olen ostamassa käytettyä tela konetta, alle13 tonnia ,tarjota saa ,maatalous käyttöön. ei yli hintaisia .
pieni telakone
12
4039
Vastaukset
- lass10b
Onko remonttitaitoa eli voiko tarjota konetta mikä vaatii pientä laittoa. Siis jos muuten tekniikka kunnossa.
- ttmm31
on remontti taitoa jos vaan ei ihan loppu romu ole,kun saa sitten jo uuden samalla hintaa ,mutta tarjota kyllä kannattaa ,mietitään sitten.
- parempi
Eikös käytännöllisempi vaihtoehto olis traktorisovitteinen kaivulaite. Maatiloilta kun löytyy yleensä kunnon hydrauliikalla varustettu traktori etukuormaajalla. Eikös tuollainen telarohjake ole melko epäkäytännöllinen. Siis jos yhdellä koneella saa hoideltua kaikki hommat.
Noissa käytetyissä telavehjeissä kun alle 10000-15000h ajetut melko ylihintaisia. Tuosta enemmän ajetut taas alkaa olla jo loppuun kaluttuja remonttipesiä.- maajussik1
ainaki meillä että jos romun ostaa se hinta olis 20 000-30 000 ni sitte on vähä sopii viä korjatakki eikä hinta heti huitele uuden hinnois,mutta mitä siitäkää sitte tulee että kone on aina rikki ku jotain pitäis tehdä?ja 50-60 tonninkoneiski on monessa perusketju,pusla,pumppu remontttia ja sitte se onkin jo halvempaa ostaa uusi joltain firmalta mikä tuo koneita ulkomailta joilla koneet halvempia kuin maahantuojalta ostetut,me ainakin hommattiin kaikkien päätelmien mukaa sillon ostaa uus ja ei olla kaduttu,saatin vielä takuutkin vaikkei maahantuojalta otettukkaan.
- maajussik1
maajussik1 kirjoitti:
ainaki meillä että jos romun ostaa se hinta olis 20 000-30 000 ni sitte on vähä sopii viä korjatakki eikä hinta heti huitele uuden hinnois,mutta mitä siitäkää sitte tulee että kone on aina rikki ku jotain pitäis tehdä?ja 50-60 tonninkoneiski on monessa perusketju,pusla,pumppu remontttia ja sitte se onkin jo halvempaa ostaa uusi joltain firmalta mikä tuo koneita ulkomailta joilla koneet halvempia kuin maahantuojalta ostetut,me ainakin hommattiin kaikkien päätelmien mukaa sillon ostaa uus ja ei olla kaduttu,saatin vielä takuutkin vaikkei maahantuojalta otettukkaan.
tehdas takuuhan aina on mutta siksi sanoin että saatin vielä takuutkin koska kone oli seilannu pitkin maailmaa jo melkein vuoden päivät.
- ttmm31
maajussik1 kirjoitti:
tehdas takuuhan aina on mutta siksi sanoin että saatin vielä takuutkin koska kone oli seilannu pitkin maailmaa jo melkein vuoden päivät.
minkä merkkinen ja kokoinen kone teillä on? mulla oli vanha länkkäri, mutta oli niin pajon remonttia et meinas järki mennä,aattelin jotain 7tn luokkaa euroopasta ruveta kyseleen, kun tietäis vain hyvän välittäjän??
- maajussik1
ttmm31 kirjoitti:
minkä merkkinen ja kokoinen kone teillä on? mulla oli vanha länkkäri, mutta oli niin pajon remonttia et meinas järki mennä,aattelin jotain 7tn luokkaa euroopasta ruveta kyseleen, kun tietäis vain hyvän välittäjän??
hyundai 140 lc-7 vm 05,700 lapuilla.Ollaan sillä nytte joku 850 tuntia kaiveskellu kaikkia hommia,kivien otot pelloilta,laikutukset,mettäojat,pelto-ojat ja ollaan ajateltu että pientä urakkaakin vois tehdä jos vain aika liikenee.agency koppinen varmaan on hyvä tai ainaki traktori ollaan uitettu sen kautta ja hyvin onnistu.mun mielestä tuo 14 tonninen on aika kätevä yleiskone tekee jo monta hommaa,esin jossain kivenväännössä jää 7 t kone pieneksi,mutta riippuu hommasta mitä tekee ja vaatii koneelta.
- ttmm31
maajussik1 kirjoitti:
hyundai 140 lc-7 vm 05,700 lapuilla.Ollaan sillä nytte joku 850 tuntia kaiveskellu kaikkia hommia,kivien otot pelloilta,laikutukset,mettäojat,pelto-ojat ja ollaan ajateltu että pientä urakkaakin vois tehdä jos vain aika liikenee.agency koppinen varmaan on hyvä tai ainaki traktori ollaan uitettu sen kautta ja hyvin onnistu.mun mielestä tuo 14 tonninen on aika kätevä yleiskone tekee jo monta hommaa,esin jossain kivenväännössä jää 7 t kone pieneksi,mutta riippuu hommasta mitä tekee ja vaatii koneelta.
mun kaverilla on kans just samanlainen hyndai ja on ollut tyytyväinen ,tekee vain kaivuu töitä,kysyn koppiselta jos vaikka 130 hyndain löytäis ,mikä viä sopis kukkarollekkin,
- ole eroa
ttmm31 kirjoitti:
mun kaverilla on kans just samanlainen hyndai ja on ollut tyytyväinen ,tekee vain kaivuu töitä,kysyn koppiselta jos vaikka 130 hyndain löytäis ,mikä viä sopis kukkarollekkin,
Eipä ole eroa nykyisin vaikka hilaisit koneen ulkomailta. Loppupelissä maksaa saman kuin kotimaan konekauppiailla.
- siellä on konetta
ttmm31 kirjoitti:
Siellä on konetta joka lähtöön. Itsellä Komatsu 210 sieltä ostettu, 3000h olen sillä ajanut ongelmitta(urakoin)
- siellä konetta
siellä on konetta kirjoitti:
Siellä on konetta joka lähtöön. Itsellä Komatsu 210 sieltä ostettu, 3000h olen sillä ajanut ongelmitta(urakoin)
Paljon on konetta mutta hinnat näyttää olevaan vaan yhteen lähtöön, siihen suolaisempaan.
- sähköpostiosoitteen
mihin konetta voisi tarjota?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042915Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391550Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911406- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121128Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze117957Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763