Miten kovaa derbi senda sm drd racing kulkee uutena? Kulkeeko se 45km/h niinkuin mopojen kuuluukin? Ihte kuullu jostain et ilman virejä ja uutena tuo derbi kulkee 55-60 km/h. Derbin sivuilta löytyy kaikki muu tarpeellinen paitsi nopeus.Kulkeeko kaikki derbit sen 45km/h uutena?
Derbin nopeus?
11
4481
Vastaukset
- Derbisti-92
Vakioon menee jotaan 80. Ku otaa Qrit pois ja laitaa tehosuutimen, nii menee 100!! Teharil ja tehoväleil menee sitte jo 140!!!
- tunari!
vakiona meni kaverilla jotain 60-65km/h
- derbiiii
joo tota mulla on toi mopetti ja vakiona tosiaankin kulkee sen 55km/h jos uskaltaa ajaa ryyppy päällä ite ajoin vähän mutta sitten vaihdoin 85 suuttimen ni alko mennä samaa vauhtia kun ryypppy päällä ilman ryyppyä ei kulkenu ku sen ~45km/h tossa ryyppy päällä ajamisessa on haitta puoli se että se käy liian laimeilla
- J V
mul vakio derbi senda r vm 98 kulkee siinä 70-80 kmh
- vcbbd
salee menee..
- J V
Mä itse oon ottanut kaikki viritykset siitä pois ku ostin käytettynä kemistä sen. eli aivan vakio nykyään
- juuuuuuuuu
nii mut laitoikko sinne kuritki paikoillee ja onko ne samankokoset ku liikkeessä laitetut ja onko niitä yhtä paljon :O
- Nimetön
juuuuuuuuu kirjoitti:
nii mut laitoikko sinne kuritki paikoillee ja onko ne samankokoset ku liikkeessä laitetut ja onko niitä yhtä paljon :O
mut muuten on esim vakio lätkät putki on joskus käytetty irti ja otettu kurit pois muuten kyl vakio osat
- sfsdsgfhdg
Nimetön kirjoitti:
mut muuten on esim vakio lätkät putki on joskus käytetty irti ja otettu kurit pois muuten kyl vakio osat
Tiedoksi vaan, että ryyppy päällä kone saa enemmän bensaa ja öljyä, eli seos on rikkaampaa, ei laimeampaa!
- sfsdsgfhdge
Nimetön kirjoitti:
Tiedoksi vaan, että ryyppy päällä kone saa enemmän bensaa ja öljyä, eli seos on rikkaampaa, ei laimeampaa!
Se, että Derbit ym. muut uusendurot kulkevat ryyppy päällä kovempaa, johtuu ylipienestä vakiosuuttimesta, eli isompaa vaan, konekin säästyy kun saa oikeanlaista seosta..
- Anonyymi
Moikka olen Lauri Nevanperä lempäälästä omistat derbin 2015 mittari sanoo että t ämopo menee 70 mutta paljonko menee oikeesti? Epäilen että menopelini ei mene yli 55 ttä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123846Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja293208Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2943153Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82030- 2531848
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81808Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2301408- 801375
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi421169Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81123