Olisiko tietoa : Aamiaisesta, Lasten kerhosta ym
Ylen vähän tietoa palstalla Fuerteventurasta !!
Kiitos !!
Las Marismas
6
1041
Vastaukset 6
- käyty on
tuulisin ja hiekkaisin saari näistä.pikkukyläpaha jossa ei paljoa mitään tekemistä.talvikuukausina kylmä juuri tuulen takia.itse menisin teneriffalle ts. gran canarialle,kaikkea on enemmän.
- Fuerteventura
Kiitoksia vain mutta on käyty useampaan kertaan
niissäkin ja vuosia sitten kerran myös Fuerteventuralla ! - Teneriffalla & Gran Can...
enemmän, no joku saattaa tykätä niistä?
Käytiin perheen kanssa syyslomalla ko. paikassa. Tykättiin kyllä. Oikein hieno hotelli, lapsiystävällinen,hyvä mini-market.Voin suositella! Lasten kerhossa joka päivä paljon ohjelmaa ja äideille jumppaa.
- Huomenna......
Aamulla lähdetään kohti Las Marismaa hyvillä mielin!
- pakkasta pakoon
Huomenna...... kirjoitti:
Aamulla lähdetään kohti Las Marismaa hyvillä mielin!
Miten mahtoi matkasi mennä 16.1... Lähdetään 21.2 ja hyvät viknkit ja ruokapaikkatiedot otetaan kiitoksella vastaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053060Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72963- 42837
- 69776
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43569Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit50541Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82461