Ketkä Kuolevat Seiskassa?

Hermione

28

2462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hp-fanittaja

      Eihän sitä nyt vielä tiedä.. :D

      • hRRy

        Onkosh kellekkään tullu mieleen että Harry on itte semmonen horcrucks, vai mikä se suomeksi onkaan?


      • hRRy kirjoitti:

        Onkosh kellekkään tullu mieleen että Harry on itte semmonen horcrucks, vai mikä se suomeksi onkaan?

        Horcrux on hirnyrkki suomeksi. Luojan kiitos että Kapari suomensi sen. Odotan seiskakirjaa tulisilla hiilillä.
        Tuskinpa Harry on hirnyrkki! Vaikka Dumbledore olikin tosi tyhmä, ainakin Kalkaroksen suhteen aikansa alkaessa loppua sarjasta, luulisin että hän olisi huomannut Harryn olevan hirnyrkki.


      • Eleanorie
        hämmästelijä kirjoitti:

        Horcrux on hirnyrkki suomeksi. Luojan kiitos että Kapari suomensi sen. Odotan seiskakirjaa tulisilla hiilillä.
        Tuskinpa Harry on hirnyrkki! Vaikka Dumbledore olikin tosi tyhmä, ainakin Kalkaroksen suhteen aikansa alkaessa loppua sarjasta, luulisin että hän olisi huomannut Harryn olevan hirnyrkki.

        Mä luulen että Harry ja Voldemort molemmat kuolee.


      • ascd
        hRRy kirjoitti:

        Onkosh kellekkään tullu mieleen että Harry on itte semmonen horcrucks, vai mikä se suomeksi onkaan?

        Ei harry ple hirnyrkki. Rowling on itse kotisivuillaan kumonnut tuon huhun


      • E.M.H.

        Minä ainakin olettaisin että Harry kuolee. Varmaan sillä tavalla että, Voldemort ja Haq rry kuolee kummatkin. Tai siis kun ensin kuoli Harryn isä, äiti, Sirius ja sitten Dumledore. Ja Harry yrittää pitää ihmisiä loitolla suojellakseen! Niin että ekö ole aika luultavaa että Harry kuolee?


      • E.M.H.
        hämmästelijä kirjoitti:

        Horcrux on hirnyrkki suomeksi. Luojan kiitos että Kapari suomensi sen. Odotan seiskakirjaa tulisilla hiilillä.
        Tuskinpa Harry on hirnyrkki! Vaikka Dumbledore olikin tosi tyhmä, ainakin Kalkaroksen suhteen aikansa alkaessa loppua sarjasta, luulisin että hän olisi huomannut Harryn olevan hirnyrkki.

        Niin... Mutta oletko huomannut että kakkosessa Harry sanoo että: Hänkö siirsi osan itseään minuun?
        Tai jotain sellaista ja Dumledore vastaa: ilmeisesti. Että... No vaikea sanoa...


      • E.M.H.
        Eleanorie kirjoitti:

        Mä luulen että Harry ja Voldemort molemmat kuolee.

        Niin minä olettaisin käyvän...


      • Uuvi
        ascd kirjoitti:

        Ei harry ple hirnyrkki. Rowling on itse kotisivuillaan kumonnut tuon huhun

        No hyvä! Se olis ollu tyhmää! Mutta mitä jos Rowling johtaa harhaan?


      • tietäjää
        E.M.H. kirjoitti:

        Niin minä olettaisin käyvän...

        haloo siin ennustukses sanotaan et kumpikaan ei voi elää jos toinen on hengissä! ja siin puhutaan et jompi kumpi lopulta tappaa toisen!


      • M.I.C
        tietäjää kirjoitti:

        haloo siin ennustukses sanotaan et kumpikaan ei voi elää jos toinen on hengissä! ja siin puhutaan et jompi kumpi lopulta tappaa toisen!

        On pystynyt melkein jokaisessa osassa mahdottomaan.


    • KUOLONSYÖJÄ-DRACO

      Toivottavasti Harry ja Hermione kuolee.

      • Wuu

        Todella kilttiä! ;)


    • Nimetön

      Toivoisin kyllä ettei Harry kuolisi ja mitä kirjailija sitte tekee ku haluaakin jatkaa Potterin kirjottamista mutta ei olekkaan päähenkilöä jos se olisikin kuollut seiskassa?

      • E.M.H.

        Rowling päätti heti että kirjoittaa seitsemän kirjaa. Ja jos tulee henkilöistä puute niin voihan Rowling kirjoittaa Harry seikkalut kuoleman jälkeen... ;) Se oli sitten vitsi!


    • tempuli

      arvaan että voldemort kuolee

      • kotilo-kaktusfani

        Että harry kuolee, woltsu kuolee. Kalkaros jyrää!


    • Seademus-Forseti

      Siis on mahollista et dumbledore ei kuollut.
      Syy1: Feeniks aistii uskollisuuden ja on mahollista että kalkaros lähetti jonkun muun loitsun.
      Syy2: Dumbledore on animaagiltaan feeniks.
      Syy3: Avadake davra ei lennätä taakse päin.
      Syy4: Dumbledore on voinutvaipua horrokseen ja Fawkes herättäisi tämän.
      Syy5: Sianpääntarjoilia on Dumbledoren veli ja tämä olisi voinut kuolla tämän puolesta.

      Mutta siis vekkaan että Draco, Lucius, Kalkaros, Voldemort tai Neville kuolee:(

      • animagus

        ...minunkin listallani, ehdottomasti. Lisäksi pelkään Dracon ja nyt kun mainitsit niin myös Nevillen puolesta. Kalkaroksen kuolemaa pelkään niin paljon, että olen onnistunut vakuuttamaan itselleni, ettei sitä tapahdu. Entä Ginny? Hän oli jo kerran sellaisessa vaarassa, että hänen kuolemansa olisi varsin epäreilua tyttöparkaa kohtaan, mutta ihan mahdollista.

        Harryn, Ronin ja Hermionen uskon selviävän hengissä. Olisi liian traumaattista, jos joku heistä kuolisi!


      • hmmm...
        animagus kirjoitti:

        ...minunkin listallani, ehdottomasti. Lisäksi pelkään Dracon ja nyt kun mainitsit niin myös Nevillen puolesta. Kalkaroksen kuolemaa pelkään niin paljon, että olen onnistunut vakuuttamaan itselleni, ettei sitä tapahdu. Entä Ginny? Hän oli jo kerran sellaisessa vaarassa, että hänen kuolemansa olisi varsin epäreilua tyttöparkaa kohtaan, mutta ihan mahdollista.

        Harryn, Ronin ja Hermionen uskon selviävän hengissä. Olisi liian traumaattista, jos joku heistä kuolisi!

        Mitäpä jos Voldemort kokisi ankeuttajan suudelman ja jäljelle jäisi Voldemortin sieluton, mutta elävä ruumis? Dumbledore on moneen otteeseen sanonut, että on pahempiakin kohtaloita kuin kuolema.


      • carma_
        animagus kirjoitti:

        ...minunkin listallani, ehdottomasti. Lisäksi pelkään Dracon ja nyt kun mainitsit niin myös Nevillen puolesta. Kalkaroksen kuolemaa pelkään niin paljon, että olen onnistunut vakuuttamaan itselleni, ettei sitä tapahdu. Entä Ginny? Hän oli jo kerran sellaisessa vaarassa, että hänen kuolemansa olisi varsin epäreilua tyttöparkaa kohtaan, mutta ihan mahdollista.

        Harryn, Ronin ja Hermionen uskon selviävän hengissä. Olisi liian traumaattista, jos joku heistä kuolisi!

        Mutta eikös Rowling ole kertonut tappavansa jonkun päähenkilöistä eli siis Harrysta, Ronista tai Hermionesta? Musta tuntuu, että se joku vois olla Ron... Tai sitten ei... Toivosin että Rowling kirjoittaisi sellasen lopun, jota kukaan ei vois ennalta arvata.


      • black_fan
        carma_ kirjoitti:

        Mutta eikös Rowling ole kertonut tappavansa jonkun päähenkilöistä eli siis Harrysta, Ronista tai Hermionesta? Musta tuntuu, että se joku vois olla Ron... Tai sitten ei... Toivosin että Rowling kirjoittaisi sellasen lopun, jota kukaan ei vois ennalta arvata.

        ..väkisinki se on ennalta arvaamaton. On tullu sen verran kaikkien omia sekavia versioita seiska kirjan lopusta. :)


    • BelLt tuhtyhä*****

      mä veikkaan että Fred voldemort Remus Tonks ja bellatrix delaavat

    • kertoo kaiken tästä

      Tässä on kaikki: Hedwig, Fred, Bellatrix Lestrange, Voldemort, Grindelwald, Tonks Remus Fenrir Harmaaselkä, Ehkä ollivander, severus, Nagini j

      • kertoo kaiken tästä

        Ja villisilmä


    • TOTTA SE ON

      Harry on hirnyrkki. Se arpi on hirnyrkki se poistuu kun harry on 17v. JA LUKEKAA HARRY POTTER KUOLEMAN VARJELUKSET. SIINÄ SELVIÄÄ ETTÄ HARRY ON HIRNYRKKI!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe