Missä kaikki nuoret kauniit transut suomessa?

Anon89

Missä on kaikki kauniit tv/ts naiset suomessa?
Ainoastaan nähnyt kuvia keski-ikäisistä ylipainoisista miehistä peruukki päässää, pakkohan täällä on olla täydellisesti naisesta meneviä transujakin?

59

10592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haloo!

      Olisko mitenkään niin, että läpimenevät transihmiset ei halua mainostaa itseään kaikille transutteleville junttisioille?

      • Half Woman

        :D puhumattakaan siitä, ettei kaikkia miellytä olla seksuaalisesti tekemisissä miehen kanssa!!


      • 12+13
        Half Woman kirjoitti:

        :D puhumattakaan siitä, ettei kaikkia miellytä olla seksuaalisesti tekemisissä miehen kanssa!!

        Tarkoititko ettei tavalliset miehet halua sutia transua?


      • Anonyymi

        VITTU BIOLOGINEN FAKTA ON ETTÄ SUKUPUOLTA EI VOI VAIHTAA PISTE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VITTU BIOLOGINEN FAKTA ON ETTÄ SUKUPUOLTA EI VOI VAIHTAA PISTE.

        Kuka vittu on muuta väittänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VITTU BIOLOGINEN FAKTA ON ETTÄ SUKUPUOLTA EI VOI VAIHTAA PISTE.

        no vittu näi se o, kumma ku ei mee jakeluun saatana


    • nuffzotheer

      Et kai tosissaan kuvittele, että nuoret kauniit transtaustaiset naiset tulis kilvan kuvineen ja osoitteineen "ulos" sulle. Niillä on vientiä ihan tarpeeks muutenkin.

      • Runkko

        Netissä on tuhansia trans ja shemeil kuvia, joku kyselee muidenk uvien perään aivan kuten kyseessä olisi jokin julkinen kauppatavara. Herää siis kysymys, että onko vanhojen peruukkipäisten kaljamahojen arvostelija itse kaljamahainen velttokulli, joka haluaa jotakin jota katsella runkatessa.


    • Tytyli
    • Olli_Suomi

      Jokainen sinua vastaantuleva kaunis nainen voi olla trans-nainen.

      • Anonyymi

        VITUN ISO VÄÄRYYS


    • kuti

      kuti

      • Luuranko

        Hei, olen vanha kuollut ketju. Ethän kaiva minua ylös, kun haluan pysyä rauhassa.


    • Arvaa 2 kertaa

      Kun niitä ei ole, ei voi nähdä.

      • Väärin meni

        Kun ei voi nähdä, niitä ei ole.


      • Vieläkin väärin
        Väärin meni kirjoitti:

        Kun ei voi nähdä, niitä ei ole.

        Kun niitä ei tunnista.


    • Ei löydy

      Todistettavasti SUomessa on useita rumia transsukupuolisia naisia. Kauniita ei ole yhtään.

      Laittakaa kuva näkyviin jos pystytte.

      • 437643632

        Minusta on useita kuvia Facebookissa ja IRC-galleriassa. Olen 22/nainen/Lahti. Sinä et sitten löydä sieltä mitään "transsukupuolista" naista. Ulkonäkö ei ole yhtään keskivertoa miehekkäämästä päästä, että sellaista on turha katsella. Onnea etsintään, sillä muita vinkkejä et saa.


    • taneli perkele! taas teit sen

      • T aneli

        Oli mikä taneli tahansa, niin puhtaan totuuden sanoi.


      • dfgdfgdxf
        T aneli kirjoitti:

        Oli mikä taneli tahansa, niin puhtaan totuuden sanoi.

        Eipäs, vaan väitteen ja todistustaakka on hänella, ei "meillä".


      • Niinpä!
        dfgdfgdxf kirjoitti:

        Eipäs, vaan väitteen ja todistustaakka on hänella, ei "meillä".

        Taneli ei pysty todistamaan että suomessa ei olisi yhtään kaunista transsukupuolista naista. Itse olen nähnyt useammankin mutta heitä ei tunnista muiden kauniiden nuorten naisten joukosta, eivätkä he halua esitellä itseään Tanelille. Joku ruma on valitettavasti esitellyt itseään lehdistössä joten siinä todistustaakka ei ole.


    • Zazsa

      Iskin kerran Thaimaassa ladyboyn ja vein sen hotelliin. Olin aika kännissä ja ruvettiin hommiin. Täytyy sanoa, että seksi kotona muijan kanssa ei tuntunut enää millekkään sen reissun jälkeen. Sain kyllä sellaiset kyydit, että pois tieltä. Mahtavaa ! Suosittelen.

      • Siinäpä_sulle

        Käännä kotona muijasi toisinpäin tai osta sille tekokulli jolla voi jyystää sinua.


      • aftgfdfg

        Thaimaan Ladyboytten keskuudessa on Hiv-tartunnat tosi yleisiä. Jos kärsit parin viikon kuumeen sieltä palattuasi, neljän viiden vuoden päästä tulee uudestaan ja sitten se onkin menoa/AIDS. Sinä aikana ehdit tartuttaa monenkin, näin esimerkiksi tekeekin monikin ulkomaalainen , tartuttaa/levittää edelleen taas uusille ladyboy-tuttavuuksille. Suuseksi on eniten Hiv-tartunnan syynä. http://www.parempaaelamaa.fi/hiv/hiv-n-oireet-ja-toteaminen


      • Anonyymi

        Eihän homoudessa ole mitään väärää. Se saattaa usein löytyä vaikka noinkin.


    • turhaanetsit

      älä puhu transusta se on loukkaavaa meitä transsukupuolisia kohtaan.meitä on palveluammateissa.itse olen naisten ja miesten vaatemyyjä.olen transsukupuolinen nainen.en osaa muuta kuin myydä.miksi sinua kiinnostaa meikäläiset?minä olen ainakin ulkonäköni ja vartaloni puolesta kaunis nainen vaikka olen vähän jo iäkkäämpi nykyään rouva koska olen komean miehen ja rotevan kanssa avioliitossa.

      • OletSiisHomomiehen

        kanssa avioliitossa, sillä eivät heteromiehet transtaustaista halua.


      • luluO
        OletSiisHomomiehen kirjoitti:

        kanssa avioliitossa, sillä eivät heteromiehet transtaustaista halua.

        Kyllä he haluavat, se et jos sua ei kukaan halua niin.....:D


    • Etteoleilosilmälle

      Ei ole olemassa kaunista transseksuaalia. Niitä toisia transuja kylläkin olen nähnyt muutaman ihan Suomessa, en tosin kovin montaa niitäkään. Eikä niin olisi ollut väliä, vaikka en olisi nähnyt yhtään. Tervemenoa vaan kaappiin takaisin kekkaloimaan korseteissanne ja verkkosukissanne, transjätkät.

      • Olet_seko

        Sepäse, et tunnista niitä kauniita transnaisia koska he eivät erotu mitenkään muista naisista.
        Transseksuaaleista en tiedä kun sellaisia ei ole Suomessa. Transuilla ehkä tarkoitat transvestiittejä, jotkut heistä pukeutuvat korsetteihin ja verkkosukkiin. Tunnistaminen voi olla helpompaa.
        Transjätkät (transsukupuolinen mies) käyttää aivan samanlaisia miesten vaatteita kuin muutkin miehet ja heitä et pysty tunnistamaan senkään vertaa kuin transnaisia.


      • ItsepetostaTuoEttä
        Olet_seko kirjoitti:

        Sepäse, et tunnista niitä kauniita transnaisia koska he eivät erotu mitenkään muista naisista.
        Transseksuaaleista en tiedä kun sellaisia ei ole Suomessa. Transuilla ehkä tarkoitat transvestiittejä, jotkut heistä pukeutuvat korsetteihin ja verkkosukkiin. Tunnistaminen voi olla helpompaa.
        Transjätkät (transsukupuolinen mies) käyttää aivan samanlaisia miesten vaatteita kuin muutkin miehet ja heitä et pysty tunnistamaan senkään vertaa kuin transnaisia.

        transnaista ei tunnista.


      • perhonennousisiiville
        ItsepetostaTuoEttä kirjoitti:

        transnaista ei tunnista.

        Mitä ihmeen väliä sillä on!! tunnistaako joku vai ei, itse olen päässyt jo sen vaiheen yli.


      • 78Marika
        ItsepetostaTuoEttä kirjoitti:

        transnaista ei tunnista.

        Sinä olet sydänjuuriasi myöten katkeroitunut siitä, että oman prosessisi lopputulos ei todellakaan vastaa sitä, mitä odotit. Siitä koko jatkuvassa meuhkaamisessasi on pohjimmiltaan kyse. Purat valtavaa pahaa oloasi kiukuttelemalla muille ja itsepintaisesti väittämällä, että kaikilla muilla on asiat yhtä huonosti. Anteeksi vain, mutta tuo ihmeellinen katkeruus, kateus ja kyvyttömyys iloita muiden puolesta on todella pikkusieluista. En pysty tuntemaan minkäänlaista myötätuntoa sinua kohtaan. Tuntisin, jos et käyttäytyisi kuin pahainen kakara.

        Itse olen kolmenkympin korvilla prosessin läpikäynyt transnainen. Olen korkeasti koulutettu ja koulutustani vastaavassa työssä. Minulla on rakastava puoliso ja paljon ystäviä. Minua et tuolla kadulla erota ikäisistäni cis-naisista yhtään mitenkään. Meitä on monia, monia muitakin, jotka elävät onnellista ja täysipainoista elämää herättämättä mitään erityishuomiota. Ei tässä tilanteessa kukaan halua tulla julkisuuteen omalla nimellä ja naamalla huutamaan, että olen transsukupuolinen. Jonkun mielestä se voi olla raukkamaista, mutta itse ajattelen olevani nainen naisten joukossa. Ei minulla ole sen kummempaa velvollisuutta tuoda yksityisimpiä asioitani julki kuin muillakaan.


      • KivaVuodatusMutta
        78Marika kirjoitti:

        Sinä olet sydänjuuriasi myöten katkeroitunut siitä, että oman prosessisi lopputulos ei todellakaan vastaa sitä, mitä odotit. Siitä koko jatkuvassa meuhkaamisessasi on pohjimmiltaan kyse. Purat valtavaa pahaa oloasi kiukuttelemalla muille ja itsepintaisesti väittämällä, että kaikilla muilla on asiat yhtä huonosti. Anteeksi vain, mutta tuo ihmeellinen katkeruus, kateus ja kyvyttömyys iloita muiden puolesta on todella pikkusieluista. En pysty tuntemaan minkäänlaista myötätuntoa sinua kohtaan. Tuntisin, jos et käyttäytyisi kuin pahainen kakara.

        Itse olen kolmenkympin korvilla prosessin läpikäynyt transnainen. Olen korkeasti koulutettu ja koulutustani vastaavassa työssä. Minulla on rakastava puoliso ja paljon ystäviä. Minua et tuolla kadulla erota ikäisistäni cis-naisista yhtään mitenkään. Meitä on monia, monia muitakin, jotka elävät onnellista ja täysipainoista elämää herättämättä mitään erityishuomiota. Ei tässä tilanteessa kukaan halua tulla julkisuuteen omalla nimellä ja naamalla huutamaan, että olen transsukupuolinen. Jonkun mielestä se voi olla raukkamaista, mutta itse ajattelen olevani nainen naisten joukossa. Ei minulla ole sen kummempaa velvollisuutta tuoda yksityisimpiä asioitani julki kuin muillakaan.

        kenelle sen kohdistit? Korkeasti koulutettuna sinun olisi pitänyt osata myös mainita, että ketä tarkoitit. Taitaa se koulutus olla vähän huteralla pohjalla.


      • Anonyymi
        78Marika kirjoitti:

        Sinä olet sydänjuuriasi myöten katkeroitunut siitä, että oman prosessisi lopputulos ei todellakaan vastaa sitä, mitä odotit. Siitä koko jatkuvassa meuhkaamisessasi on pohjimmiltaan kyse. Purat valtavaa pahaa oloasi kiukuttelemalla muille ja itsepintaisesti väittämällä, että kaikilla muilla on asiat yhtä huonosti. Anteeksi vain, mutta tuo ihmeellinen katkeruus, kateus ja kyvyttömyys iloita muiden puolesta on todella pikkusieluista. En pysty tuntemaan minkäänlaista myötätuntoa sinua kohtaan. Tuntisin, jos et käyttäytyisi kuin pahainen kakara.

        Itse olen kolmenkympin korvilla prosessin läpikäynyt transnainen. Olen korkeasti koulutettu ja koulutustani vastaavassa työssä. Minulla on rakastava puoliso ja paljon ystäviä. Minua et tuolla kadulla erota ikäisistäni cis-naisista yhtään mitenkään. Meitä on monia, monia muitakin, jotka elävät onnellista ja täysipainoista elämää herättämättä mitään erityishuomiota. Ei tässä tilanteessa kukaan halua tulla julkisuuteen omalla nimellä ja naamalla huutamaan, että olen transsukupuolinen. Jonkun mielestä se voi olla raukkamaista, mutta itse ajattelen olevani nainen naisten joukossa. Ei minulla ole sen kummempaa velvollisuutta tuoda yksityisimpiä asioitani julki kuin muillakaan.

        Toivottavasti et huijaa ystäviäsikin niin ettet kerro oikeaa sukupuoltasi, se todella olisi raukkamaista.
        Minä en ajattelisi sinua naisena naisten joukossa vaan miehenä naisten joukossa.
        Sukupuoli ei oikestaan ole salainen yksityisasia, kyllä se on ihan siinä määrin julkinen asia kuten etunimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et huijaa ystäviäsikin niin ettet kerro oikeaa sukupuoltasi, se todella olisi raukkamaista.
        Minä en ajattelisi sinua naisena naisten joukossa vaan miehenä naisten joukossa.
        Sukupuoli ei oikestaan ole salainen yksityisasia, kyllä se on ihan siinä määrin julkinen asia kuten etunimi.

        Pistänpä tähän vanhaan ketjuun näppini väliin. Olen kyllä sukupuoleltani nainen, vaikka kätilöltä aikanaan lipsahtikin väärä merkintä kunkurkisti jalkojen väliin. Mitä raukkamaista siinä on jos kerron olevani nainen, vaikka minulla onkin transtausta. Syytätkö myös niitä ihmisiä jotka ovat parantuneet syövästä raukkamaisiksi jos eivät kerro sairastaneensa syöpää.

        Kyllä minäkin koen olevani nainen naisten jokossa ja niin ajattelee myös muut ihmiset.

        Niin ja kyllä minulla on naisen etunimi ja ihan julkisesti tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti et huijaa ystäviäsikin niin ettet kerro oikeaa sukupuoltasi, se todella olisi raukkamaista.
        Minä en ajattelisi sinua naisena naisten joukossa vaan miehenä naisten joukossa.
        Sukupuoli ei oikestaan ole salainen yksityisasia, kyllä se on ihan siinä määrin julkinen asia kuten etunimi.

        Näin transmiehenä todettakoon, että taisit juuri sanoa syyn miksen koskaan kerro olevani transtaustainen. Siinä on juuri se riski, että alettaisiin pitää naisena, mikä taas ei ole totta. Tai sitten alettaisiin pitää jännittävänä ja eksoottisena, vaikka olen tavallinen ja tylsä.


    • mxxuli

      Tämä aihe kiinnostaa kyllä minuakin. On mielestäni epämieluisaa että trans-naisten löytäminen on niin mielettömän vaikeaa. Tahtoisin sellaisen aidosti elämänkumppanikseni - vastausta kysymykseen "miksi" en osaa itsekään sanoa.

      Itsellä on ikää tällä hetkellä 26v, ja vielä en ole tavannut heitä yhtään. Toivottavasti elämä ei mene samalla nollatuloksella ohi.

      • 78Marika

        Sanoisin tähän sen, että aika harva transnainen haluaa tulla valituksi sillä perusteella, että on trans. Me kun haluamme olla naisia siinä missä muutkin naiset.


    • VähissäOn

      Ainakin se turuss pyörivä musta"tukkainen" kotka paljastuu mieheksi jo sadan metrin etäisyydeltä.

      • KummaJuttuKunTätä

        mustatukkaista puhutellaan rouvaksi. Mielestäni naisista käytetään rouva nimitystä.

        Joten tuntuu oudolta, että miestä rouvaksi puhuteltaisiin.


      • MinkäsVoit
        KummaJuttuKunTätä kirjoitti:

        mustatukkaista puhutellaan rouvaksi. Mielestäni naisista käytetään rouva nimitystä.

        Joten tuntuu oudolta, että miestä rouvaksi puhuteltaisiin.

        Eihän tuossa ole vaihtoehtoja kun papereissa on naisen hetu ja passissa F.
        Mutta ei hän ole ollut avioliitossa päivääkään naisena. Toisaalta melkein seitsemänkymppistä naista ei oikein voi kutsua neidiksikään.


      • TäälläKirjjoittavilla
        MinkäsVoit kirjoitti:

        Eihän tuossa ole vaihtoehtoja kun papereissa on naisen hetu ja passissa F.
        Mutta ei hän ole ollut avioliitossa päivääkään naisena. Toisaalta melkein seitsemänkymppistä naista ei oikein voi kutsua neidiksikään.

        ei todellakaan ole aivoja. Tuskinpa kukaan rouvaksi kutsuva, ensin pyytää passin nähtäväksi ja sieltä tarkistaa sukupuolen.

        Millä tavalla avioliitto liittyy asiaan?


      • 2663jdhhhd
        KummaJuttuKunTätä kirjoitti:

        mustatukkaista puhutellaan rouvaksi. Mielestäni naisista käytetään rouva nimitystä.

        Joten tuntuu oudolta, että miestä rouvaksi puhuteltaisiin.

        Luuletko tuntevasi sen mustatukkaise, vai oletatko olevasi se ihan itse?

        Mistä niin luulet?


      • RepakoSeTaas
        KummaJuttuKunTätä kirjoitti:

        mustatukkaista puhutellaan rouvaksi. Mielestäni naisista käytetään rouva nimitystä.

        Joten tuntuu oudolta, että miestä rouvaksi puhuteltaisiin.

        Kaikesta päätellen Repa luuli että hänestä puhutaan ja tunsi piston peruukissaan.


    • ggfkj

      Miksi tämä palsta on yhden Repan temmellyskenttä? Vinkatkaa nyt prosessiin lähtevälle asiallisia keskustelupalstoja, jossa keskustellaan muistakin asioista kuin yhden onnettoman tapauksen ikuisuusongelmista, pliis.

      • drdrftg

        Olet aivan oikeassa! Kaapista ulos haluava tulee tänne etsimään voimia siihen ja uskallusta mennä ongelmassaan eteenpäin. Täältä löytyy kuitenkin pääosin yhen sekopään oikeushaastetta ja jonkin Töölön korjausleikkauksien lopettamishalustaan ja leikkaujonojen pidentämisyrityksestään! Hakata tarvitsisi, ainakin sen verran että päässä ajatukset palautuisi oikeille raiteille. No tosin tyhmyyttä ei millään ulkopuolisella systeemillä voi asianomaiselta korjata.


      • Nettietiketti

        Jospa RA edes kunnioittaisi ketjun aloitusta (kuten tämäkin ketju) eikä alkaisi tunkemaan omia kommenttejaan jokaiseen ketjuun jonka aihe on aivan eri kuin Töölön lääkärit.
        Itseään mittivän henkilön kannattaisi heti hakeutua johonkin suljettuun keskustelualueeseen eikä tällaiseen avoimeen jossa anonyymit kirjoittajat roiskivat mitä sattuu. Esimerkiksi Puuteri voisi olla hyvä aloituspaikka ja muitakin löytyy.


    • nainen0

      ei ne nuoret kauniit transut suomessa tule tähän chattiin...kiertävät tätä kaukaa.

      • IlmeisestiTäällä

        kirjoittajat ovat jotain sekopäitä joiden mielestä lakia saa rikkoa rauhassa. Kun haluaa oikeutta itselleen, niin sitten alkaa naurettava vittuilu jota sitäkään nämä eivät osaa kunnolla.

        Mitä voimia täältä saa ihminen joka haluaa kaapista ulos? Ei niin yhtään mitään.


      • JotainRajaa
        IlmeisestiTäällä kirjoitti:

        kirjoittajat ovat jotain sekopäitä joiden mielestä lakia saa rikkoa rauhassa. Kun haluaa oikeutta itselleen, niin sitten alkaa naurettava vittuilu jota sitäkään nämä eivät osaa kunnolla.

        Mitä voimia täältä saa ihminen joka haluaa kaapista ulos? Ei niin yhtään mitään.

        Ja aina vaan jatkuu ketjun aiheen vierestä.


      • EiTodellakaanOle

        Ei se tämän palstan vakioriesa ole ei nuori eikä ainakaan kaunis... Eikä oikein nainenkaan...


    • transuvstrans

      Transu on mies joka pukeutuu naisten vaatteisiin ja saa siitä seksuaalista tyydytystä. Hän ei halua olla kokopäiväinen nainen.

      Transihminen tuntee elävänsä väärässä sukupuolessa, ja haluaa olla pysyvästi toisessa sukupuolessa.

      • kjllj

        Nyt sekoitteli termejä raskaasti. En viitsi alkaa luettelemaan koko valikoimaa, ne löytyy muualta. Mutta korjataan nuo tekemäsi virheet:
        Joskus transvestiittiä kutsutaan transuksi. Transvestiitti voi olla niin mies kuin nainenkin. Transvestiitti haluaa eläytyä ajoittain sisäisesti kokemaansa vastakkaisen sukupuolen rooliin. Tavoitteena ei ole välttämättä seksuaalinen tyydytys. Jos mies pukeutuu naisten vaatteisiin hakeakseen seksuaalista tyydytystä, kyseessä on transvestiittinen fetismi.
        Transihminen on Suomessa yleisnimitys transsukupuolisista, transvestiiteista ja transgendereistä. Henkilö joka tuntee elävänsä väärässä sukupuolessa ja haluaa korjata kyseisen sukupuoliristiriidan, on transsukupuolinen.


      • KumpiVaaa
        kjllj kirjoitti:

        Nyt sekoitteli termejä raskaasti. En viitsi alkaa luettelemaan koko valikoimaa, ne löytyy muualta. Mutta korjataan nuo tekemäsi virheet:
        Joskus transvestiittiä kutsutaan transuksi. Transvestiitti voi olla niin mies kuin nainenkin. Transvestiitti haluaa eläytyä ajoittain sisäisesti kokemaansa vastakkaisen sukupuolen rooliin. Tavoitteena ei ole välttämättä seksuaalinen tyydytys. Jos mies pukeutuu naisten vaatteisiin hakeakseen seksuaalista tyydytystä, kyseessä on transvestiittinen fetismi.
        Transihminen on Suomessa yleisnimitys transsukupuolisista, transvestiiteista ja transgendereistä. Henkilö joka tuntee elävänsä väärässä sukupuolessa ja haluaa korjata kyseisen sukupuoliristiriidan, on transsukupuolinen.

        Sana transu on slangia jolla ei ole mitään vakiintunutta yksiselitteistä merkitystä. Jollekin transu on transsukupuolinen, toiselle transvestiitti ja kolmannelle kumpi molemmat.

        Transu sanan ehkä useinmiten mielletään tarkoittavan transsukupuolista, koska se kuulostaa melko ymmärrettävältä lyhennykseltä. Transvestiitistä kuulee melko usein käytettävän tiitti lempinimeä.


      • ajatmuuttuu
        KumpiVaaa kirjoitti:

        Sana transu on slangia jolla ei ole mitään vakiintunutta yksiselitteistä merkitystä. Jollekin transu on transsukupuolinen, toiselle transvestiitti ja kolmannelle kumpi molemmat.

        Transu sanan ehkä useinmiten mielletään tarkoittavan transsukupuolista, koska se kuulostaa melko ymmärrettävältä lyhennykseltä. Transvestiitistä kuulee melko usein käytettävän tiitti lempinimeä.

        Eikö transu sanana ole aika vanha, käytetty ennenkuin edes (julkisesti) tiedettiin transsukupuolisista ihmistä. Transu on muinoin merkinnyt juuri vain sitä transvesiittiä. Osuvampi lyhenne transsukupuolisille ihmisille olisi Trans. Transuilu on enemmä hupi ja harrastus, ja trans on "totista totta". Ekaa kerran kuulen "tiitti" sanan.


      • Ykstiitti

        Tiitti on transvestiittien itsensä käyttämä nimi, jota kukaan ei vielä ole onnistunut pilaamaan haukkumasanana.


      • tranSSujuttuja

        Joskus 90-luvun alussa teineinä puhuttiin "transsuista" (kahdella ässällä), kun tarkoitettiin naisten vaatteisiin pukeutuvaa miestä. Stereotyyppi oli sellainen säälittävä pihtipolvinen keski-ikäinen ukko, jolla oli minihame ja verkkosukat.


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe