nimi?

nimi?

tietääkö kukaan kuka on juuri tervakoskelle muuttanu semmonen nuori vaalee kundi, oon aika usein topossa nähny. nimi?

8

1885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just....

      Kysy siltä itteltään, dork!

      • ihmettelevä

        On tyhmää puhua tällä palstalla ihmisistä nimeltä! Janakkalan kylät ovat sen verran pieniä, että kaikki tuntee suurin piirtein kaikki, varsinki ne jotka työskentelevät asiakaspalvelussa. Vaikka puheet olisivatkin positiivisia ei varmasti kenestäkään ole mukava löytää omaa nimeään palstalta, ja vasinkin jos ne ovat negatiivisia. Miltäs sittenntuntuis kun ihmiset haukkavat netissä nimeltä. Jos haluaa haukkua tai kehua jotain henkilöä, ni mitäs jos sen menisikin tekemään paikan päälle face-to-face? Vai eikö pokka riitä?

        Koskee kaikkia niitä, jotka täällä nimiä laittavat esille!!


      • niimpä..
        ihmettelevä kirjoitti:

        On tyhmää puhua tällä palstalla ihmisistä nimeltä! Janakkalan kylät ovat sen verran pieniä, että kaikki tuntee suurin piirtein kaikki, varsinki ne jotka työskentelevät asiakaspalvelussa. Vaikka puheet olisivatkin positiivisia ei varmasti kenestäkään ole mukava löytää omaa nimeään palstalta, ja vasinkin jos ne ovat negatiivisia. Miltäs sittenntuntuis kun ihmiset haukkavat netissä nimeltä. Jos haluaa haukkua tai kehua jotain henkilöä, ni mitäs jos sen menisikin tekemään paikan päälle face-to-face? Vai eikö pokka riitä?

        Koskee kaikkia niitä, jotka täällä nimiä laittavat esille!!

        Täsmälleen samaa mieltä tuon edellisen kirjoituksen kanssa. Janakkalassa ei tarvitse kuin vilkaistakkaa väärään suuntaan niin kaikki tietää. Niin pieni paikka. Kaikki tuntee toisensa Ja juoruja kulkee..


    • Elsu!

      Nimeä en kyllä tiedä mutta se kundi on kyllä tosi ylimielinen. Taitaa mies olla jonkun sortin alkoholisti. Ilmankos se on tänne muuttanut kun täällähän niitä juoppo kavereita riittää.

      • R.H

        niin päättelet että kyseinen kaveri on "jonkun sortin alkoholisti"? jos et itse tunne kaveria, niin vähän kohtuuttomia syytöksiä. tiedän kaverin itse, en tunne paremmin, jutellu olen, josta ehkä puhut ja mielestäni ihan fiksulta vaikuttaa.


      • Miten voi ihminen olla ylimielinen tai jonkinsortin alkoholisti mikäli ei edes tunne mitään muuta kuin kuka on kukin?

        Olen itse vaikkapa kofeinisti, joten eiköhän jokaisella jokin piirteensä ole.

        Hiukka outo tapa profiloida.

        Entäs jos joku onkin sellainen kuin on?Eihän kestään tarvitse piitata tai noteerata sen kummemmin.Itse ainakin noudatan periaatetta.

        Yleensä asiat kannattaa esittää ihmiselle suoraan eikä tehdä hypoteesejä asianosattomille joko Disneyn tapaan tai muuten vain.


    • nimi?

      niin ei kukaan sitä nimee nyt tied?,ku en oo nyt vähään aikaan kyseistä jätkää nähny?

      • Nimetön

        voisin mennä iskee sen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe