Etsin mielestänne parasta ulkoista kovalevyä firewire 400 liitännällä. Tärkeimmät vaatimukset on tietenkin että se olisi toimintavarma ja vakaa, sekä myös hiljainen ja hyvä €/Gb suhde.
Olen katsonut enimmäkseen WD My Book:a sillä se on passiivijäädytetty ja näin aika äänetön?
Myös eräässä tuoreessa tietokonelehdessä suositellaan Philipsin SPD5115cc - levyä.
Paras Firewire ulk.kovalevy??
4
611
Vastaukset
- joitain...
testeis paras tais olla seagate... Itel on lacie 500gb ja eip sit pahemmin kuule.
on LaCien 400 GB:n malli puolentoista vuoden takaa ja levyt rouskuttaa kuin pieni sepelimylly!
- Dirk D
RepeRuutikallo kirjoitti:
on LaCien 400 GB:n malli puolentoista vuoden takaa ja levyt rouskuttaa kuin pieni sepelimylly!
Nyt olen kahden vaiheella, LaCie 250Gb tai WD My Book 250Gb.
Minkä valitsisin? Vai kannattaako/uskaltaako itse koota erikseen kotelosta ja IDE-levystä ulkoisen kovalevyn.
Silloinhan saisi kovalevylle täyden takuun. Dirk D kirjoitti:
Nyt olen kahden vaiheella, LaCie 250Gb tai WD My Book 250Gb.
Minkä valitsisin? Vai kannattaako/uskaltaako itse koota erikseen kotelosta ja IDE-levystä ulkoisen kovalevyn.
Silloinhan saisi kovalevylle täyden takuun.uskalla?
Just eilen kokosin läppäriä varten FireWire/USB-taskulevyn. Viiden minuutin operaatio ja melkoinen säästö. Ja levyksi sain tasan sen jonka halusinkin (120 gigan WD), joten ei tartte miettiä minkä rimpulan se kokoonpanofirma onkaan juuri mua varten halvimmalla saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855