Johnny Komea Depp!

Rock lady 69

Tämä on kylläkin mun mielipiteeni mut, Johnny Depp oli komeampi ja ihanampi nuorena!Hän oli kapinallinen muusikko, joka piilotteli uskomattomia näyttelylahjakkuuksiaan!Eräs ohjaaja kerran sanoi, olisikohan ollut Tim Burton, tai joku muu, että Johnnyssa on hiljaista karismaa niinkuin James Deanillakin oli.Johnny eli illuusiossa ja vauhdikasta elämää nuorenpana.Kun Johnny löysi Vanessa Paradiksen ja Lapsiakin tuli ja hänestä tuli elokuvan Pirates of the Caribbeanin myötä suosittu teini-idoli, niin julkisuus kuin oma perhekkin tekivät ujosta Johnnysta määrätietoisen ja varman heppulin.Johnnyn Sekoilut ja Kapinallisuus on nyt historiaa ja mies kovasti yrittää olla hyvä esimerkillinen isä lapsilleen ja faneilleen.Olisin tietysti halunnut itse kesyttää Johnnyn ja perustaa perheen hänen kanssaan, mutta se mahdollisuus siirtyi Vanessalle. Yhtä miestä kun ei vain voi monelle naiselle jakaa.Jotenkin tämä kaikki on niin epäreilua, joten en yhtään ihmettele jos joku ei välttämättä pidä Vanessasta.Vanessa on varmasti Johnnylle hyväksi ja on mukavan tyyne nainen muutenkin.Silti mustasukkaisuus piinaa mieltä.Nykyään Johnny on hamstrannut itselleen kultahampaita jo niin paljon, että työkin kärsii siitä.Jotenkin ne hampaat vain ampuvat yli!xD Välillä käy mielessä eräs asia, että onko johnny siirtänyt hurjan sekoilu-energiansa Jack Sparrow roolinsa kovaan ihailuun.Hänen vaatteensa muistuttavat merirosvotyyliä ja Johnny ei oikeasti ole edes merirosvo!Jotenkin tuntuu, että kaikki jutut Johnny Depistä pyörii vain hänen roolinsa Jack Sparrowin ympärillä.Välillä pelottaa ajatus, että itse Johnny Deppiä ihaillaan vähemmän kuin hänen rooliaan Jack Sparrowia!Toivon että Johnny sekoittaa vielä kerraan korttipakkaa ja löytää uuden roolin, joka vapauttaa hänet Jack Sparrow maineestaan.

7

1808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rock lady 69

Tiedätteko mitään uusia asioita Vanessasta ja Johnnysta?En ole kuullut heistä pitkään aikaan mitään.Kai paparazzit ovat vihdoinkin jättäneet heidät rauhaan!xD

• hille2

Mitä ihmettä? Eikö Johnny Depp olekaan oikeasti merirosvo? Tämähän on kummallista, koska Daniel Craig on oikeasti Brittien tiedustelupalvelun vakooja, James Gandolfino mafioso, Sarah Jessica Parker freelance-toimittaja, Charlize Theron sarjamurhaaja ja Matti Ranin lääkäri.

• Rock lady 69

Johnny on varmaan esittänyt olevansa näyttelijä!Hän voikin olla oikeasti ihq aito merirosvo!Vitsi! vähän siistii!Mä ehdein luulla jo sitä ihmiseks, mut se onkin merilosvo! voi ei mä oon ihan sekaisin!Mä punastelen ja silleen!hei siis daa!

• hille2

Me 30-40-vuotiaat tunnetaan Johnny Deppin ura jo siitä lähtien, kun hän näytteli teininä siinä yhdessä high school dramassa. Nykyteinit ihastuivat tyyppiin vasta tuon nykyteinien makuun sopivan Pirates-leffan myötä. Eivät he varmasti Johnnyn monia leffoja edes ymmärrä.

• EmtjokuxD

Olen samaa mieltä! Johnny oli komeimillaan näytellessään Tom Hansonia ja Wade "Cry Baby" Walkeria, nykyään hän on rupsahtanut. Mutta kyllä minä silti Johnnystä pidän! :D

• JohnnyaKomeampi

Ei kai nyt sentään voi olla, että joku on muka komeampi nuorena? Täytyykin mennä läheisen vanhainkodin hoitsuille kertomaan tuosta, nauravat itsensä uneen.

Sitäpaitsi Jack Sparrow matkii Andy McCoyta, joten Depp, esittäessään Sparrowta, esittääkin itse asiassa Andya. Tämän ovat niin ohjaaja, kuin Johnnykin itse myöntäneet.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2937
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2726
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      25
      2627
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2478
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      151
      1827
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1818
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1375
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1222
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1119
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1027
    Aihe