Jos vastaan ulkomailla matkapuhelimeeni, soittaja maksaa matkapuhelunhinnan. Lisäksi minä joutunen useimmissa maissa maksamaan myös vastaanottajana puhelusta, joissakin maissa ehkä hyvinkin paljon.
Jos hankin Skypen Skypeinnumeron, matkapuhelimeeni soittaja maksaa vain po. numeron paikallispuheluhinnan. Entä minä vastaanottajana, joudunko edelleen maksamaan edellä kerrotun vastaamismaksun?
Skypein-puhelut
Kallisko vastaus?
2
278
Vastaukset
- ulkomailla
vastaanottaja maksaa. Ota paikallinen prepaid kortti puhelimaan niin ei tarvi maksaa.
- Skypettäjä
Skype-in numero vaatii internet yhteyden ja tietenkin Skype ohjelman.
Itselläni ollut käytössä vuoden ja toimii!!
Myös ulkomailla! Eli oleskelen Espanjassa ja minulla on Suomen Skype-in numero. Jos joku soittaa minulle Suomesta Skype-in numeroon ei se maksa minulle mitään ja soittajalle vain suomen puhelun hinnan.
Alla linki mistä lisää tietoa!
http://www.skype.com/intl/fi/products/skypein/#learnmore
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658