Vinku ja Natina haastoivat riitaa ja tappelivat nimettöminä keskustelupalstoilla, kuka voitti............?
TERVE bernhardinkoira ja järkevät ja mukavat ihmiset!
Vinku ja Natina
6
1083
Vastaukset
- Lukija2
Vinku ja Natina taitavat olla niitä ihmisiä jotka haluavat tehdä niitä lelu-koiria eli alamittaisia bernhardinkoiria ja täyttää niillä maan ....
- päniin..
mielummin alamittaisia kuin sairaita... vai mitä?
- Lukija2
päniin.. kirjoitti:
mielummin alamittaisia kuin sairaita... vai mitä?
Mielummin ei kumpiakaan - vaan rotumääritelmän täyttäviä bernhardinkoiran näköisiä koiria ..
- ??????
Lukija2 kirjoitti:
Mielummin ei kumpiakaan - vaan rotumääritelmän täyttäviä bernhardinkoiran näköisiä koiria ..
juuri näin!
- manna-62
juuh..olen nähnyt muutaman TODELLA ison pennun, jotka eivät varmaan elä 5v kauemmin? Ikävää.. Mun omat bertsut olleet massavia(85-90kg)ja valmiita(urokset)vasta 3-5 vuotiaina. Ei pentu kuulu olla 90-100kg?eihän...? Ja kaikilla koirillani ollut ok lonkat/kyynäreet,ym. eli olen tuonut ylös ne keveinä(ei kuiteskaa sakemannin tapaan).
- manna-62
...siis tarkoitin 1v bertsu on jo satakilonen..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911156- 1301005
- 35928
- 67909
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta22793Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59787Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46739