Walther P22 Target

Kiinnostunutt

Olen ostamassa pienoispistoolia ja tämmöinen vaihtoehto on käynyt mielessä.

Kertokaas nyt omia kokemuksianne kyseisestä aseesta. Onko ilmennyt minkäänlaisia ongelmia? Kuinka tarkka ase on?

Minkälaista pistoolia itse suosittelisitte ensimmäiseksi aseeksi?


Ase tulisi pääasiassa loukkumetsästykseen ja joskus tulisi tarkkuuttakin ammuttua.

11

4038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I-M

      Ainakin itselleni, joten asia jäi siihen ja ostin isompi runkoisen.
      Parempi mennä kauppaan sovittamaan ettei harmita jälkeenpäin

    • Rugermies

      Jos metsällä mukana kannat, niin rosteriase olisi varmaan hyvä ks. linkki. http://www.ruger-firearms.com/Firearms/FAProdView?model=10103&return=Y

      Ruger ainakin kestää isältä pojalle ja vielä pojanpojan pojallekkin. Huoltopurkukin onnistuu ilman työkaluja vaikkakin ei ole helpoimmin purkautuva tykki.

      Jos ei aio harrastaa "ihmesynkkää" käsi taskussa tyypistä ammuntaa niin "ruukeri" on hyvä valinta.

      Lisäksi rugeriin saa kätevän bajonettikiinnitteisen vaimentimen jolloin aseeseen ei tarvitse tehdä muutoksia.

      Ruukeri ei myöskään ole patruunoille "ronkeli" joten häiriöitä ei juurikaan tule.

      • ISÄ AURINKOINEN

        Lapuan talmalla päällystetyt luodit ei kelpaa ja sama ongelma osassa reikäpäitä.

        Miks ihmeessä muuten hyvät Lapuan patruunat pitää pilata päällystämällä luodit jollain sianihralla paksulti? Muut valmistajat kyllä pystyy päällystämään kutinsa kohtuullisella määrällä talmaa jolloin itselataavat aseetkin niillä toimivat.


    • Juuso

      Itselläni ollut kyseinen ase jo 2 vuotta. Amerikkalaisilla patruunoilla toimii kuten pitääkin.
      Ammuttu nyt n. 3000 laukausta. Kahva on pieni,mutta
      sopii minulle ihan hyvin. Ase on riittävän tarkka mutta ei tällä kannata kilpailemaan lähteä. Itse pakko myöntä, että ostin sen silloin ulkonäön takia.
      Mutta on sillä pirun mukava ampua. Älä kuitenkaan maksa uudesta 300€ enempää!

      • fennoman

        itseäni kiinnostaisi kovasti tuo lyhyempi malli samasta aseesta.Onko tietoa kuka sitä myy?


      • MyEvilTwin
        fennoman kirjoitti:

        itseäni kiinnostaisi kovasti tuo lyhyempi malli samasta aseesta.Onko tietoa kuka sitä myy?

        Kannattaa kysellä p22 targettia myyviltä liikkeiltä että kuinka sitä tuodaan maahan. Taitaa olla mitoiltaan taskupistooli.


      • Monkki

        Mistä saat uuden alle 300€?????
        Mun tietääkseni hinnat 340€ paikkeilla liikkeissä. Entä mitä ootte mieltä lasertähtäin vai punapistetähtäin.


      • voi käyttää
        Monkki kirjoitti:

        Mistä saat uuden alle 300€?????
        Mun tietääkseni hinnat 340€ paikkeilla liikkeissä. Entä mitä ootte mieltä lasertähtäin vai punapistetähtäin.

        yht'aikaa. Kun kerran leikkimään rupeat, niin osta molemmat. Ei ne sulje pois toisiaan.


      • juuso
        Monkki kirjoitti:

        Mistä saat uuden alle 300€?????
        Mun tietääkseni hinnat 340€ paikkeilla liikkeissä. Entä mitä ootte mieltä lasertähtäin vai punapistetähtäin.

        Omasta maksoin uutena 300€. Piste. Eräästä stadin keskustan liikkeestä. Käy kyselemässä.


      • jflsflsfdl
        juuso kirjoitti:

        Omasta maksoin uutena 300€. Piste. Eräästä stadin keskustan liikkeestä. Käy kyselemässä.

        Ostitko Armoriasta? Miten käy targettiin äänenvaimennin? Käykö esim. SAK vaimennin niiden adapterilla?
        Mökkipyssyksi meinasin kun ei meinaa löytää mistään Ruger mk2/3 mallia, jossa on integroitu vaimennin itsessään.


    • Tadzio de Santis

      Minulla on tuo samainen ase harkinnassa, tarkemmin p22 target. Perä on kouraani tosiaan hieman pieni, pikkusormi ei mahdu mukaan ollenkaan. Kai siihenkin tottuisi, nuorempana minulla oli s&w taskuase johon ei nimetönkään meinannut ylttää.

      Kaverilla on vastaava malli ollut jo muutaman vuoden, vaatii kuulemma patruunalta hieman tehoa lataukseen. Toimii kumminkin ihan kiitettävästi halvoilla thunderbolteillakin.

      .22 pistooli on nyt haussa kesälomarahoilla, veikkaisin sen olevan joko tuo walther tai sitten s&w:n alumiinirunkoinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe