pikkuveljeliäni on kohta syntterit ja lupasin esiintyä taikurina juhlissa. joten tarvitsen vinkkejä taikatemppuihin esim johonkin kortitemppuun
Vastaukset 3
- Pekkaaa
Älä uunoile ja lupaa esittää taikatemppuja ellet osaa... Nyt kaikki kanisterit tulee ja paljastaa taikatemppuja sankareille jotka ei osaa mennä kirjastoon.
Ps: Niinhän ne kaikki sanoo. - Taikuriiii
Tässä olis yks korttitemppu, joka toimii lähesaina...
Ota korttipakka esiin. Anna katsojan sekoittaa pakka. Sen jälkeen otat pakan käsiisi ja näytät, että korttipakassa on erilasia kortteja. Samalla vilkaiset itse pakan päälimmäisen kortin ja muistat sen.
Seuraavaksi pyydä katsojaa sanomaan jokin luku 5 ja 15 väliltä. Katsoja sanoo esimerkiksi 6. Sitten kysyt jotain tyyliin "Osaatko laskea kuuteen?" katsoja luultavasti vastaa että "tietysti osaan". No väität kuitenkin että sinun on näytettävä hänelle kuinka se tapahtuu. Laitat kortit yksi kerrallaan pöydälle ja lasket ääneen "yksi, kaksi, jne."
Tässä vaiheessa päälimmäinen kortti on kuudentena ja kun katsoja laskee sinun avustuksellasi kuuteen kortti joka oli päälimmäisenä on nyt katsojan käsissä. Seuraavaksi voit antaa pakan katsojalle ja antaa hänen vielä sekoittaa sitä, koska tiedät joka tapauksessa minkä kortin hän valitsi.
Temppu on itselläni toiminut ja mm. amerikkalainen taikuri & koomikkokaksikko Penn & Teller pitävät tätä temppua ohjelmistossaan.- taikuriii
Kannattaa kuitenkin muistaa, että esiinnyt luontevasti ja puhut paljon sillä katsojaa on tarkoitus hämätä puheella ja välillä hieman hitaallakin toiminnalla, koska pelkkä korttejen latominen pöydälle paljastaa tempun katsojalle kohtalaisen helposti, jos he vain yhtään miettivät miten teit tempun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961912
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo139991En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62678
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25676- 135666
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578