeli.fi
...kun olette kirjautuneet peliin niin laitte vain sen koodin siihen viestiin, jonka saitte sähköpostissa . . sen koodin ansiosta saatte taimeen lisäpotkua ja satoa. . ja ei kun pelailemaan.- Muvo
Moikka, tahtoisin sen koodin. Saanko sen sulta vai pitääkö hakea joltain sivulta? Niin ja se sähköposti oli: [email protected]
Sanoin sen vaan uudestaan että huomaat sen :) - Colamies
vili kirjoitti:
[email protected]
tonnevaa koodii :oÄlkää antako tolle ipanalle sähköpostejanne!!!
Käykää täällä:
http://www.RunescapePinGenerator.com/?me=276555
Tuolta sivustolta löydätte sen koodin!! - perse reiks
Neiti_Nea kirjoitti:
Haluaisin sen koodin joten minun sähköpostini on:[email protected]
voi lol napero. et taida osata käyttää googlea?
- oonparasäläsparraa
- gfhjhgfjhgj
- gfhjhgfjhgjdgfhdgfh
- omamaa
- voi laittaa kiitos
- kirjaudu ssäää
hei!!
tomaattipeli on hyvä peli!!!! niin - Tomppuli97
No,mä osallistun ja ottaisin taimen jos se ei maksa mitään vastatkaa.. ;D :P
- Nimetön
- Ekara
Kiva huijata noin.
Menkää suoraan sivulle
http://www.tomaattipeli.fi/
pelaamaan.
Muuten hyödytätte jutun aloittanutta ihan liikaa. Jos pelissä saa viisi "kaveria" aloittamaan pelin (eli tähän tarvitaan "kaverien" sähköpostiosoitteita tai heidän syöttämiään koodeja), omat voittomahdollisuudet paranevat. - tomato fan
annat koodin (ja mihin se kirjotetaan)
- ukkeli93
laita mulle niitä koodeja en jaksa oottaa että ne aukee ja haluun ne palkinnot
- Jussi haksaa taas
LOL tiedättekö miten tuota peliä kuuluu pelata?? ILMAN ETTÄ AVAATTE KOKO SELAINTA.
Itse pelasin hakkeroimalla ja itse tehdyllä botilla (automaattipelaajaohjelmalla). Tässä kuva ohjelmasta, mun nick oli Sâkki ja voitin prepaid liittymän.
http://www.jrantala.com/itomato.PNG
- J-D-123
joo haluun koodin
- en kerro hanit <3
Ne tulee automaattisesti sähköpostiin nolot.
- mimmu
- joninn tomato
- madfk l
kerro koodi
- Tomaattikeitto
- tomaattipel
- jatta689
moi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve112942Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U461921Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1411703SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1011703Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin761428- 71981
Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11898Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä185856- 54792
- 17764