Ostimme Tefalin Thermo-Spot paistinpannun.
Käytössä alkoi pohjan reuna-alueelta teflon pinnoite irrota.
Tein reklamaation maahantuojan asiakaspalveluun josta sain ilmeisesti aika vakio vastauksen:
Pannua on todennäköisesti ylikuumennettu joka aiheuttaa pinnoitteen irtoamisen.
Lisäksi saimme ohjeen: pannu pitää pestä huolella jokaisen käyttökerran jälkeen!!???
Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Tefal paistinpannu
6
4364
Vastaukset
- paistavainenOn sama kokemus, meillä on sellainen korkealaitainen (wokin näköinen) thermo spot -pannu. Olen tasavarmasti hoitanut pannua hyvin ja ohjeen mukaan, silti pinnoite karisee. Just niinkuin sanoit, että pohjan reuna-alueelta. Huono kapistus! Vertailun vuoksi: jostain nk. halpakaupasta vuosikausia sitten ostamani paistinpannu on priimakunnossa edelleen, ilman ainoatakaan naarmua tms. - HalpamerkkiKuin myös minulla, halpa pannu on yli 10 vuotta ollut käytössä ja pinnoite on hyvässä kunnossa, ainoastaan pohja ei ole tasainen, keinuu levyllä. 
 Tefalista pinnoite hilseilee.

- On rautaaMeidän yhteisessä huushollissa on ruokaa laitettu kohta 25 vuotta. On matkan varrella ollut Tefal-pannua, Ihme-Teflonia ja monta muuta käänteentekevää ruuanlaiton mullistajaa. Kaikki ovat kestäneet vaihtelevalla menestyksellä. Pintojen irtoaminen taikka pohjien kupristuminen on ollut niiden hylkäämisen syy. 
 Jokaiselle on luvattu yhdeksän hyvää ja kymmenen parasta käyttöominaisuutta ja kestävyyttä. Kokemukset ovat olleet heikkoja. Vaikka kuinka varoen niitä on käytetty, niin pinta on alkanut hilseilemään. Tuotteet ovat kaikkea muuta kuin kestävän kehityksen mukaisia. Cash and carry..
 Meillä on jo pidemmän aikaa ollut käytössä isovanhempien häälahjaksi joskus 30-luvulla saama UPO-merkkinen valurautapannu. Uskollinen palvelija on edelleen aivan iskussaan. Tuntuu, että se senkuin paranee vuosi vuodelta. Ainoa pannu, missä saat pihvit kauniisti ruskistumaan.
 Ei ole pannu kupristunut, eikä hilseillyt !
 Eikä edes tarvitse käyttää rasvaa ylettömiä määriä, kunhan hoitaa pannua oikein. Hellä käsinpesu ja
- Vanhempi suunnittelijaMeikäläisellä meni takavuosina Kovanaama pilalle tavallisessa käytössä muutamassa viikossa. Lähetin valmistajalle ja sain tilalle samanlaisen, josta irtosi pinnoite samalla tavalla kuplien. Saatteessa kenkkuiltiin liian kovasta paistolämpötilasta. En viitsinyt enää valitella vaan olen sen jälkeen käyttänyt halvempia ulkomaisia, jotka kestävät vuosikausia. Köyhän kun ei kannata käyttää huonoa ja kallista. 
 Tefalista oln hyvä kokemus verrattuna noihin kotimaisiin. Ehkä niilläkin on nyt astunut ekonomiremmi hommiin ja vaatinut enemmän halvemmalla ja paskemmilla materiaaleilla.
- tenhosmullakin eikä ollu vanha takuu ei ees menny vielä mutta en oo muistanu viiä takas. 
- AnonyymiItselläkin jo 50 tefalia mennyt 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424895
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161683
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011413
- 1521311