Vinku ja Natina haastoivat riitaa ja tappelivat nimettöminä keskustelupalstoilla, kuka voitti............?
TERVE bernhardinkoira ja järkevät ja mukavat ihmiset!
Vinku ja Natina
6
1129
Vastaukset 6
- Lukija2
Vinku ja Natina taitavat olla niitä ihmisiä jotka haluavat tehdä niitä lelu-koiria eli alamittaisia bernhardinkoiria ja täyttää niillä maan ....
- päniin..
mielummin alamittaisia kuin sairaita... vai mitä?
- Lukija2
päniin.. kirjoitti:
mielummin alamittaisia kuin sairaita... vai mitä?
Mielummin ei kumpiakaan - vaan rotumääritelmän täyttäviä bernhardinkoiran näköisiä koiria ..
- ??????
Lukija2 kirjoitti:
Mielummin ei kumpiakaan - vaan rotumääritelmän täyttäviä bernhardinkoiran näköisiä koiria ..
juuri näin!
- manna-62
juuh..olen nähnyt muutaman TODELLA ison pennun, jotka eivät varmaan elä 5v kauemmin? Ikävää.. Mun omat bertsut olleet massavia(85-90kg)ja valmiita(urokset)vasta 3-5 vuotiaina. Ei pentu kuulu olla 90-100kg?eihän...? Ja kaikilla koirillani ollut ok lonkat/kyynäreet,ym. eli olen tuonut ylös ne keveinä(ei kuiteskaa sakemannin tapaan).
- manna-62
...siis tarkoitin 1v bertsu on jo satakilonen..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881384
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1921187- 741029
- 78933
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361831- 59787
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168784Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.209752Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5717- 43645