Katselin tässä eilen norjalaisia ajokoirasivuja. Niissä oli hyvät kuvagalleriat eri roduista.
Mielestäni olisi hyvä, jos Ajokoirajärjestö meilläkin tekisi samalla tavalla. Mistähän asia kiikastaa, kun ei saada kuvia edes omista mestareista.
Muut suuret ajokoirat
3
509
Vastaukset
- kikkkimammi
noo.. mulla on sellanen elokuva missä on jason x ja freddy :O
- killer kid
Eestinajokoira, kreikanajokoira, hamilton, schiller, harrieri, hygeninajokoira, istarskinajokoira, luzerninajokoira, pienijuranajokoira, juranajokoira, smoolanninajokoira jne.
Onko näistä roduista tullut Suomeen suomalaisomistukseen käyttövalioita? - mmg
killer kid kirjoitti:
Eestinajokoira, kreikanajokoira, hamilton, schiller, harrieri, hygeninajokoira, istarskinajokoira, luzerninajokoira, pienijuranajokoira, juranajokoira, smoolanninajokoira jne.
Onko näistä roduista tullut Suomeen suomalaisomistukseen käyttövalioita?kreikanajokoirissa ei ainakaan ole. Koirakanta suomessa on tällä hetkellä alta kymmenen koiraa. lisää on kreikasta tulossa, mikäli kaikille löytyy kodit. ajokoiramiehet eivät ilmeisesti uskalla kokeilla muuta kuin sitä "satavarmaa" suomenajokoiraa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472