Informoikaas vähän kyseisestä paikasta...Millasta siellä on, kannattaako lähtee opiskeleen sinne???
Jyväskylän kauppaoppilaitos
2
971
Vastaukset
- kokemusta on
Olen viimeistä vuotta JKOL:ssa. Itse menin sen takia kauppikseen, että voi miettiä 3 vuotta lisää. Ja nyt olen taas siinä mietintävaiheessa uudestaan. Jos haluat kaupalliselle alalle, tästä kannattais vielä jatkaa AMK:n puolelle. Työharjottelut OK, mutta paikka kannattaa olla kunnollinen. Opiskelujen suhteen voit olla neljäkin vuotta listoilla, jotkut pyörii pitempäänkin. Kysele lisää jos haluut?
- Anonyymi
Olin kauppaoppilaitoksessa 2002 opiskelemassa datanomiksi. Mutta keskenhän se jäi koska olen niin tyhmä. En tajunnut mitään esimerkiksi ohjelmoinnista. Hylsyjä tuli joka kurssista. Kaikkia ei ole tehty vain koulun penkille. Siitä lähtien onkin sitten nostettu sossusta rahaa. Huoh... elämä jakoi paskat tyhmän kortit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626