pikkuveljeliäni on kohta syntterit ja lupasin esiintyä taikurina juhlissa. joten tarvitsen vinkkejä taikatemppuihin esim johonkin kortitemppuun
taikatamppuja
3
680
Vastaukset
- Pekkaaa
Älä uunoile ja lupaa esittää taikatemppuja ellet osaa... Nyt kaikki kanisterit tulee ja paljastaa taikatemppuja sankareille jotka ei osaa mennä kirjastoon.
Ps: Niinhän ne kaikki sanoo. - Taikuriiii
Tässä olis yks korttitemppu, joka toimii lähesaina...
Ota korttipakka esiin. Anna katsojan sekoittaa pakka. Sen jälkeen otat pakan käsiisi ja näytät, että korttipakassa on erilasia kortteja. Samalla vilkaiset itse pakan päälimmäisen kortin ja muistat sen.
Seuraavaksi pyydä katsojaa sanomaan jokin luku 5 ja 15 väliltä. Katsoja sanoo esimerkiksi 6. Sitten kysyt jotain tyyliin "Osaatko laskea kuuteen?" katsoja luultavasti vastaa että "tietysti osaan". No väität kuitenkin että sinun on näytettävä hänelle kuinka se tapahtuu. Laitat kortit yksi kerrallaan pöydälle ja lasket ääneen "yksi, kaksi, jne."
Tässä vaiheessa päälimmäinen kortti on kuudentena ja kun katsoja laskee sinun avustuksellasi kuuteen kortti joka oli päälimmäisenä on nyt katsojan käsissä. Seuraavaksi voit antaa pakan katsojalle ja antaa hänen vielä sekoittaa sitä, koska tiedät joka tapauksessa minkä kortin hän valitsi.
Temppu on itselläni toiminut ja mm. amerikkalainen taikuri & koomikkokaksikko Penn & Teller pitävät tätä temppua ohjelmistossaan.- taikuriii
Kannattaa kuitenkin muistaa, että esiinnyt luontevasti ja puhut paljon sillä katsojaa on tarkoitus hämätä puheella ja välillä hieman hitaallakin toiminnalla, koska pelkkä korttejen latominen pöydälle paljastaa tempun katsojalle kohtalaisen helposti, jos he vain yhtään miettivät miten teit tempun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856