Venetsuela/isla de margarita/isla caribe

Rane

Moikka!

Olen vaimoni kanssa lähdössä reissuun 16.1
ja haluaisin jotain vinkkejä lomaani ajatellen..
Millaista ruokaa isla caribessa syödäään??onko
tullut vaivoja,voiko kaikkea syödä?
Mites juomat jotka kuuluu hintaan???
Entä turvallisuus liikkua hotellin ulkopuolella
ja mihin aikaan voi vielä uskaltautua hotellin
ulkopuolelle...onko kokemuksia ???

10

9973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ior

      Olin kolme viikkoa Isla Caribessä, ja täytyy sanoa että kolme päivää olisi riittänyt.
      Jos haluat yöllä nukkua, ota mukaan korvatulpat, sillä rannalla on disco ja musiikki kuuluu huoneisiin. Se ei ole mitään tavallista disco-musiikkia, vaan aivan sietämätön basson jumputus,ja soi todella kovaa! Vaihdettiin huonetta kerran mutta ei paljon auttanut. Kaksi viimeistä päivää kun olin , oli sama jumputus päivällä altaalla.
      Katso ettet saa huonetta "ykköstalon" pohjakerroksesta, sillä siellä vesi tulvi huoneisiin joka ilta.
      Ruoka oli ala-arvoista, eikä siellä ole kolme eri ravintolaa, mitä esitteessä mainitaan. Snackbaari oli pelkkä kärry missä ei ollut muuta kun hampurilaisia, sitten kun kokki jaksoi tulla paistamaan ( lisukkeet hän toi pari tuntia aikaisemmin esille auringonpaisteeseen).
      Ne kolme ravintolaa on yksi ja sama paikka, eli buffet-ravintola josta kymmenen pöytää erotettu kevyellä väliseinällä a la carteksi. Sitten oli ns. grilli-ravintola. Se oli kolmen viikon aikana käytössa neljä kertaa. Sekin oli buffet, mutta siellä oli yksi kokki grillaamassa jotain lihaa. En tiedä mitä lihaa, kun oli niin pimeä paikka eikä grillin lähelle voinut mennä saamatta palovammoja.
      Buffeessa ruoka oli sama lounaalla ja illallisella, todella surkeeta. Jonot oli hirvittävät ja paikat loppuivat joka ilta. Aamiaisella oli lottovoitto jos löysi puhtaan lasin ja kahvikupin. Kärpäsiä aamulla hirveä määrä ruokien ympärillä.
      Palvelu todella ammattitaidotonta.
      Jos haluaa joskus saada jotain ruokaa kannatta käyttää viereisen hotellin ( Pueblo Caribe) ravintoloita. Siellä on voileipä-baari ja pasta-baari sekä snack-baari ( hampurilaisia, hodareita,pizzaa ym.)
      Juomia oli olutta, viiniä,väkeviä viinoja ( joista osa aina loppu).
      Itse hotelli-alue on viehettävä, mutta ei se paljon lohduttanut. Ranta oli hieno. Kannatta mennä ajoissa jos haluaa aurinkotuolin.
      Allasalueella oli kaikki paikat jo varattu 07.00.
      Lähellä ei ole yhtään mitään, esitteessä sanotaan että ostoksille on 1km. mutta se on pelkkä ruokakauppa eikä sitä tarvinnut.
      Taksilla on helppo ja halpa liikkua. Kannatta mennä Pueblo Caribeen,siellä on takseja ja turvallisia.

      • Rane

        Kiitokset infosta....tuntuu että taitaa matkamme
        alkaa reklaamaatioilla heti alkuunsa!
        Ans kattoo sitte!

        Kerron omat kuulumiset matkan jälkeen ...


      • ior
        Rane kirjoitti:

        Kiitokset infosta....tuntuu että taitaa matkamme
        alkaa reklaamaatioilla heti alkuunsa!
        Ans kattoo sitte!

        Kerron omat kuulumiset matkan jälkeen ...

        Niinpä, täällä sitä jo monisivuista kirjetta Finnmatkoille väsätään....
        Muista kuitenkin, että "huumorilla" ja hyvällä asenteella voi pärjätä pitkään, vaikka joskus tuntuikin "maseentavalta".
        PS: muista otta mukaan korvatilpat ja kärpäslätkä, ja muista, että voit vapaasti käyttää myös viereisen Pueblo Cariben ruokapaikkoja hyväksesi, sillä tavoin saat käyttöösi enemmän vaihtoehtoehtoja, (älä siis välitä Finnmatkojen esitteessä maininnasta, jossa vain viereisen hotellin "allas-palvelut" ovat käytössäsi", kyllä siellä palvellaan muutoinkin ja palvelukin on laadukkaampaa.
        HYVÄÄ MATKAA!!


      • ruttu

        Olen tulossa hiihtolomaviikolla kyseiseen hotelliin, oliko hotellisi todella noin huono? Missä muissa lomakohteissa olet ennen käynyt? Miksi monet haukkuvat pueblo caribea ja toiset kehuvat? Tästä hotellista sinä et pitänyt, mutta moni muu on pitänyt. Vai oletko vain tottunut viiden tähden hotelleihin? Törmäsittekö te mahatautiin, vai oliko ruoka muuten huonoa?


      • ior
        ruttu kirjoitti:

        Olen tulossa hiihtolomaviikolla kyseiseen hotelliin, oliko hotellisi todella noin huono? Missä muissa lomakohteissa olet ennen käynyt? Miksi monet haukkuvat pueblo caribea ja toiset kehuvat? Tästä hotellista sinä et pitänyt, mutta moni muu on pitänyt. Vai oletko vain tottunut viiden tähden hotelleihin? Törmäsittekö te mahatautiin, vai oliko ruoka muuten huonoa?

        Paikallinen luokitus on tälle hotellille neljä tähteä mikä on palvelun takia ihan liikaa. Hotelli ja allasalue on ihan viehettävä, mutta jos mikään ei toimi niin ei lohduta.
        Olen matkustanut aika paljon ja pidän hyvästä ruoasta. Hyvä ruoka on osa lomaa. Olen myös pari kertaa aikaisemmin ollut all-inclusive hotellissa. Esm. Meksikossa ( matkan hinta melkein sama) oli todella kolme eri ravintolaa ja snackbaari. Siellä buffet ravintolassa oli joka ilta eri teema ja lounaalla oli kaksi ravintolaa käytössä. Siellä ruoka ja palvelu oli hyvä. Siellä ei kukaan jäänyt ilman pöytää illallisella.
        Pueblo Caribestä en tiedä muuta kun että siellä on ruoka ja palvelu parempi.
        Vatsatautia ei ollut kun yksi ilta, se meni äkkiä ohi. Kannatta vähän katsoa mitä suuhun laittaa.


      • Grepp
        ior kirjoitti:

        Paikallinen luokitus on tälle hotellille neljä tähteä mikä on palvelun takia ihan liikaa. Hotelli ja allasalue on ihan viehettävä, mutta jos mikään ei toimi niin ei lohduta.
        Olen matkustanut aika paljon ja pidän hyvästä ruoasta. Hyvä ruoka on osa lomaa. Olen myös pari kertaa aikaisemmin ollut all-inclusive hotellissa. Esm. Meksikossa ( matkan hinta melkein sama) oli todella kolme eri ravintolaa ja snackbaari. Siellä buffet ravintolassa oli joka ilta eri teema ja lounaalla oli kaksi ravintolaa käytössä. Siellä ruoka ja palvelu oli hyvä. Siellä ei kukaan jäänyt ilman pöytää illallisella.
        Pueblo Caribestä en tiedä muuta kun että siellä on ruoka ja palvelu parempi.
        Vatsatautia ei ollut kun yksi ilta, se meni äkkiä ohi. Kannatta vähän katsoa mitä suuhun laittaa.

        mikä hotelli se olikaan Meksikossa?


      • ior
        Grepp kirjoitti:

        mikä hotelli se olikaan Meksikossa?

        Hotelli oli Gala Resort, nykyään Sandos Playacar Beach. Tjäreborg.


      • Rina
        ior kirjoitti:

        Hotelli oli Gala Resort, nykyään Sandos Playacar Beach. Tjäreborg.

        Hei!
        Minäkin olen ollut Gala Resortissa Meksikossa ja voin todellakin monissa muisssa all-inclusive paikoissa olleena sanoa, että älä hyvä ihminen odota saavasi Gala Resortin tasoa kommunistisessa kehitysmaassa. En vielä missään ole löytänyt yhtä täydellistä all-inclusiveä kuin Gala Resortissa, mutta Meksiko ja varsinkin Play Carmen on amerikkalaisten Tallinna. Se on niin täydelinen, että varmasti petyt joka kerta, jos odotat samaa muualla. Maassa maan tavalla. Kyllä venetzuelalaisetkin varmaan tarjoavat parastaan, mutta heillä saattaa olla vielä oppimista...(?)


      • traveller23
        Rina kirjoitti:

        Hei!
        Minäkin olen ollut Gala Resortissa Meksikossa ja voin todellakin monissa muisssa all-inclusive paikoissa olleena sanoa, että älä hyvä ihminen odota saavasi Gala Resortin tasoa kommunistisessa kehitysmaassa. En vielä missään ole löytänyt yhtä täydellistä all-inclusiveä kuin Gala Resortissa, mutta Meksiko ja varsinkin Play Carmen on amerikkalaisten Tallinna. Se on niin täydelinen, että varmasti petyt joka kerta, jos odotat samaa muualla. Maassa maan tavalla. Kyllä venetzuelalaisetkin varmaan tarjoavat parastaan, mutta heillä saattaa olla vielä oppimista...(?)

        Heips! Oltiin omatoimimatkalla Margaritalla pari vuotta sitten ja varattiin Iberialta lennot ja oikea 5 tähden hotelli ei mikään matkatoimiston ruppana hotelli joka on mukamas 4-tähteä kun todellisuudessa alle 3-tähden murju! Mitä tulee tuohon sosialistiseen kehitysmaahan niin Venezuela ei todellakeen ole mikään sosialistinen maa. Maassa on törkeän rikkaita ja aivan slummeissa asuvia köyhiä. Rikkailla on talot, veneet ja lentsikat - yksityisomistus on siis voimisssaan. Korkea tasoisia hotelleja on pilvin pimein maassa jossa rikkailla on todella millä törsätä. Kyllä Venezuelasta löytyy Gala Resortin tasoista majoitusta!


    • ior

      Ja viela yksi juttu (positiivinen), jolla voit lomaasi saada hauskuutta.
      Mene aulabaariin illalla (ja jos paikalla pieni tumma pitkätukkainnen tyttö, nimeltä Maria), niin pyydä häneltä suomeksi PUNAVIINI ja TUHKAKUPPI, niin saat pientä hauskuutta matkaasi ja tämän jälkeen hyvää palvelua. (myös kyseisen baarin Jose on todella mukava)
      PS: kannattaa kokeilla ja terveisiä voi lähettää suomesta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      118
      1690
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      143
      1031
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      877
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      851
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe